Resiina-keskustelu

Rautatiet ja harrastus => Kääntöpöytä => Aiheen aloitti: Eljas Pölhö - Marraskuu 13, 2012, 10:15:31



Otsikko: Muuntajakuljetus Ruotsissa
Kirjoitti: Eljas Pölhö - Marraskuu 13, 2012, 10:15:31
Linkin takana kuljetus, jossa vaunu on sieltä isommasta päästä. Ensimmäinen kuvista on sikälikin harvinainen, että siinä esiintyy T45-sarjan veturi. Kuvan alkuperäinen lisääjä ihmettelee mitä Amazon teki ensimmäisessä vaunussa.

http://www.jvmv2.se/forum/index.php?id=117774

Vaunu saattaa olla 1973 valmistunut 32-akselinen Uaa 20-74-095 0000-7, joka sittemmin sai uuden tunnuksen Uaai 84-74-997 2000-5 ja josta on kuvasarja  http://www.jernbane.net/bo/subpage.php?s=4&u=35145


Otsikko: Vs: Muuntajakuljetus Ruotsissa
Kirjoitti: Juha Kutvonen - Marraskuu 13, 2012, 10:47:17
Jokelan muuntajankuormausraide on juuri kaivettu kasvillisuuden alta esiin ja kunnostettu, joten olisikohan sinne odotettavissa kuljetusta lähiaikoina? Näitä ei VR sentään vaadi (vielä) kuljetettavaksi vähintään kymmenen vaunukuorman junina  ;D


Otsikko: Vs: Muuntajakuljetus Ruotsissa
Kirjoitti: Marko Anttila - Marraskuu 13, 2012, 11:14:05
Viime viikon Tekniikka ja Talous lehden mukaan Mäntyluoto - Jokela muuntajakuljetus on jo tehty, en muista oliko jutussa tarkempaa ajankohtaa, kun ei lehteä ole juuri nyt saatavilla.


Otsikko: Vs: Muuntajakuljetus Ruotsissa
Kirjoitti: zige - Marraskuu 13, 2012, 14:03:01
Viime viikon Tekniikka ja Talous lehden mukaan Mäntyluoto - Jokela muuntajakuljetus on jo tehty, en muista oliko jutussa tarkempaa ajankohtaa, kun ei lehteä ole juuri nyt saatavilla.

Sunnuntaina 28.10. aikasin aamulla kiersi kaikki junat Jokelaa läntistä raidetta pitkin, ja Jokelassa junat käyttivät raiteita 2 ja 3 (eteelään 3, pohjoiseen 2). Juurikin se jättivekotin oli Jokelassa silloin.


Otsikko: Vs: Muuntajakuljetus Ruotsissa
Kirjoitti: Topi Lajunen - Marraskuu 13, 2012, 14:36:25
Nythän mä tajusin, miksi seuraavana päivänä Jokelassa tuolla kohtaa oli 80:n rajoitus. Oli vissiin lopullinen toppaaminen vielä tekemättä.