Otsikko: Rautateiden kunnostukselle lisärahoitusta Kirjoitti: Timo Keski-Petäjä - Kesäkuu 09, 2016, 12:05:47 Liikenneviraston pdf-dokumentissa (http://www.liikennevirasto.fi/documents/20473/226047/364_ratakohteet_0906.pdf/b63009a9-f52b-4e4d-adc5-974556ce7a97) esitellään 101 miljoonan euron rahoituksen saaneet hankkeet. YLEn uutinen (http://yle.fi/uutiset/ministeri_esitteli_liikenneverkon_uuden_korjauspotin__katso_kartalta_mita_vaylia_kunnostetaan/8943248) .
Otsikko: Vs: Rautateiden kunnostukselle lisärahoitusta Kirjoitti: Matti Lehtonen - Kesäkuu 09, 2016, 19:06:05 Kyrön vanhanaikaisen järjestelyn poistaminen on tosi hyvä juttu.
Otsikko: Vs: Rautateiden kunnostukselle lisärahoitusta Kirjoitti: Esko Ampio - Kesäkuu 10, 2016, 13:22:10 Se on erittäin hyvä asia. Monta vuotta odotettu. Myös Turussa Kaerlan puolipuomilaitos saisi mitä pikimmin muuttua eritasoratkaisuksi.
Otsikko: Vs: Rautateiden kunnostukselle lisärahoitusta Kirjoitti: Matti Lehtonen - Kesäkuu 10, 2016, 16:51:19 Kaerlan operointi edellyttäisi varmaan jomman kumman muuttoa muualle, kadun tai Prisman.
Otsikko: Vs: Rautateiden kunnostukselle lisärahoitusta Kirjoitti: huusmik - Kesäkuu 13, 2016, 07:50:44 Kaerlan operointi edellyttäisi varmaan jomman kumman muuttoa muualle, kadun tai Prisman. Mieluiten kadun. Prisman muutto maksaisi vaikka mitä.Otsikko: Vs: Rautateiden kunnostukselle lisärahoitusta Kirjoitti: JSL - Kesäkuu 13, 2016, 12:53:20 Markulantien leventämisestä 2+2-kaistaiseksi on olemassa varmaan 15 vuotta vanhat suunnitelmat siitä kohtaa jo, sisältävät uudet sillat Vähäjoen yli. Vaan eipä ota toteutuakseen, SSS-hallituksessa on jo sovittu että Raision keskustatunneliin liittyvän 8-tien eritasoliittymän muutostyöt saavat rahotuksen eli Turun sisäkehää ei kehitetä Suikkilantien alun remonttia enempää.
|