Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Kuvien selailu nuolinäppäimillä  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
[Tunnus poistettu]
Vieras
« : Lokakuu 17, 2010, 11:25:59 »

Onko vorgissa ollut muuten aina tämä että voi selata kuvia nuolinäppäimillä? Tuli vähän typertynyt olo että huomasin sen vasta nyt..
tallennettu
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Paikalla

Viestejä: 2596


« Vastaus #1 : Lokakuu 17, 2010, 11:44:52 »

Aha, katohan vain. Et näköjään ollut ainoa.  Näyttää kieltä
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #2 : Lokakuu 17, 2010, 12:03:59 »

Mä olen huomannut sen erittäinkin hyvin, kun käytän hyvin vähänresoluutioista näyttöä.. Kun leveää kuvaa yrittää vierittää sivusuunnassa, päätyykin seuraavaan kuvaan. Miten tämä ominaisuus oikein kytketään pois päältä?
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #3 : Lokakuu 17, 2010, 13:08:10 »

Tähh, teinkö mä tästä ihan oman aiheen vai siirtikö ylläpito tänne?Hymyilee leveästi Hieman jäässä vissiin olen kun ei nyt muistu.
tallennettu
Jape Ruotsalainen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 309


« Vastaus #4 : Lokakuu 18, 2010, 10:16:38 »

Tähh, teinkö mä tästä ihan oman aiheen vai siirtikö ylläpito tänne?Hymyilee leveästi Hieman jäässä vissiin olen kun ei nyt muistu.

Ylläpito teki uuden aiheen. Ylläpito neuvoo tekemään jatkossa uusia aiheita entistä rohkeammin. Tämäkin kysymys oli laitettu ketjuun, jossa puhuttiin vuoden 2009 alussa tehdyistä Vorgin muutoksista.

Siis, jos tuntuu, ettei viestille löydy sopivaa aihetta, kannattaa perustaa uusi aihe. Ei se maksa sen enempää. Iskee silmää
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #5 : Lokakuu 18, 2010, 11:07:59 »

Tähh, teinkö mä tästä ihan oman aiheen vai siirtikö ylläpito tänne?Hymyilee leveästi Hieman jäässä vissiin olen kun ei nyt muistu.

Ylläpito teki uuden aiheen. Ylläpito neuvoo tekemään jatkossa uusia aiheita entistä rohkeammin. Tämäkin kysymys oli laitettu ketjuun, jossa puhuttiin vuoden 2009 alussa tehdyistä Vorgin muutoksista.

Siis, jos tuntuu, ettei viestille löydy sopivaa aihetta, kannattaa perustaa uusi aihe. Ei se maksa sen enempää. Iskee silmää
Okeih, laitetaan korvan taakse, muilla foorumeilla tuppaa olemaan juuri päinvastainen asenne. Näin on hyvä:)
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Kuvien selailu nuolinäppäimillä  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina