Reijo Kankkunen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 2993
|
« Vastaus #100 : Elokuu 23, 2016, 17:34:04 » |
|
Eilen meni Vectroni 3301 +USr -3 mittavaunu+30 Sp ja Sps puuvaunua täynnä puita.Kajaaniin. Tännän tulivat pois 3301 oli veturina ja USr oli mittavaununk anssa perässä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Torbjörn Sandell
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 63
|
« Vastaus #101 : Elokuu 24, 2016, 14:13:30 » |
|
Juuri hetki sitten Peräseinäjoella raakapuujuna T 4904 Jy–Tpe–Yv, jossa keulalla Sr3 ja peräpäässä mittausvaunu + USr3. Havainnoitu junasta IC 24.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Torbjörn Sandell
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 63
|
« Vastaus #102 : Elokuu 24, 2016, 14:43:49 » |
|
Juuri hetki sitten Peräseinäjoella raakapuujuna T 4904 Jy–Tpe–Yv, jossa keulalla Sr3 ja peräpäässä mittausvaunu + USr3. Havainnoitu junasta IC 24. Ja nyt äsken näytti siltä, että Majajärvellä T 5002:n perässä olisi keikkunut toinen Sr3. Voiko kukaan vahvistaa tämän, vai olenko vain nähnyt omiani?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Juha Riihimäki
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 688
|
« Vastaus #106 : Marraskuu 08, 2016, 19:05:29 » |
|
Milloinkahan muuten alkaa Vectronien oikea käyttö, vai onko sertifioinnissa tai testiajoissa ilmennyt jotain vakavia ongelmia jotka estäisivät hyötykäytön? Vai onkohan VR:n filosofia vaan olla käyttämättä tuliteriä ja kuljettajille mukavia värkkejä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lauri Uusitalo
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 1093
|
« Vastaus #107 : Marraskuu 08, 2016, 19:35:45 » |
|
Milloinkahan muuten alkaa Vectronien oikea käyttö, vai onko sertifioinnissa tai testiajoissa ilmennyt jotain vakavia ongelmia jotka estäisivät hyötykäytön? Vai onkohan VR:n filosofia vaan olla käyttämättä tuliteriä ja kuljettajille mukavia värkkejä?
Eivät veturit vielä valmiita ole, mm softaa viritetään kuntoon. Vaativat myös viranomaishyväksynnät. Käsittääkseni ensi vuoden alkupuolella vasta lähtevät liikenteeseen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha Riihimäki
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 688
|
« Vastaus #108 : Marraskuu 08, 2016, 19:53:58 » |
|
OK, kiitos infosta! Hyvä että ovat sitten (toivottavasti) testattuja ja toimiviksi hiottuja. Milloinkahan muuten alkaa Vectronien oikea käyttö, vai onko sertifioinnissa tai testiajoissa ilmennyt jotain vakavia ongelmia jotka estäisivät hyötykäytön? Vai onkohan VR:n filosofia vaan olla käyttämättä tuliteriä ja kuljettajille mukavia värkkejä?
Eivät veturit vielä valmiita ole, mm softaa viritetään kuntoon. Vaativat myös viranomaishyväksynnät. Käsittääkseni ensi vuoden alkupuolella vasta lähtevät liikenteeseen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Juhana Nordlund
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 314
|
« Vastaus #110 : Huhtikuu 21, 2017, 08:37:58 » |
|
Sr3 3302 ohitti Huopalahden aseman 21.4.2017 klo 9.10. Se kulki ja kulkee tätäkin kirjoitettaessa veturina 11925 Hki - Hnk. KLIKS
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juha Riihimäki
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 688
|
« Vastaus #111 : Huhtikuu 21, 2017, 16:19:39 » |
|
Voiko olla niin että nämä eivät vieläkään ole käytössä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riku Outinen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 884
|
« Vastaus #112 : Huhtikuu 21, 2017, 17:09:05 » |
|
Voiko olla niin että nämä eivät vieläkään ole käytössä?
Uuden Resiinan tasoristeys-palstalla oli tälläinen tieto "Sarjaa pyritään saamaan normaaliin käyttöön kesäkuusta alkaen."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juhana Nordlund
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 314
|
« Vastaus #113 : Huhtikuu 21, 2017, 17:35:39 » |
|
3302 ohitti perjantaina 21.4. Huopalahden vielä toisenkin kerran, nyt veturina 11926 Hanko - Helsinki. Mukana oli tuliaisia. KLIKS
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Teemu Salonen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 236
|
« Vastaus #114 : Huhtikuu 25, 2017, 02:02:35 » |
|
3302 ohitti perjantaina 21.4. Huopalahden vielä toisenkin kerran, nyt veturina 11926 Hanko - Helsinki. Mukana oli tuliaisia. KLIKSJaksaako nää körötellä Hangosta Karjaalle asti dieselillä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juhana Nordlund
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 314
|
« Vastaus #115 : Huhtikuu 25, 2017, 06:36:25 » |
|
3302 ohitti perjantaina 21.4. Huopalahden vielä toisenkin kerran, nyt veturina 11926 Hanko - Helsinki. Mukana oli tuliaisia. KLIKSJaksaako nää körötellä Hangosta Karjaalle asti dieselillä? Kyllä jaksoi (veto oli 3302:lla). Mutta aikataulu taisi osoittautua tiukaksi dieselvetoisella osuudella.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Erkki Schoultz
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 8
|
« Vastaus #116 : Toukokuu 25, 2017, 10:44:43 » |
|
Agentti ilmoitti, että huomenna 26.5. Hankoon tulee 2 Vectronia. Saa nähdä onko tosi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 2614
|
« Vastaus #117 : Toukokuu 25, 2017, 11:56:28 » |
|
Agentti ilmoitti, että huomenna 26.5. Hankoon tulee 2 Vectronia. Saa nähdä onko tosi.
Aikataulut veturien hakemiseksi on tehty kylläkin maanantaille 29.5... http://tinyurl.com/n5wl98t
|
|
|
tallennettu
|
... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
|
|
|
Juha Riihimäki
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 688
|
« Vastaus #118 : Toukokuu 26, 2017, 15:30:06 » |
|
Onko kellään muuten tietoa siitä, montako Vectronia on valmiina ja testattuna Suomen maaperällä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Juhana Nordlund
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 314
|
« Vastaus #119 : Toukokuu 29, 2017, 15:36:14 » |
|
29.5.2017 Hangosta Helsinkiin siirtyivät 3310 ja 3309 Dv12 2555:n voimin tänään maanantaina. KLIKS!
|
IMG_4748A.jpg (822.64 kilotavua, 1382x922 - tarkasteltu 668 kertaa.)
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 1239
|
« Vastaus #121 : Heinäkuu 07, 2017, 17:36:29 » |
|
Sr3 3304 menossa Raumalle junassa T 3723.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|