Otsikko: Talgo 22 Kirjoitti: eemeli113 - Heinäkuu 29, 2015, 11:20:15 Erään kuvan kommenteissa keskusteltiin Otaniemen ratapihalta löytyvästä Talgo 22:n jäänteistä. Mikä oli Talgo 22:n idea? Rakennettiinko ikinä oikeata ohjaamollista yksikköä vai jäikö valmistus siihen testikappaleeseen?
Otsikko: Vs: Talgo 22 Kirjoitti: jarkkovoutilainen - Heinäkuu 29, 2015, 11:33:58 Ilmeisesti on tästä kyse (liite)?
Valmistus jäi tietääkseni tähän testikappaleeseen. Ehkä Talgo hyödynsi tämän pilotoinnin antia myöhemmissä projekteissaan toisaalla, ehkä ei? Otsikko: Vs: Talgo 22 Kirjoitti: Jimi Lappalainen - Heinäkuu 29, 2015, 13:36:11 Siitä piti tosiaan tulla Sm5, mutta Stadler veikin sen paikan ;)
Otsikko: Vs: Talgo 22 Kirjoitti: Joona Kärkkäinen - Heinäkuu 29, 2015, 13:58:06 Siitä piti tosiaan tulla Sm5, mutta Stadler veikin sen paikan ;) Ihan hyvä vaan että Flirtistä tuli Sm5.Otsikko: Vs: Talgo 22 Kirjoitti: Tuukka Ryyppö - Heinäkuu 30, 2015, 12:38:37 Siitä piti tosiaan tulla Sm5, mutta Stadler veikin sen paikan ;) Ihan hyvä vaan että Flirtistä tuli Sm5.Tähän olisi tosi kiva kuulla tarkempaa perustelua. Otsikko: Vs: Talgo 22 Kirjoitti: Jimi Lappalainen - Heinäkuu 30, 2015, 13:40:03 Siitä piti tosiaan tulla Sm5, mutta Stadler veikin sen paikan ;) Ihan hyvä vaan että Flirtistä tuli Sm5.Tähän olisi tosi kiva kuulla tarkempaa perustelua. Veikkaan kaksikerroslähijunan olevan hankala paikka työskennellä konduktöörille. En tiedä, veikkaan. Otsikko: Vs: Talgo 22 Kirjoitti: Joona Kärkkäinen - Heinäkuu 30, 2015, 15:15:17 En oikein usko, että espanjalais-suomalainen juna olisi ollut niin hyvä ja toimintavarma kuin Flirt.
|