Otsikko: HU: "Asiantuntija: Kehärata ei koskaan toimi ajallaan – Näin vastaa HSL" Kirjoitti: Mikko Nyman - Heinäkuu 15, 2015, 14:16:14 Helsingin Uutiset 15.7.2015:
-- "Raideliikenteen asiantuntija Antero Alun mukaan mukaan kehärata ei koskaan toimi ajallaan tämänhetkisellä aikataululla. Ensimmäinen ongelma on kehäradan liikennöintinopeus, joka on jo nyt johtanut hätäiseen toimintaan asemille saavuttaessa ja niiltä lähdettäessä. I- ja P-junien keskinopeus pysähdyksineen välillä Helsinki-Vantaankoski on noin 43 kilometriä tunnissa. Välillä Vantaankoski-Tikkurila junien keskinopeus on 67 kilometriä tunnissa. Koska junat paahtavat täyttä höyryä eteenpäin koko kehäradan pituuden, niillä ei ole mahdollisuutta kiriä myöhästymisiä kiinni." Koko juttu löytyy tuosta: http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/301960-asiantuntija-keharata-ei-koskaan-toimi-ajallaan-nain-vastaa-hsl Otsikko: Vs: HU: "Asiantuntija: Kehärata ei koskaan toimi ajallaan – Näin vastaa HSL" Kirjoitti: Toni Hartonen - Heinäkuu 16, 2015, 21:16:19 kannattaisko jättää Ilmala ja Käpylä väliin jotta päästään "aikatuluun". mitä järkeä pysähtyy joka maitolaiturilla
Otsikko: Vs: HU: "Asiantuntija: Kehärata ei koskaan toimi ajallaan – Näin vastaa HSL" Kirjoitti: Mikko Nyman - Heinäkuu 17, 2015, 08:27:28 kannattaisko jättää Ilmala ja Käpylä väliin jotta päästään "aikatuluun". mitä järkeä pysähtyy joka maitolaiturilla Alla olevassa Facebook-keskusteluketjussa asiaa on ruodittu melko laajasti: -- https://www.facebook.com/groups/292234454161439/permalink/955668131151398/ Otsikko: Vs: HU: "Asiantuntija: Kehärata ei koskaan toimi ajallaan – Näin vastaa HSL" Kirjoitti: Teppo Niemi - Heinäkuu 17, 2015, 08:28:21 Mielestäni pitäisi pyytää apuun Laänsimetro Oy:n automaattimetroasiantuntijat, Uskon, että heillä on toimiva konsepti, jolla liikenne saadaan pysymään aikataulussa ja vuorovälejä vieläkin lyhennettyä.
|