Otsikko: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle Kirjoitti: Timo Keski-Petäjä - Helmikuu 10, 2015, 22:26:50 ... löytyy videona uutisesta (http://yle.fi/uutiset/junat_keharadalle_heinakuussa_tunnelityomaalla_kova_kuhina__video/7795227), jossa Liikenneviraston projektipäällikkö Juha Kansonen kertoo työmaan kuulumisia.
Otsikko: Vs: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle Kirjoitti: Milo Hilve - Helmikuu 10, 2015, 23:18:21 Tehdäänkö JKV-ajoja myös Sm4-kalustolla, kun ne kerta ovat Kehäradan varakalustoa?
Otsikko: Vs: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle Kirjoitti: zige - Helmikuu 11, 2015, 01:56:23 Tehdäänkö JKV-ajoja myös Sm4-kalustolla, kun ne kerta ovat Kehäradan varakalustoa? Mistäs tällästä oot kuullut? Mä oon kuullu et Kehäradalla ajetaan vain ja ainoastaan Flirteillä, joita tulee olemaan 75 kappaletta. Otsikko: Vs: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle Kirjoitti: Miko Rautiainen - Helmikuu 11, 2015, 07:35:26 Tehdäänkö JKV-ajoja myös Sm4-kalustolla, kun ne kerta ovat Kehäradan varakalustoa? Mistäs tällästä oot kuullut? Mä oon kuullu et Kehäradalla ajetaan vain ja ainoastaan Flirteillä, joita tulee olemaan 75 kappaletta. Otsikko: Vs: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle Kirjoitti: Marko Manninen - Helmikuu 11, 2015, 10:36:19 Itse olettaisin myöskin, että ne on varakalustoa. Epäilen silti kehäradan liikenteen hoituvan ainoastaan Sm5:lla. Jos tarvetta tulee lisäkalustoon niin ne varmasti ohjataa Keravan ja Espoon reiteille.
Otsikko: Vs: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle Kirjoitti: Milo Hilve - Helmikuu 11, 2015, 11:22:29 Tasoristeys 2/2013 kertoo näin:
Aikanaan Kehäradalla edellytetään, että junissa on tunneleissa tapahtuvan matkustajien tekemän hätäjarrutuksen estotoiminta. FLIRT-junissa se on jo alun perin, samoin Kehäradalla niiden varakalustona olevissa Sm4:issä. Otsikko: Vs: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle Kirjoitti: Rasmus Piironen - Helmikuu 11, 2015, 12:20:36 Montakohan sm4 yksikköä siellä tulee olemaan
Otsikko: Vs: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle Kirjoitti: Milo Hilve - Helmikuu 11, 2015, 13:17:31 Montakohan sm4 yksikköä siellä tulee olemaan Ilmeisesti 0, paitsi poikkeustilanteissa.Otsikko: Vs: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle Kirjoitti: Niila Heikkilä - Helmikuu 11, 2015, 13:29:24 Montakohan sm4 yksikköä siellä tulee olemaan Hmm. Tunnelin salaisille pistoraiteille sijoitetaan pysyvästi x-määrä Sm4-kalustoa jotka sitten ryntäävät heti apuun jos Flirtti hajoaa tunneliin.. Ei vaan. Kysehän on tuon haastattelun mukaan JKV-koeajoista jotka tehdään Dv12-veturilla. Myöhemmin tehtävät aikataulukoeajot suoritetaan sillä kalustolla millä tunneliradan liikennettä aiotaan aikanaan pyörittää. JKV-koeajoja ja aikataulukoeajoja ei pidä suoranaisesti sekoittaa keskenään, vaikka hyvin suunnitelluilla turvalaitteilla onkin liikennettä sujuvoittama merkitys. |