Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Vorgistakin voi olla hyötyä !  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Toni Puolatie
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 70


« : Huhtikuu 06, 2014, 20:20:53 »

Terve! Empä ole tänne aikoihin kirjoitellu mittään mutta päätämpä nyt avata sanaisen arkkuni.

Olen ollut täällä jäsenenä jo 2007 vuodesta lähtien (muistaakseni?) ja siitä lähtien on tullut seurailtua tätä palstaa enemmän ja vähemmän. Täältä molen löytänny pari hyvääkin kaverituttavaystävää, ja sehän nyt on ihan ymmärrettävää.

Mutta empä arvannut että kenties tämä palsta/sivusto on muuttanut tämänhetken elämäni täysin. Viime marraskuun loppupuolella tuli eräs täältäkin tuttu naisihminen minulta tuolla sosiaalisen median mekassa eli Facebookista kysymään että olenko se sama Puolatie joka täällä on, no kyllähän se minä olen (tällä sukunimelllä siunattuja ei montaa ole)... Siinä sitten jokunen sana vaihdettiin ja kas kummaa. Tällähetkellä elämmä molemmat onnellisesti yhdessä, paremmin en voisi asioiden kuvitella olevankaan. Ammatti meillä molemmilla on sama, harrastukset ja kiinnostuksen kohteet samoja.

Tähän lisättäköön tarinanpoikainen:

Tuossa eräs ilta mietiskeltiin että mistähän ollaan edes alunperin FB kavereiksi edes päädytty. Mietiskeltiin että varmaankin tuolta erään pienoismalli-ryhmän kautta ollaan löydetty ja tiedetty toisemme. Hetken siinä pähkäiltin ja puhe kääntyi tähän sivustoon. Aloin miettiä hänen tänne lisäämiään kuvia. Siinä sitten tuli sellainen "AHAA!" - tyyppinen elämys, miehän muistan tämän saman naisen täältä jo vuodesta 2007, ja erityisesti hänen vuonna 2007 lisäämänsä kuvan. Hän myös sanoi muistaneensa nimen Puolatie jo kaukaa kaukaa, sen verran erikoinen se on. Oli siinä sitten pakko nousta sängystä ja tarkastaa voiko tämä olla sama Ida Nevalainen. On se !!

Lotto-onni käytetty, elämä hymyilee, kohta valmistun Kouvolan Seudun Ammattiopistosta yhdistelmäajoneuvpnkuljettajaksi, minulla on ihanin rakas rinnalla jonka kanssa meillä on samat intressit ja samat harrastukset, paremmin ei voisi asioiden kuvitella olevan !

Hyvää kevättä kaikille muillekin, ja iloista jatkoa !

Terv. T. Puolatie

 Hymyilee Hymyilee
tallennettu
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1439


« Vastaus #1 : Huhtikuu 06, 2014, 22:00:46 »

Hienoa, että jaoitte tällaisen tiedon kaikille. Onnea elämän raiteilla molemmille!
tallennettu
Ida Puolatie
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2


« Vastaus #2 : Huhtikuu 06, 2014, 22:19:58 »

Enpä mie sillon 2007 voinu kuvitella että nykypäivänä vuonna 2014 olen parisuhteessa yhden vorgilaisen kanssa! Hymyilee Olen onnellinen tämän hetkisestä tilanteesta! Hymyilee
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #3 : Huhtikuu 07, 2014, 03:52:25 »

Tapahtunut on kai kaiken kaikkiaan siis ihan jees? Hymyilee
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Toni Puolatie
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 70


« Vastaus #4 : Huhtikuu 07, 2014, 05:48:55 »

Tapahtunut on kai kaiken kaikkiaan siis ihan jees? Hymyilee
Näin on !  Hymyilee Hymyilee leveästi
tallennettu
Jouni Hytönen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1781


« Vastaus #5 : Huhtikuu 07, 2014, 13:15:22 »

Edesmenneellä VR:n Inter Rail -keskustelupalstallakin on ollut yllättävän suuria vaikutuksia joidenkuiden elämään. Eipä aavistanut, että vastaamalla siellä olleeseen viestiin on riski päätyä muutamien välivaiheiden jälkeen naimisiin. Virnistää
tallennettu
Ida Puolatie
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2


« Vastaus #6 : Marraskuu 17, 2014, 21:13:05 »

28.11.2014 Met sanomma Kouvolan maistraatissa "tahdon"  Pusu
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Resiina  |  Resiinan nettisivusto  |  Aihe: Vorgistakin voi olla hyötyä !  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina