Resiina-keskustelu

Muut aiheet => Osto- ja myyntipalsta => Aiheen aloitti: Eljas Pölhö - Huhtikuu 12, 2012, 02:53:32



Otsikko: Huutokauppa päättyy La 14.4.2012 klo 23:59
Kirjoitti: Eljas Pölhö - Huhtikuu 12, 2012, 02:53:32
Huutokauppa päättyy LAUANTAINA 14.4.2012 klo 23:59.
Myyn tarjoushuutokaupalla luettelon mukaiset tuotteet. Minimihinta on ryhmien alussa tai tuotteessa, päälle tulee postimaksu. Minimikorotus on 0,10€. Noudatetaan eBayn tyyliä, missä korkeimman tarjouksen tehneeltä veloitetaan toiseksi korkea tarjous+minimikorotus. Jos tulee vain yksi tarjous, niin kuva/julkaisu lähtee pohjahinnalla. Jos tulee kaksi tai useampia samoja tarjouksia, niin ensin jätetty voittaa.

Laitoin näytekuvat blogiini sellaisessa koossa, että jotain näkyy. Siellä on linkki, josta pitäisi ilmestyä kuvitettu pdf-muotoinen luettelo. Linkki sivulle on  http://poelhoe.blogit.fi/

Tarjoukset sähköpostilla  eljaspolho(at)mac.com  (at) tilalle @

Valitan lyhyttä miettimisaikaa. Olen luultavasti ilman nettiyhteyttä keskiviikkoaamusta sunnuntaiaamuun. Tulokset Su puoleltapäivin. Postitan voitot maanantaina, jolloin lähden i.p. Suomesta. Voitot voi myös noutaa Helsingistä Sturenkadulta myöhemminkin.

KIRJOJA

K3. Malmö-Genarps Järnväg 1894-1948, 135s, pehmeäkantinen, etukansi joskus taittunut, radan historiikki, myös teollisuusradat sen varrella, m/v-kuvitus, myös karttoja ja raidekaavioita, julk. 1988. Lähtöhinta 0,50€

K4. Tramway & Light Railway Atlas. Germany 1992. 280s, A5. Linjakaaviot ja kalustoluettelot kaikista Saksan kaupungeista (ml. entinen DDR) 90-luvun alussa. Ei valokuvia. Lähtöhinta 0,50€

LEHTIÄ.
Kaikkien lähtöhinta 0,40€.

L1. Todays’s Railways 183, 3-2011, 68s, pääartikkeli Venäjän rautateistä. Muutoin uutisia ja museouutisia Euroopan maista.

L2. EK:n teemanumero 4, 116 sivua veturisarjasta Preussin G10/Saksojen Baureihe 57.10. Osittain värikuvitus. Myös valmistuslistoja, teknisiä tietoja ym, sarjaa käytettiin useimmissa Keski-Euroopan maissa sekä Tanskassa, Norjassa ja Neuvostoliitossa.

L3. Lokotrans 56 (6-2001), venäjänkielinen, 52s, artikkeleina mm dieselveturisarjojen valmistuslaatat ja niiden esiintyminen eri vuosina eri sarjoissa (14 eri laattamallia ja taulukko käsittää vuodet 1956-1991).

L4. Extra 2200 South 89 (1989). 40s, Korkeatasoinen lehti Pohjois-Amerikan diesel- ja sähkövetureista. Tässä numerossa mm. kuvitettu 7-sivuinen Meksikon veturilista. 16 puolen sivun värikuvaa, muutoin m/v-kuvitus.

L5. Extra 2200 South 92 (1991). 40s. Korkeatasoinen lehti Pohjois-Amerikan diesel- ja sähkövetureista. Tässä numerossa mm. kuvitettu 12-sivuinen BCRail (Kanada) veturi- ja moottorivaunulista. 15 puolen sivun värikuvaa+kansi, muutoin m/v-kuvitus.

L6. Strassenbahn Magazin 1-99, 116s, Hieno saksalainen raitiovaunulehti. Tässä numerossa uutisten lisäksi mm esi-telty useita matalalattiavaunuja, Bukarestin metro, Göteborg, Kaliningrad, Boston, Kalkutta ja useita Saksan kaupunkeja.

L7. Strassenbahn Magazin 1-2002, 84s, Hieno saksalainen raitiovaunulehti. Tässä numerossa uutisten lisäksi mm esi-telty useita Egypti, Grazin raitiotiemuseo, Porto, Zagreb ja useita Saksan kaupunkeja.

L8. Locomotives International 25. Veturihistoriallinen lehti, 36s+kannet. Tässä numerossa mm Swazimaan höyryveturihistoria, Pennsyn vanhimmista höyryistä 1850-luvulle saakka, Babcock&Wilcoxin höyryveturituotanto (Espanjassa).

L9. Locomotives International 80. Veturihistoriallinen lehti, 36s+kannet. Tässä numerossa mm Paraguay, Zimbabwe 1981, Columbian ja Ecuadorin höyryt 2007, Hollannissa Kiinaan rakennetut höyryveturit, Corcovado-rata ja Afrikan standardimalliset höyryveturit (Afrikassa ja Etelä-Amerikassa).

L10. Continental Railway Journal 65 (1986). Höyryveturiuutisia ympäri maailmaa, 32s. Tässä numerossa erillinen kuvitettu artikkeli Albanian höyryvetureista.

L11. Continental Railway Journal 37 (1979). Höyryveturiuutisia ympäri maailmaa, 40s. Tässä numerossa erilliset artikkelit Chilen höyryvetureista ja Itä-Saksan höyrypikajunista (nopeustaulukoita vuodelta 1977, jolloin höyryillä ajettiin vielä 120-130km/h nopeuksia).

L12. TÅG 10-2004. Ruotsin Resiinaa vastaava lehti, 48s. Tässä numerossa mm ERTMS-järrjestelmästä (2s), Riffelalp Bahn (2s), varmuusvarastoitujen dieselvetureiden siirrosta museorautatielle (5s), ym.

VALOKUVAT
Kuvat 095-096 ulkomaaisia kuvaajia, en voi antaa julkaisulupaa (odottakaa 50v säännön täyttymistä). NÄILLÄ LÄHTÖHINTA 0.60€.

095. Toijala Hr12 2232, 21.1.1969. Foto Tom Lauritsen. 13x8cm

096. SJ:n B5 826 halkopiipulla (“av finsk modell”). Tämä oli ennen dieselien tuloa Ta 826, eli sama kuin VR:n Hr2. Foto S.O. Lundberg. 9x14cm

100-sarjan kuvat ovat VR:n kuvia, jotka on aikoinaan luovutettu julkaistaviksi. Nämä ostettu Englannista ja Ruotsista. Nykyisin kuvien levitysoikeus on Suomen Rautatiemuseolla, joka olisi kohtuullista mainita, jos kuvia julkaistaan. Kuvaajan nimi on useimmissa takana, annan tässä vain VR:n kuvanumeron. Kaikki kuvat ovat hienoja ja ammattilaistasoa.
100-sarja KAIKILLA LÄHTÖHINTA 0,50€

126. VR 15551/O. Lehtonen: Autojenkuljetusvaunu+autoja (60-luvulta). 23x12cm

127. VR 17186/O. Lehtonen: Ome 76’801. 16x10cm

128. VR 12901: Eikt 23603. 17x10cm

129. VR 20091/O. Karasjoki: Soek 198’323. 23x8cm

130. VR/O.Lehtonen: Railship Habis, Tornio telien vaihto (1974). 17x11cm

131. VR 19449/Lehtonen: Kiitolinjakuljetus junalla. 17x8cm

132. VR/O. Lehtonen: 2715+Osg 199’560-4 (1974). 17x10cm

133. VR: Soip-jono, 198’661 ym. 22x13cm

134. VR Dv12 2560. 17x10cm

135. VR/Jane Lindgren: Sv1 3201, 18.2.1980. 17x10cm

136. VR/O. Kartasjoki: Tornio, Dm7+EFiab, 1974, 17x10cm


300-sarjan kuvaaja on Eljas Pölhö, eli ovat omiani, vaikka suurin osa on tullut samoissa tukkuostoksissa muiden myytävien kanssa. HUOM. Minun kuviani SAAT LEVITTÄÄ sekä ei-kaupallisissa että kaupallisissa julkaisuissa ilman erillistä lupaa (katso Vorgin profiiliteksti), mikäli joskus haluat tehdä niin.
300-sarja: KAIKILLA LÄHTÖHINTA 0,40€

358. Move 51h 566/1962. Yhtyneep Peperitehtaat, Jämsänkoski.(1970). Väridiasta tehty m/v-paperikopio. 11x8cm

359. Sm1 6002 koeajolla Kauklahdessa kesällä 1968. 11x10cm

360. JFR:n tavarajuna 1.4.1970. Väridiasta tehty m/v-paperikopio. 9x14cm

361. F1 132 Kaipiainen, 28.9.1968. 17x12cm

362. Tk3 1163, Oulu 22.8.1968. 17x12cm

363. Tv1 919, Iisalmi, lumiaura, 30.12.1968. 17x12cm

364. Hr1 1017, Pieksämäki, 19.12.1968. 17x12cm

365. Move4N, Noppo, 1980-luv, 14x9cm

366. Sähköistyksen koerata Kela (1968), 8x11cm

367. Honkataipale, 24.7.1969, väridiaste tehty m/v paperikopio, 14x10cm

368. Salpausselkä 27.2.1977, Dv12 2614 P229 Tku-Salpausselkä,  12x8cm

500-sarja Suomalaisten ottamia kuvia (ja ihan tuntemattomien myös).
LÄHTÖHINTA kaikilla 0,40€.

514. Jänsänkoski-Jyväskylä vihkiäisjuna (1977). 17x11cm.

515. Olkkala 3. Vihti 21.12.1977. Foto V. Linkama. 8x11cm

516. Saarijärvi kk. 13.5.1978 +4069 (H944). Kuvassa ei ottajan nimeä, käsialasta päätellen veikkaan Jarmo Pyytövaara.  17x12cm

517. Lievestuore+2521 (T6871), 4.5.1977. Sama kuvaaja kuin kuvassa 516. 17x12cm

518. CEikv 5506 (vaur), Tku 4.10.1978, Foto J. Pyytövaara. 15x10cm

519. Tka7 170. Foto Erkki Puntari. Rajausviivat kuvan etupuolella. 15x11cm

520. Järvenpää+2 Dm7. Aika ja kuvaaja tuntemattomat (70-lukua?). 17x11cm

521. Hr1 1004, Hyvinkää. Foto Antero Kröger (†). 14x9cm

522. Porvoo. Museovirasto. 17x11cm

523. Porvoo. Museovirasto. 17x11cm

524. Tr2 1318 pudonnut kiskoilta. Arne Boströmin kokoelma. 8x12cm.

525. Eskolan metsärata 2. Kuvassa ei muita merkintöjä. 12x9cm

526. Kouvola 4xTr1, 17.7.1969. Foto Ilkka Hovi. 17x11cm

527. Toijala Vr2+lumiaura, 14.2.1972. Foto Ismo Leppänen. 17x11cm

528. Forssa, JFR 1. Foto Pertti Lehtovirta. 15x18cm

529. Vr11 1814, Lieksa, elokuu 1974. Foto A. Kalliomäki. 17x12cm

530. Voikkaa, Kymin Oy 15, kesäkuu 1974. Foto Reino Kalliomäki. 17x11cm

531. JFR viimeinen tavarajuna, 29.3.1974. Foto Reino Kalliomäki. 11x17cm

532. Eio 6221 ja Eiob 6241. Foto Mikko Alameri (päiväleima leikkautunut pois). 16x9cm

533. Hv1 549 Turku 1964. Foto Pekka Honkanen. 11x8cm

534. Lahti, Vr5 1403, 3.2.1971. Foto Ilkka Hovi. 17x23cm

POSTIKORTTEJA

LÄHTÖHINTA mainitaan erikseen.

601. Kolme Pieksämäki-postikorttia, joissa näkyy museoveturi Tk3 852.  Lähtöhinta 0,40€ (yhteensä kolmelle).

602. Hki asema, kulkenut 14.II.24.5 (2 postimerkiiä). Lähtöhinta 2€

603. Hki eduskuntatalo+2-aks raitiovaunu+2 aks perävaunu. Lähtöhinta 2€

604. Hki asema+20-luv bussi. Takana pieni leima: Uppsala Enskilda Läroverk. (ei kulkenut). Lähtöhinta 3€

605. Hki asema+20-luv autoja. (ei kulkenut) Lähtöhinta 2,50€

606. Hki Mannerheimintie +2aks raitiovaunu+perävaunu+bussi takaa+Commer pakettiauto. (ei kulkenut) Lähtöhinta 2,50€

607. Hämeenlinna+”Lankkihattu” (luult. A6 sarjan veturi). Päiväys 24/10 1912. (kulkenut, 1 postimerkki) Lähtöhinta 3€

608. Haapamäki, kulkenut, takana postimerkki ja leima P.VAUNU 24 P.VAGN, 1.X.83. Lähtöhinta 0,40€

LOPPU


Otsikko: Vs: Huutokauppa päättyy La 14.4.2012 klo 23:59
Kirjoitti: Eljas Pölhö - Huhtikuu 15, 2012, 11:34:37
Hiljaista oli tällä kertaa. Mihinkään kohteeseen ei tullut kahta tarjousta enempää, suurimpaan osaan vain yksi. Suurin osa lehdistä ja yhtä luunottamatta kaikki postikortit ja museoviraston kuvat jäivät myymättä. Yksityiratojen veturit-aihe oli nyt hintojen perusteella halutuinta, VR-aiheet menivät pohjahinnalle lukuunottamatta kiskoilta pudonnutta Trumannia ja Hv1-kuvaa.

L1 = 3,10
096 = 4,10
358 = 15,10
360 = 20,10
524 = 5,30
525 = 10,10
528 = 20,10
549 = 4,10

Myymättä K4, L3-L7, L11, L12, 522, 523, 601-603 ja 605-608.

Muut menivät lähtöhinnalla.