Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Seuraava junamatkasi?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 | Siirry alas Tulostusversio
Kimmo T. Lumirae
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1319


« Vastaus #100 : Elokuu 06, 2014, 17:12:13 »

Jos ei arvon Topsukka sitä käsittänyt niin matkustan Hau k i v u o r e l l e Iskee silmää


T O P S U K K A  Virnistää Virnistää Virnistää

(...sori...)

tallennettu
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1226


« Vastaus #101 : Elokuu 06, 2014, 17:17:43 »

10.8 Pitäjänmäki-Hyvinkää SRM

Pjm-Psl L8440 0737-0744
Psl-Hy H9635 0753-0837
Hy-Hy SRM kävellen nauttien auringonnoususta.
Eiköhän aurinko ole jo puol ysin aikoihin noussut
tallennettu

Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 339


« Vastaus #102 : Elokuu 06, 2014, 17:33:48 »

Jos ei arvon Topsukka sitä käsittänyt niin matkustan Hau k i v u o r e l l e Iskee silmää


T O P S U K K A  Virnistää Virnistää Virnistää

(...sori...)



Ihmisillä taitaa olla taipumus kutsua Topi-nimisiä henkilöitä sillointällöin nimellä Topsukka, omalta osaltani tiedän kaksi tapausta. Virnistää
tallennettu

"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2913


« Vastaus #103 : Elokuu 07, 2014, 14:40:21 »

Ihmisillä taitaa olla taipumus kutsua Topi-nimisiä henkilöitä sillointällöin nimellä Topsukka, omalta osaltani tiedän kaksi tapausta. Virnistää

Juuri näin. Hymyilee

Tokihan sillä on väliä kuka nimitystä käyttää. Lempinimen käyttöoikeus pitää ansaita. Hymyilee
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2594


« Vastaus #104 : Elokuu 07, 2014, 20:57:51 »

Tulipas siitä hauska juttu Hymyilee leveästi
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Kimmo T. Lumirae
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1319


« Vastaus #105 : Elokuu 08, 2014, 15:26:05 »

Ihmisillä taitaa olla taipumus kutsua Topi-nimisiä henkilöitä sillointällöin nimellä Topsukka, omalta osaltani tiedän kaksi tapausta. Virnistää

Juuri näin. Hymyilee

Tokihan sillä on väliä kuka nimitystä käyttää. Lempinimen käyttöoikeus pitää ansaita. Hymyilee

Toki asia on niin, että ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.

Itselleni ei oikein ole löytynyt vieläkään hyvää lempinimeä, sen enempää suku- kuin etunimikään eivät taivu naseviksi lempinimiksi. Jotkut pienet piirit 30 vuotta sitten nimittelivät Lumpaksi, mutta sekään ei oikein jaksanut elää. Attilan Jorma -vainaan kuulin joskus Minkiöllä sanovan että "no on siellä Hiutale ja sen kaveri...", tuo tarttui korvaan; tuohan on hauska. Pieni, vaalea ja huomaamaton; minä olen niistä yksi kolmesta  Hymyilee leveästi

Olen tuota Hiutaletta käyttänyt muutamissa yhteyksissä. Kirjoitukseni tarkoitus ei ole yllyttää ketään keksimään lempinimiä, enkä kaipaa ehdotuksia. Omalla nimelläni minut yleisesti tunnetaan.

« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2014, 22:31:33 kirjoittanut Kimmo T. Lumirae » tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #106 : Elokuu 10, 2014, 09:16:11 »

10.8.2014
Suonenjoki - Kuopio IC71
Kuopio - Pieksämäki S76
Pieksämäki - Haukivuori IC66
Haukivuori - Suonenjoki IC709
tallennettu
Jouni Hytönen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1781


« Vastaus #107 : Elokuu 10, 2014, 22:33:06 »

Hetken mielijohteesta

10.8.

IC 78 Haukivuori-Mikkeli (viimeinen etelään menijä, joka pysähtyi Haukivuorella)
IC 709 Mikkeli-Haukivuori (viimeinen Haukivuorella pysähtynyt juna)
tallennettu
Tuukka Varjoranta
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 494


« Vastaus #108 : Elokuu 11, 2014, 17:41:31 »

1.8.

Amsterdam Schiphol - Amsterdam Centraal

Amsterdam Centraal - Hoorn

FEDECRAIL leirin 2014 siirtymät:

4.8.2014

Harlingen Haven - Leeuwarden

Leeuwarden - Groningen

Groningen - Veendam

7.8.2014

Assen - Utrecht CS

Utrecht CS - 's-Hertogenbosch

's-Hertogenbosch - Maastricht

Maastricht - Valkenburg

8.8.2014

Schin op Geul - Valkenburg

Valkenburg - Schin op Geul

9.8.2014

Schin op Geul - Maastricht

Maastricht - Schin op Geul

10.8.2014

Kerkrade Centrum - Heerlen

Heerlen - Sittard

Sittard - Duivendrecht (Amsterdamissa)

Duivendrecht - Amsterdam Schiphol
tallennettu

Ville Hautamäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 956


« Vastaus #109 : Elokuu 15, 2014, 22:26:01 »

Huomenna lätällä Kurikkaan.  Hymyilee
tallennettu
Ville Hautamäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 956


« Vastaus #110 : Elokuu 22, 2014, 06:46:33 »

24.8.

Lapua-Riihimäki IC 48

Riihimäki-Lahti Lähijuna 315

Käynti höyryjunalla Heinolassa..

Lahti-Riihimäki Lähijuna 330

Riihimäki-Seinäjoki S 65

Seinäjoki-Lapua P 407
tallennettu
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1226


« Vastaus #111 : Elokuu 28, 2014, 20:25:01 »

12.9 H 340 Tpe-Hki, hesassa lähijunilla oman mielenmukaan, 13.9 S 91 Hki-Tpe. En ole ennen pendolla matkustanut mutta nyt tulee sekin virhe korjattua
tallennettu

Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2594


« Vastaus #112 : Elokuu 28, 2014, 22:35:25 »

12.9 H 340 Tpe-Hki, hesassa lähijunilla oman mielenmukaan, 13.9 S 91 Hki-Tpe. En ole ennen pendolla matkustanut mutta nyt tulee sekin virhe korjattua
Virhe??
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1226


« Vastaus #113 : Elokuu 29, 2014, 07:04:49 »

12.9 H 340 Tpe-Hki, hesassa lähijunilla oman mielenmukaan, 13.9 S 91 Hki-Tpe. En ole ennen pendolla matkustanut mutta nyt tulee sekin virhe korjattua
Virhe??

Mikä muka? Kai sitä perjantaina iltapäivällä voi lähteä, kun pelkkä aamupäivä (8-11) menee koulussa.
tallennettu

[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #114 : Elokuu 30, 2014, 23:57:50 »

12.9 H 340 Tpe-Hki, hesassa lähijunilla oman mielenmukaan, 13.9 S 91 Hki-Tpe. En ole ennen pendolla matkustanut mutta nyt tulee sekin virhe korjattua
Virhe??

Mikä muka? Kai sitä perjantaina iltapäivällä voi lähteä, kun pelkkä aamupäivä (8-11) menee koulussa.

Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi)  Pyörittää silmiään
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #115 : Syyskuu 25, 2014, 16:15:08 »

4.10.2014
Luultavasti Turku-Hanko-Tammisaari-Turku tms

Kympin tarjouksilla:
25.10.2014
Turku-Pieksämäki-Mäntyharju IC 905 + IC 68
Mäntyharju-Kouvola-Lahti-Riihimäki-Toijala-Turku IC 706 + IC 114 + H 328 + IC 179 + P 930

1.11.2014
Turku-Pieksämäki-Varkaus IC 905 + H 721
Varkaus-Joensuu-Pasila-Turku H 723 + IC 12 + IC 973

8.11.2014
Turku-Pasila-Kouvola-Kotka-Myllykoski IC 950 + IC 73 + H 354 + H 355
Myllykoski-Kouvola-Lahti-Riihimäki-Toijala-Turku H 357 + IC 114 + H 328 + IC 179 + P 930
tallennettu
Timo Varshukov
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 180


« Vastaus #116 : Syyskuu 26, 2014, 19:59:23 »

"Kympin" tarjouksella 1.11 Mikkeli-Helsinki via Joensuu

IC 73 Mikkeli-Pieksämäki 13:58-14:36
H 723 Pieksämäki-Joensuu 14:47-16:56
IC 12 Joensuu-Helsinki 18:17-22:48

Matkan hinnaksi tuli 9,99€  Virnistää
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2594


« Vastaus #117 : Syyskuu 26, 2014, 21:29:46 »

Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi)  Pyörittää silmiään
Näinpä. En ymmärrä miksi se olisi virhe, tai miksi itseään pitää arvostella jos ei ole matkustanut Pendolla.

Minulle Sm3 on todella hieno laite, ja pidän todella sillä matkustamisesta.

En minäkään ole koskaan matkustanut esim. Iisalmi–Ylivieska -radalla, tai Kolarin radalla.
En ole myöskään koskaan käynyt Toijalan veturimuseossa. Hyvinkään museossa kerran, v. 2009.
En ole matkustanut höyryjunalla Porvoon rataa. Lättähatulla kerran.
En ole käynyt Porissa kuin museojunalla.
Matkustin tänä vuonna ensi kertaa Hangon rataa normaalilla taajamajunalla.
En ole matkustanut Joensuun ja Nurmeksen väliä kuin Uimaharjuun saakka.
Minulla ei ole järjestelmäkameraa.
En ole Facebookissa.

Näitä ns. virheitä voisi luetella vaikka kuinka paljon. Oikeasti, älkää tuomitko itseänne tällaisten asioiden takia. Hölmöä semmonen. Näyttää kieltä
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #118 : Syyskuu 26, 2014, 21:31:42 »

H 723 Pieksämäki-Joensuu 14:47-16:56
IC 12 Joensuu-Helsinki 18:17-22:48

Matkan hinnaksi tuli 9,99€  Virnistää

Katos vaan, ollaan näköjään samoissa junissa samana päivänä Hymyilee Voitaisiinko vaikka nähdä siinä 723:ssa? Mullakin 2 noista kuudesta tuli maksamaan 9,99€, muut tasan 10 Hymyilee leveästi
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2594


« Vastaus #119 : Syyskuu 26, 2014, 21:51:41 »

Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi)  Pyörittää silmiään
Näinpä. En ymmärrä miksi se olisi virhe, tai miksi itseään pitää arvostella jos ei ole matkustanut Pendolla.

Minulle Sm3 on todella hieno laite, ja pidän todella sillä matkustamisesta.

En minäkään ole koskaan matkustanut esim. Iisalmi–Ylivieska -radalla, tai Kolarin radalla.
En ole myöskään koskaan käynyt Toijalan veturimuseossa. Hyvinkään museossa kerran, v. 2009.
En ole matkustanut höyryjunalla Porvoon rataa. Lättähatulla kerran.
En ole käynyt Porissa kuin museojunalla.
Matkustin tänä vuonna ensi kertaa Hangon rataa normaalilla taajamajunalla.
En ole matkustanut Joensuun ja Nurmeksen väliä kuin Uimaharjuun saakka.
Minulla ei ole järjestelmäkameraa.
En ole Facebookissa.

Näitä ns. virheitä voisi luetella vaikka kuinka paljon. Oikeasti, älkää tuomitko itseänne tällaisten asioiden takia. Hölmöä semmonen. Näyttää kieltä
Jatketaan. Miksi nyky-yhteiskunnassa on tosiaankin oltava niin mainstream? Minä olisin ollut iloinen siitä, että pääsen ekan kerran Pendon (tai minkä tahansa muun) kyytiin ensimmäistä kertaa. En mä sitä pidä virheenä, tai häpeä sitä. Niin tuntuu yleisesti olevan muissakin asioissa. Ainakin yhtä hyvä kuin muut on pakko olla. Itse kyllä myönnän, etten ole. Kuten tuossa kerroin noita "virheitäni" Cool
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #120 : Syyskuu 26, 2014, 22:06:16 »

Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi)  Pyörittää silmiään
Näinpä. En ymmärrä miksi se olisi virhe, tai miksi itseään pitää arvostella jos ei ole matkustanut Pendolla.

Minulle Sm3 on todella hieno laite, ja pidän todella sillä matkustamisesta.

En minäkään ole koskaan matkustanut esim. Iisalmi–Ylivieska -radalla, tai Kolarin radalla.
En ole myöskään koskaan käynyt Toijalan veturimuseossa. Hyvinkään museossa kerran, v. 2009.
En ole matkustanut höyryjunalla Porvoon rataa. Lättähatulla kerran.
En ole käynyt Porissa kuin museojunalla.
Matkustin tänä vuonna ensi kertaa Hangon rataa normaalilla taajamajunalla.
En ole matkustanut Joensuun ja Nurmeksen väliä kuin Uimaharjuun saakka.
Minulla ei ole järjestelmäkameraa.
En ole Facebookissa.

Näitä ns. virheitä voisi luetella vaikka kuinka paljon. Oikeasti, älkää tuomitko itseänne tällaisten asioiden takia. Hölmöä semmonen. Näyttää kieltä
Jatketaan. Miksi nyky-yhteiskunnassa on tosiaankin oltava niin mainstream? Minä olisin ollut iloinen siitä, että pääsen ekan kerran Pendon (tai minkä tahansa muun) kyytiin ensimmäistä kertaa. En mä sitä pidä virheenä, tai häpeä sitä. Niin tuntuu yleisesti olevan muissakin asioissa. Ainakin yhtä hyvä kuin muut on pakko olla. Itse kyllä myönnän, etten ole. Kuten tuossa kerroin noita "virheitäni" Cool

Mitäköhän säki tääl yksin valitat Hymyilee leveästi Mun mielestä Roope tarkotti vaan sitä että olis varmaan aiemminki halunnu matkustaa mut koska ei ollut niin tarkotti että on kiva päästä matkustamaan. Kaikki varmaan ois ilosii jos matkustais ekaa kertaa elämässään pendolla. Piste. Ei täällä kukaan muu valita kuin sä, tai varsinkaan arvostele itteään. Ota herneet pois nenästä Hymyilee

Ps. En haasta riitaa missään nimessä, ärsyttää vaan tommonen turhanpäivänen jäkätys
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2594


« Vastaus #121 : Syyskuu 26, 2014, 22:16:51 »

Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi)  Pyörittää silmiään
Näinpä. En ymmärrä miksi se olisi virhe, tai miksi itseään pitää arvostella jos ei ole matkustanut Pendolla.

Minulle Sm3 on todella hieno laite, ja pidän todella sillä matkustamisesta.

En minäkään ole koskaan matkustanut esim. Iisalmi–Ylivieska -radalla, tai Kolarin radalla.
En ole myöskään koskaan käynyt Toijalan veturimuseossa. Hyvinkään museossa kerran, v. 2009.
En ole matkustanut höyryjunalla Porvoon rataa. Lättähatulla kerran.
En ole käynyt Porissa kuin museojunalla.
Matkustin tänä vuonna ensi kertaa Hangon rataa normaalilla taajamajunalla.
En ole matkustanut Joensuun ja Nurmeksen väliä kuin Uimaharjuun saakka.
Minulla ei ole järjestelmäkameraa.
En ole Facebookissa.

Näitä ns. virheitä voisi luetella vaikka kuinka paljon. Oikeasti, älkää tuomitko itseänne tällaisten asioiden takia. Hölmöä semmonen. Näyttää kieltä
Jatketaan. Miksi nyky-yhteiskunnassa on tosiaankin oltava niin mainstream? Minä olisin ollut iloinen siitä, että pääsen ekan kerran Pendon (tai minkä tahansa muun) kyytiin ensimmäistä kertaa. En mä sitä pidä virheenä, tai häpeä sitä. Niin tuntuu yleisesti olevan muissakin asioissa. Ainakin yhtä hyvä kuin muut on pakko olla. Itse kyllä myönnän, etten ole. Kuten tuossa kerroin noita "virheitäni" Cool

Mitäköhän säki tääl yksin valitat Hymyilee leveästi Mun mielestä Roope tarkotti vaan sitä että olis varmaan aiemminki halunnu matkustaa mut koska ei ollut niin tarkotti että on kiva päästä matkustamaan. Kaikki varmaan ois ilosii jos matkustais ekaa kertaa elämässään pendolla. Piste. Ei täällä kukaan muu valita kuin sä, tai varsinkaan arvostele itteään. Ota herneet pois nenästä Hymyilee

Ps. En haasta riitaa missään nimessä, ärsyttää vaan tommonen turhanpäivänen jäkätys
Miksi itse valitat mun kommenteista?

Tuo listaus ei ollut mikään valitus, vaan nimenomaan yritin sanoa, etten valita noista asioista. Annoin vain esimerkkejä. Mulle noi asiat on ok! Jos en olisi matkustanut pendolla niin en sitä pitäisi virheenä.
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2594


« Vastaus #122 : Syyskuu 26, 2014, 22:41:51 »

Noniin, ettei vaan kukaan harmistu minun kamalan ikävistä kommenteistani, niin laitetaan tähän sellainen mukava kommentti, jolla voi kysyä samaa asiaa hyvin pitkässä muodossa.

12.9 H 340 Tpe-Hki, hesassa lähijunilla oman mielenmukaan, 13.9 S 91 Hki-Tpe. En ole ennen pendolla matkustanut mutta nyt tulee sekin virhe korjattua
Roope, oon kyllä vähän eri mieltä Hymyilee Mun mielestä ei oo kauhean tärkeää onko matkustanut Pendolla vaiko ei. Mulle ei oo tärkeää kuinka paljon, tai millä on matkustanut. Mut jos se on sulle tärkeää, niin se saa olla. En voi vaikuttaa asiaan Cool


Mulla nyt vaan on vähän katkera luonne Näyttää kieltä
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #123 : Syyskuu 26, 2014, 22:58:03 »

Noniin, ettei vaan kukaan harmistu minun kamalan ikävistä kommenteistani, niin laitetaan tähän sellainen mukava kommentti, jolla voi kysyä samaa asiaa hyvin pitkässä muodossa.
Roope, oon kyllä vähän eri mieltä Hymyilee Mun mielestä ei oo kauhean tärkeää onko matkustanut Pendolla vaiko ei. Mulle ei oo tärkeää kuinka paljon, tai millä on matkustanut. Mut jos se on sulle tärkeää, niin se saa olla. En voi vaikuttaa asiaan Cool

Mulla nyt vaan on vähän katkera luonne Näyttää kieltä

No hieno kommentti ja ollaan sovussa:) Ehkä mäkin olin vähän ylireagoiva, siitä anteeksipyyntö. On vähän kaikenlaista elämässä täl hetkel.

Tää vorkki on välillä niinku hirmumyrsky ja välillä taas niinku aurinkoinen kesäpäivä riippumatossa. Mä yritän olla ilonen ja muuta mut ehkä mä välillä pahennan sitä myrskyä...
Ei pitäis vissiin vorgissa jutella henkilöille jotka tuntee henk. kohtasesti. No, hyvä että selvis ja elämä jatkuu Hymyilee Tulee mieleen "Sodan ja Rauhan Rata" Hyrynsalmelta.

Yleinen ohje kaikille: älkää ottako nii vakavasti myös mulle itselle Hymyilee elämä on mukavaa, kaikki on kavereita ja missään muualla en oo nähny niin asiantuntevaa porukkaa kun täällä Hymyilee leveästi

Anteeksi avautuminen ja öitä kaikille. Suloisia unia ja oman kullan kuvia (vai miten se meni) Hymyilee
tallennettu
Antti Tapani Häkkinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 470


« Vastaus #124 : Syyskuu 27, 2014, 08:13:53 »

No voi sun.. Silloin kun löytää keskustelun missä kysytään seuraavaa junamatkaa niin just sillon ei oo mennossa minnekkään.
tallennettu

Nyt on kyllä pakko käydä Radanvarressa -  https://radanvarsi.wordpress.com/
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Seuraava junamatkasi?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina