Jukka P. T. Ruuskanen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 183
|
« Vastaus #300 : Tammikuu 07, 2012, 02:43:07 » |
|
Kyllä, kyllä se hurisee samalla tavalla kuin ennenmuinoin MSTS:ssä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuukka Varjoranta
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 494
|
« Vastaus #301 : Tammikuu 10, 2012, 17:25:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 2595
|
« Vastaus #302 : Tammikuu 22, 2012, 17:57:50 » |
|
KARPOLLA ON ASIAA: Nilsiän öljysheikki (osa 2) Videolla näkyy varastona oleva EFiab, todennäköisesti 11593 mikäli näen oikein. http://www.youtube.com/watch?v=W7Bl079sKDo
|
|
|
tallennettu
|
... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
|
|
|
Heikki Piirainen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 457
|
« Vastaus #303 : Tammikuu 26, 2012, 08:38:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ossi Rosten
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 214
|
« Vastaus #304 : Tammikuu 26, 2012, 10:46:20 » |
|
Tuolla on PAKKO käydä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jukka P. T. Ruuskanen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 183
|
« Vastaus #305 : Tammikuu 26, 2012, 17:14:04 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ville Lindblom
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 43
|
« Vastaus #306 : Tammikuu 27, 2012, 16:56:07 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jyrki Längman
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 352
|
« Vastaus #308 : Tammikuu 28, 2012, 01:33:33 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2012, 10:06:52 kirjoittanut Teemu Peltonen »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 1439
|
« Vastaus #309 : Tammikuu 28, 2012, 09:35:44 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #310 : Tammikuu 28, 2012, 15:49:39 » |
|
Kukas se noissa manuaalikuulutuksissa puhuukaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 3078
|
« Vastaus #311 : Tammikuu 28, 2012, 17:35:58 » |
|
Videon alussa tosin sanotaan, että länsi-Flanderissa, eli Belgian alueella. Ei ole ikinä kuulunut Unkariin Kun videossa myöskin puhutaan flaamia ja siinä näkyy useita belgialaisia junia, uskoisin videon todella olevan Belgiasta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Joonas Lassila
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 160
|
« Vastaus #312 : Tammikuu 30, 2012, 19:53:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miika Hämynen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 159
|
« Vastaus #313 : Tammikuu 30, 2012, 21:04:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 2595
|
« Vastaus #314 : Tammikuu 30, 2012, 21:12:24 » |
|
Videon alussa tosin sanotaan, että länsi-Flanderissa, eli Belgian alueella. Ei ole ikinä kuulunut Unkariin Kun videossa myöskin puhutaan flaamia ja siinä näkyy useita belgialaisia junia, uskoisin videon todella olevan Belgiasta Jaa, sielläkö. En ole perehtynyt noihin euroopan kieliin paljonkaan, joten päättelin flaamin unkariksi
|
|
|
tallennettu
|
... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
|
|
|
Jyrki Längman
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 352
|
« Vastaus #315 : Helmikuu 05, 2012, 22:24:42 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jyrki Längman
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 352
|
« Vastaus #316 : Helmikuu 12, 2012, 15:52:47 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 3078
|
« Vastaus #318 : Helmikuu 15, 2012, 22:28:42 » |
|
Ei tuo tosiaan pahempaa palvelua VR:ltä ole. Kahdeksantoistaminuuttisen videon ainoa osoitus VR:n huonosta asiakaspalvelusta näkyy videon ensiminuutteina, kun matkalippua ostettaessa itse päätetty salasana on nimetty epäselvästi sanalla "tunnus" ilman tarkempia opastustekstejä. Tuonkin aiheutuneen sekaannuksen konduktööri osasi korjata. Myös konduktöörin asiakaspalvelutaidot ansaitsevat kehut, koska hän pysyy rauhallisena, vaikka asiakas jatkaa valittamista vielä senkin jälkeen, kun ongelma on jo luvattu ainakin yrittää ratkaista. Lipunmyyntiautomaatin kosketusnäyttökin toimii ongelmitta, kun sitä käyttää rauhallisesti ja ilman voimaa. Junan myöhästyminen yli tunnilla on toinen iso moka, mutta ei liittyne VR:n asiakaspalvelun huonouteen oikein mitenkään päin. Veturirikkoja, vaihdevikoja ja sen semmoisia kai tapahtuu muidenkin maiden firmoille? Ja lopulta tuokin ongelma korjattiin hyvin, kun asiakkalle maksettiin taksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Joonas Lassila
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 160
|
« Vastaus #319 : Helmikuu 15, 2012, 23:12:13 » |
|
Kyllä. Konduktööri osasi tosiaankn selvittää tilanteen hyvin ja sai kun saikin "tehtyä" lapusta matkalipun. Propsit hyvälle konduktöörille Tuohon myöhästymiseen vielä, että itseni henkilökohtaisesta mielestä on tärkeämpää se, että päästään turvallisesti perille kuin se, että ollaan ajoissa. Tietty onhan se hyvä olla ajoissa, mutta hiljaa hyvä tulee !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 1439
|
« Vastaus #320 : Helmikuu 16, 2012, 07:43:24 » |
|
Itselleni jäi videon jälkeen mieleen pari kysymystä. Miksi asiakas ei tulostanut suoraan paperille junalippua, vaan ainoastaan varausvahvistuksen? Miksi kosketusnäyttöä piti "hakata", kun tilausnumeron painaminen tuntui aina onnistuvan kosketuksen jälkeen..? Miksi piti useita kertoja miettiä kuinka hankalaa joku asia on "70-vuotiaalle"...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miika Hämynen
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 159
|
« Vastaus #321 : Helmikuu 16, 2012, 11:35:36 » |
|
Koska henkilö on Markorepairs, ja tapoihin kuuluu valittaminen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jyrki Längman
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 352
|
« Vastaus #322 : Helmikuu 17, 2012, 17:43:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|