Otsikko: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi Kirjoitti: Pave Saarinen - Kesäkuu 23, 2013, 19:47:55 Uusi rautatiehistoriallinen blogi avattu:
http://rautatiehistoria.blogspot.fi/ Päivän teema: PR2:n kattilaräjähdyksen 3.12.1949 syitä arkiston valossa. Paven arkisto. Otsikko: Vs: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi Kirjoitti: Martin Hillebard - Kesäkuu 24, 2013, 12:06:38 Uusi rautatiehistoriallinen blogi avattu: Yritin lähettää kommentin mutta se ei mennyt perille blogille en tiedä miksi. Uutinen sinänsä on erittäin mielenkiintoinen en muista koskaan aikaisemmin tätä juttua kenenkään julkaisseen!http://rautatiehistoria.blogspot.fi/ Päivän teema: PR2:n kattilaräjähdyksen 3.12.1949 syitä arkiston valossa. Paven arkisto. Otsikko: Vs: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi Kirjoitti: Pave Saarinen - Kesäkuu 24, 2013, 16:51:51 Uusi rautatiehistoriallinen blogi avattu: Yritin lähettää kommentin mutta se ei mennyt perille blogille en tiedä miksi. Uutinen sinänsä on erittäin mielenkiintoinen en muista koskaan aikaisemmin tätä juttua kenenkään julkaisseen!http://rautatiehistoria.blogspot.fi/ Päivän teema: PR2:n kattilaräjähdyksen 3.12.1949 syitä arkiston valossa. Paven arkisto. Nyt korjasin asetuksia. Pitäisi tulla perille. Pave Otsikko: Tragedia nro 1802, 24 viimeistä tuntia veturin elämässä Kirjoitti: Pave Saarinen - Kesäkuu 26, 2013, 12:50:04 Tragedia nro 1802, 24 tuntia veturin elämässä
Olen nyt kesällä ahkeroinut jatkanut 1802 tarinaa. Otsikko: Vs: Tragedia nro 1802, 24 viimeistä tuntia veturin elämässä Kirjoitti: Pave Saarinen - Kesäkuu 26, 2013, 13:12:39 Lisään tuohon linkin blogiin.
http://rautatiehistoria.blogspot.fi/ Otsikko: Vs: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi Kirjoitti: Markku Blomgren - Kesäkuu 26, 2013, 17:53:22 Milloinkas 'henkselit' hylättiin, 60-luvulla?
Otsikko: Vs: PR2 kattilaräjähdyksen syitä. Uusi rautatiehistoriallinen blogi Kirjoitti: Eljas Pölhö - Kesäkuu 26, 2013, 18:36:02 Milloinkas 'henkselit' hylättiin, 60-luvulla? Kaikki hylättiin 11.3.1964. Liikenteestä ne olivat poistuneet jo vuosina 1960-1961. Veturit 1800 ja 1803 muutettiin siirrettäviksi varakattiloiksi ja niitä liikuteltiin rataverkolla vielä myöhemminkin 1960-luvulla. |