Otsikko: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Toni Hartonen - Joulukuu 30, 2012, 18:54:26 perhana kun pääsi harhauttaa, niin tuli väärät liput tilattua kun kalenteri jenkki..
Soitin as.palveluun ei pysty muuttaa. Onko oikein että kalenteri alkaa Su? Tuli mentyä vipuun kunnolla. ja tämä kalenteri tulee kun menee laajennettuun hakuun. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Juhani Pirttilahti - Joulukuu 30, 2012, 18:57:04 Joo mulle on käynyt myös samantyylinen juttu, mutta silloin kalenteri olikin vaihtunut eri kuukaudelle! VR ei hyvittänyt maksamiani lippuja, vaan jouduin ostamaan kokonaan uudet liput. Tuo on siis asiakkaan vika, kun ei ole tarkistanut...
Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Joona Kärkkäinen - Joulukuu 30, 2012, 19:00:59 Se on normaalisti ma-su, mutta joku bugi siinä on joka muuttaa sen tuollaiseksi. Minulla näin tapahtuu jos kirjaudun veturiin.
Ja on kyllä aika vehkeestä väittää sen olevan asiakkaan vika. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Toni Hartonen - Joulukuu 30, 2012, 19:28:32 ja kun ollaan Suomessa niin eikö pitäis olla Suomen virallisilla kielillä kalenteri? Löytyykö asiasta jokin laki mistä voi asian tarkistaa. Vr:n asiakaspalvelu tylyttää senvrt paljon ettei sitä kautta pääse eteenpäin
Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: zige - Joulukuu 30, 2012, 21:26:42 Vr:n asiakaspalvelu tylyttää senvrt paljon ettei sitä kautta pääse eteenpäin Ei sinne kannata soittaa, yllättävän tylyä ja epätietoista porukkaa siellä on... Asemien lipunmyynneistä saanut aina asianmukaista palvelua ja jos virkailija ei ole tiennyt jotain on hän ottanut selvää.. Asemilta hyvää palvelua, puhelinpalvelusta todella surkeaa palvelua.. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Lauri Uusitalo - Joulukuu 30, 2012, 21:51:14 Vr:n asiakaspalvelu tylyttää senvrt paljon ettei sitä kautta pääse eteenpäin Ei sinne kannata soittaa, yllättävän tylyä ja epätietoista porukkaa siellä on... Asemien lipunmyynneistä saanut aina asianmukaista palvelua ja jos virkailija ei ole tiennyt jotain on hän ottanut selvää.. Asemilta hyvää palvelua, puhelinpalvelusta todella surkeaa palvelua.. Ah, eli jos haluaisi valittaa VR:n verkkokaupan viallisesta kalenterista, niin lipunmyynti olisi parempi paikka kuin puhelinpalvelu? Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Juhani Pirttilahti - Joulukuu 30, 2012, 22:13:37 Vr:n asiakaspalvelu tylyttää senvrt paljon ettei sitä kautta pääse eteenpäin Ei sinne kannata soittaa, yllättävän tylyä ja epätietoista porukkaa siellä on... Asemien lipunmyynneistä saanut aina asianmukaista palvelua ja jos virkailija ei ole tiennyt jotain on hän ottanut selvää.. Asemilta hyvää palvelua, puhelinpalvelusta todella surkeaa palvelua.. Ah, eli jos haluaisi valittaa VR:n verkkokaupan viallisesta kalenterista, niin lipunmyynti olisi parempi paikka kuin puhelinpalvelu? Oikeastaan VR:llä ei ole paikkaa, missä tämä asia otettaisiin vakavasti. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: V.V - Joulukuu 31, 2012, 01:39:16 Se on normaalisti ma-su, mutta joku bugi siinä on joka muuttaa sen tuollaiseksi. Minulla näin tapahtuu jos kirjaudun veturiin. jQuery-UI:lta tuon kalenterin saa sellaisenakin versiona, että viikko alkaa maanantaista. On itsekin tullut meinaan tuota kalenteriratkaisua käytettyä. Tämäkin kalanteribugi todistaa kuinka amatöörimäisesti tässäkin suhteessa on töpeksitty, kun oltaisiin suoraan voitu käytää oikeanlaista kalenterityyppiä.Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: zige - Joulukuu 31, 2012, 03:30:42 Vr:n asiakaspalvelu tylyttää senvrt paljon ettei sitä kautta pääse eteenpäin Ei sinne kannata soittaa, yllättävän tylyä ja epätietoista porukkaa siellä on... Asemien lipunmyynneistä saanut aina asianmukaista palvelua ja jos virkailija ei ole tiennyt jotain on hän ottanut selvää.. Asemilta hyvää palvelua, puhelinpalvelusta todella surkeaa palvelua.. Ah, eli jos haluaisi valittaa VR:n verkkokaupan viallisesta kalenterista, niin lipunmyynti olisi parempi paikka kuin puhelinpalvelu? Minä ymmärsin aloitusviestin "muuttamisella" että sillä tarkoittiin lippujen muuttamista. Itse en puhunt mistään valittamisesta mistään viallisesta kalenterista (jonka vipuun itse en ole mennyt koska varmistan huolella että on oikean päivän liput ennenkuin maksan). Kyllä itseänikin kismittää tuo sunnuntaina alkava kalenteri, joka siis näkyy laajennetussa haussa tai esim. kun on Veturiin kirjauduttu sisään. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Teppo Niemi - Joulukuu 31, 2012, 09:00:34 Joo mulle on käynyt myös samantyylinen juttu, mutta silloin kalenteri olikin vaihtunut eri kuukaudelle! VR ei hyvittänyt maksamiani lippuja, vaan jouduin ostamaan kokonaan uudet liput. Tuo on siis asiakkaan vika, kun ei ole tarkistanut... Eikös VR:n slogan olekin Matkustajat ovat yökkösiä ja niistä pitää päästä eroon, kuten tavaraliikenteessä myös valmiiden tuotteiden kuljetuksista. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Topi Lajunen - Tammikuu 01, 2013, 06:05:33 Eikös VR:n slogan olekin Matkustajat ovat yökkösiä ja niistä pitää päästä eroon, kuten tavaraliikenteessä myös valmiiden tuotteiden kuljetuksista. Ei tietääkseni. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Lauri Uusitalo - Tammikuu 01, 2013, 09:26:55 Se on normaalisti ma-su, mutta joku bugi siinä on joka muuttaa sen tuollaiseksi. Minulla näin tapahtuu jos kirjaudun veturiin. jQuery-UI:lta tuon kalenterin saa sellaisenakin versiona, että viikko alkaa maanantaista. On itsekin tullut meinaan tuota kalenteriratkaisua käytettyä. Tämäkin kalanteribugi todistaa kuinka amatöörimäisesti tässäkin suhteessa on töpeksitty, kun oltaisiin suoraan voitu käytää oikeanlaista kalenterityyppiä.Vika esiintyy myös ei-Veturi asiakkailla, mutta ei aina (edes tuolla laajennetussa haussa). Viasta on tehty useampia vikatikettejä, ja ymmärtääkseni korjauskin on tehty. Koska tuo saadaan julkaistua niin en tiedä. Toivottavasti pian. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Esko Ampio - Tammikuu 01, 2013, 12:49:56 Nyt kun on lueskellut lipun myyntiin ja ostoon liittyvistä ongelmista, niin näköjään lipun ostajan pitäisi olla paljon selvillä erilaisista seikoista, ennen lipun ostamista. Ei taida enää riittää, että vain ostaisi lipun ao. junaan....se olisi siinä. Pitäisikö lipun ostajan olla selvillä "hävittäjäkoneen kokoamisohjeista". Toisaalta olisi hyvä vaatia jotain, vaikkapa ajattelua. Sitä olisi hyvä saada myös maanteille. Niin paljon näkyy suorastaan aivokuolleita kuskeja.
Nimim: Vajaan 30km:n motarimatkalla sain tehdä 6 penkallevetoa autoni takapuskuriin änkeämisen takia, ilman mitään tietoa vauhdin hidastumisesta ja/tai merkkiä kaistanvaihdosta. Ei mitään ruuhkaa! Ja ajoin vain vähemmän ylinopeutta, kuin nämä muut, mittarivirhe huomioden. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Matti Lehtonen - Tammikuu 01, 2013, 14:17:48 Joulun jälkeen käytin jonkin verran länsinaapurin verkkokauppaa, eikä tuo niin helppoa ole sielläkään. Esimerkki: valitsin mistä-minne ja milloin sain junaluettelon ja lippujen hinnat, josta valitsin sopivan. Seuraava näyttö kysyi, matkustanko ilman istumapaikkaa (+0 SEK) vai haluanko varatun istumapaikan (+49 SEK). Päädyin ensiksi mainittuun vaihtoehtoon. Jatkoin eteenpäin ja hetken kuluttua tuli ilmoitus "junasta ei löydy valittua vaunua". Uusi yritys ja sama juttu. Kolmannella kerralla ymmärsin valita ilmeisesti pakollisen istumapaikan ja sain lippuni.
Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: V.V - Tammikuu 01, 2013, 14:46:10 Se on normaalisti ma-su, mutta joku bugi siinä on joka muuttaa sen tuollaiseksi. Minulla näin tapahtuu jos kirjaudun veturiin. jQuery-UI:lta tuon kalenterin saa sellaisenakin versiona, että viikko alkaa maanantaista. On itsekin tullut meinaan tuota kalenteriratkaisua käytettyä. Tämäkin kalanteribugi todistaa kuinka amatöörimäisesti tässäkin suhteessa on töpeksitty, kun oltaisiin suoraan voitu käytää oikeanlaista kalenterityyppiä.Vika esiintyy myös ei-Veturi asiakkailla, mutta ei aina (edes tuolla laajennetussa haussa). Viasta on tehty useampia vikatikettejä, ja ymmärtääkseni korjauskin on tehty. Koska tuo saadaan julkaistua niin en tiedä. Toivottavasti pian. Kuka VR:llä vastaa näistä muutostöistä vai onko sekin ulkoistettu johonkin Intiaan? Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Lauri Uusitalo - Tammikuu 01, 2013, 15:52:10 Ei-suomalaistyylistä kalenteria käytetään näemmä ainakin jos verkkokauppaa käyttää englanniksi. Ei se nyt voi kuitenkaan niin vaikeata olla. Miksi muuten korjaus pitää erikseen julkaista? Kyseessähän on pikku bugi, mutta kaikki varmaan pitää tehdä sillä vaikeimmalla tavalla... Kyseessä on pikku bugi, mutta verkkokauppa ei ole mikään html-purkkaviritys jossain makkarin nurkassa, jota joku käy ohimennen puukottamassa. Eli uskoisin, että kaikki muutokset pitää kirjata ja versioida. Muuten sama vika putkahtaa vielä helpommin uudelleen esiin. Tästä tietysti seuraa hitautta ja kankeutta, mutta niin on aina isoissa ohjelmistoissa. Ja VR ei ole ulkoistanut mitään Intiaan. Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: V.V - Tammikuu 01, 2013, 16:41:41 Njoo, kyllä se järjestelmä silti aikamoista HTML-purkkaviritystä tulostaa... Sitä tässä lähinnä ihmettelen, että täytyykö näitä muutoksia odotella kauankin, kuten sanoit, että korjauskin on ilmeisesti jo tehty, mutta uudesta korjauksesta ei tietoa. Ajattelisin, että tällaiset viat kuitenkin korjattaisiin mahdollisimman pian. Vaikka käyttöliittymän käyttöön liittyviä virheilmoituksiakin on tosin kääntämättä (jonka luulisin olevan aika tärkeä juttu korjata).
Tuntuu siltä, jos vertaa muiden vastaavien palveluiden vikojen korjaukseen ja yleiseen käytettävyyteen (sarkasmia se Intia-juttu oli). Otsikko: Vs: Vr:n verkkokaupan kalenteri Kirjoitti: Topi Pikkarainen - Tammikuu 02, 2013, 10:19:51 Itse en koko juttuun mennyt. Katselin kyllä useina päivinä tarjoukset, mutta vääriin paikkoihin meni... Ja kun en katsonut, oli Tampere - ??-väli, joka olisi kelvannut. Kun tuli Tpe - Jy - Tpe, niin katselin aikatauluja, niin oltiin laitettu mahd. junat sillä tavalla, että matkustuspäiviä oli vain yksi ja ainoa... :( Ja junatkin olisivat suhanneet aamuvarhaisella ja yömyöhällä!
|