Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: MGO-moottoreista  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2551


« : Kesäkuu 14, 2023, 10:38:16 »

MGO-moottoreita on käsitelty ainakin ketjussa Dm7 pohjalta 2-moottorinen versio keskustelussa. http://vaunut.org/keskustelut/index.php/topic,14012.0.html

Hr13, Sv12 ja Sr12 takuuasioihin liittyvä kirjeenvaihto ja jopa liitteet on yllättävän hyvin säilytetty verrattuna siihen kuinka liikennekäyttö, ajokilometrit yms on lähes kokonaan hävitetty. Oheiset esimerkit ovat Koneosaston Yleisten asioiden kirjestö, v. 1965 ko 1—ko IX:1-3, kansio Fb:23.

En ole kopioinut asioita kokonaisuudessaan, vain sen verran, että asiakirjat löytyvät tarvittaessa Mikkelistä. Moottoritekniikka ei ole minun alaani.

Nämä kuvat liittyvät sivukiertokangen tappeihin. Moottorien numeroista näkyy valmistaja: 3-numeroinen on Tampella.

Vastaavia listoja on olemassa myös esim. moottorien rungon hiushalkeamista, Hr13 generaattoreista jne.


* IMG_4282 Sv12 2539+2541 vastaanottoasia.JPG (3140.94 kilotavua, 3000x4000 - tarkasteltu 170 kertaa.)

* IMG_4283 Sv12+Hr13 toimituksista.JPG (2969.2 kilotavua, 4000x3000 - tarkasteltu 140 kertaa.)

* IMG_4289 Sv12toimituksista.JPG (2383.2 kilotavua, 3000x4000 - tarkasteltu 127 kertaa.)
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: MGO-moottoreista  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina