Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Timo Keski-Petäjä
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 331


« : Helmikuu 10, 2015, 22:26:50 »

... löytyy videona uutisesta, jossa Liikenneviraston projektipäällikkö Juha Kansonen kertoo työmaan kuulumisia.
tallennettu
Milo Hilve
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 76


« Vastaus #1 : Helmikuu 10, 2015, 23:18:21 »

Tehdäänkö JKV-ajoja myös Sm4-kalustolla, kun ne kerta ovat Kehäradan varakalustoa?
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #2 : Helmikuu 11, 2015, 01:56:23 »

Tehdäänkö JKV-ajoja myös Sm4-kalustolla, kun ne kerta ovat Kehäradan varakalustoa?

Mistäs tällästä oot kuullut? Mä oon kuullu et Kehäradalla ajetaan vain ja ainoastaan Flirteillä, joita tulee olemaan 75 kappaletta.
tallennettu
Miko Rautiainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 161


« Vastaus #3 : Helmikuu 11, 2015, 07:35:26 »

Tehdäänkö JKV-ajoja myös Sm4-kalustolla, kun ne kerta ovat Kehäradan varakalustoa?

Mistäs tällästä oot kuullut? Mä oon kuullu et Kehäradalla ajetaan vain ja ainoastaan Flirteillä, joita tulee olemaan 75 kappaletta.
Itsekkin olen ollut siinä käsityksessä että Sm4:et ovlisivat varakalustoa... Tosin silloin ei ollut päätöstä vielä flirttien lisätilauksesta.
tallennettu
Marko Manninen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 134


« Vastaus #4 : Helmikuu 11, 2015, 10:36:19 »

Itse olettaisin myöskin, että ne on varakalustoa. Epäilen silti kehäradan liikenteen hoituvan ainoastaan Sm5:lla. Jos tarvetta tulee lisäkalustoon niin ne varmasti ohjataa Keravan ja Espoon reiteille.
tallennettu
Milo Hilve
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 76


« Vastaus #5 : Helmikuu 11, 2015, 11:22:29 »

Tasoristeys 2/2013 kertoo näin:

Aikanaan Kehäradalla edellytetään, että junissa on tunneleissa tapahtuvan matkustajien tekemän hätäjarrutuksen estotoiminta. FLIRT-junissa se on jo alun perin, samoin Kehäradalla niiden varakalustona olevissa Sm4:issä.
tallennettu
Rasmus Piironen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 44


« Vastaus #6 : Helmikuu 11, 2015, 12:20:36 »

Montakohan sm4 yksikköä siellä tulee olemaan
tallennettu
Milo Hilve
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 76


« Vastaus #7 : Helmikuu 11, 2015, 13:17:31 »

Montakohan sm4 yksikköä siellä tulee olemaan
Ilmeisesti 0, paitsi poikkeustilanteissa.
tallennettu
Niila Heikkilä
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 162


« Vastaus #8 : Helmikuu 11, 2015, 13:29:24 »


Montakohan sm4 yksikköä siellä tulee olemaan

Hmm. Tunnelin salaisille pistoraiteille sijoitetaan pysyvästi x-määrä Sm4-kalustoa jotka sitten ryntäävät heti apuun jos Flirtti hajoaa tunneliin.. Ei vaan. Kysehän on tuon haastattelun mukaan JKV-koeajoista jotka tehdään Dv12-veturilla. Myöhemmin tehtävät aikataulukoeajot suoritetaan sillä kalustolla millä tunneliradan liikennettä aiotaan aikanaan pyörittää. JKV-koeajoja ja aikataulukoeajoja ei pidä suoranaisesti sekoittaa keskenään, vaikka hyvin suunnitelluilla turvalaitteilla onkin liikennettä sujuvoittama merkitys.

tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: YLE uutiset vieraili Kehäradan tunnelityömaalla - automatka Lentoaseman asemalle  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2025 Resiina