Otsikko: Muuntajakuljetus Ruotsissa Kirjoitti: Eljas Pölhö - Marraskuu 13, 2012, 10:15:31 Linkin takana kuljetus, jossa vaunu on sieltä isommasta päästä. Ensimmäinen kuvista on sikälikin harvinainen, että siinä esiintyy T45-sarjan veturi. Kuvan alkuperäinen lisääjä ihmettelee mitä Amazon teki ensimmäisessä vaunussa.
http://www.jvmv2.se/forum/index.php?id=117774 Vaunu saattaa olla 1973 valmistunut 32-akselinen Uaa 20-74-095 0000-7, joka sittemmin sai uuden tunnuksen Uaai 84-74-997 2000-5 ja josta on kuvasarja http://www.jernbane.net/bo/subpage.php?s=4&u=35145 Otsikko: Vs: Muuntajakuljetus Ruotsissa Kirjoitti: Juha Kutvonen - Marraskuu 13, 2012, 10:47:17 Jokelan muuntajankuormausraide on juuri kaivettu kasvillisuuden alta esiin ja kunnostettu, joten olisikohan sinne odotettavissa kuljetusta lähiaikoina? Näitä ei VR sentään vaadi (vielä) kuljetettavaksi vähintään kymmenen vaunukuorman junina ;D
Otsikko: Vs: Muuntajakuljetus Ruotsissa Kirjoitti: Marko Anttila - Marraskuu 13, 2012, 11:14:05 Viime viikon Tekniikka ja Talous lehden mukaan Mäntyluoto - Jokela muuntajakuljetus on jo tehty, en muista oliko jutussa tarkempaa ajankohtaa, kun ei lehteä ole juuri nyt saatavilla.
Otsikko: Vs: Muuntajakuljetus Ruotsissa Kirjoitti: zige - Marraskuu 13, 2012, 14:03:01 Viime viikon Tekniikka ja Talous lehden mukaan Mäntyluoto - Jokela muuntajakuljetus on jo tehty, en muista oliko jutussa tarkempaa ajankohtaa, kun ei lehteä ole juuri nyt saatavilla. Sunnuntaina 28.10. aikasin aamulla kiersi kaikki junat Jokelaa läntistä raidetta pitkin, ja Jokelassa junat käyttivät raiteita 2 ja 3 (eteelään 3, pohjoiseen 2). Juurikin se jättivekotin oli Jokelassa silloin. Otsikko: Vs: Muuntajakuljetus Ruotsissa Kirjoitti: Topi Lajunen - Marraskuu 13, 2012, 14:36:25 Nythän mä tajusin, miksi seuraavana päivänä Jokelassa tuolla kohtaa oli 80:n rajoitus. Oli vissiin lopullinen toppaaminen vielä tekemättä.
|