|
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #101 : Elokuu 06, 2014, 17:17:43 » |
|
10.8 Pitäjänmäki-Hyvinkää SRM
Pjm-Psl L8440 0737-0744 Psl-Hy H9635 0753-0837 Hy-Hy SRM kävellen nauttien auringonnoususta.
Eiköhän aurinko ole jo puol ysin aikoihin noussut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topi Pikkarainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #102 : Elokuu 06, 2014, 17:33:48 » |
|
Jos ei arvon Topsukka sitä käsittänyt niin matkustan Hau k i v u o r e l l e T O P S U K K A (...sori...) Ihmisillä taitaa olla taipumus kutsua Topi-nimisiä henkilöitä sillointällöin nimellä Topsukka, omalta osaltani tiedän kaksi tapausta.
|
|
|
tallennettu
|
"Luonnonrauhan nauttiminen ei vähennä luonnonrauhaa, ei saastuta, ei riko."
|
|
|
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #103 : Elokuu 07, 2014, 14:40:21 » |
|
Ihmisillä taitaa olla taipumus kutsua Topi-nimisiä henkilöitä sillointällöin nimellä Topsukka, omalta osaltani tiedän kaksi tapausta. Juuri näin. Tokihan sillä on väliä kuka nimitystä käyttää. Lempinimen käyttöoikeus pitää ansaita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #104 : Elokuu 07, 2014, 20:57:51 » |
|
Tulipas siitä hauska juttu
|
|
|
tallennettu
|
... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
|
|
|
Kimmo T. Lumirae
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #105 : Elokuu 08, 2014, 15:26:05 » |
|
Ihmisillä taitaa olla taipumus kutsua Topi-nimisiä henkilöitä sillointällöin nimellä Topsukka, omalta osaltani tiedän kaksi tapausta. Juuri näin. Tokihan sillä on väliä kuka nimitystä käyttää. Lempinimen käyttöoikeus pitää ansaita. Toki asia on niin, että ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä. Itselleni ei oikein ole löytynyt vieläkään hyvää lempinimeä, sen enempää suku- kuin etunimikään eivät taivu naseviksi lempinimiksi. Jotkut pienet piirit 30 vuotta sitten nimittelivät Lumpaksi, mutta sekään ei oikein jaksanut elää. Attilan Jorma -vainaan kuulin joskus Minkiöllä sanovan että "no on siellä Hiutale ja sen kaveri...", tuo tarttui korvaan; tuohan on hauska. Pieni, vaalea ja huomaamaton; minä olen niistä yksi kolmesta Olen tuota Hiutaletta käyttänyt muutamissa yhteyksissä. Kirjoitukseni tarkoitus ei ole yllyttää ketään keksimään lempinimiä, enkä kaipaa ehdotuksia. Omalla nimelläni minut yleisesti tunnetaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2014, 22:31:33 kirjoittanut Kimmo T. Lumirae »
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #106 : Elokuu 10, 2014, 09:16:11 » |
|
10.8.2014 Suonenjoki - Kuopio IC71 Kuopio - Pieksämäki S76 Pieksämäki - Haukivuori IC66 Haukivuori - Suonenjoki IC709
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jouni Hytönen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #107 : Elokuu 10, 2014, 22:33:06 » |
|
Hetken mielijohteesta
10.8.
IC 78 Haukivuori-Mikkeli (viimeinen etelään menijä, joka pysähtyi Haukivuorella) IC 709 Mikkeli-Haukivuori (viimeinen Haukivuorella pysähtynyt juna)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuukka Varjoranta
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #108 : Elokuu 11, 2014, 17:41:31 » |
|
1.8.
Amsterdam Schiphol - Amsterdam Centraal
Amsterdam Centraal - Hoorn
FEDECRAIL leirin 2014 siirtymät:
4.8.2014
Harlingen Haven - Leeuwarden
Leeuwarden - Groningen
Groningen - Veendam
7.8.2014
Assen - Utrecht CS
Utrecht CS - 's-Hertogenbosch
's-Hertogenbosch - Maastricht
Maastricht - Valkenburg
8.8.2014
Schin op Geul - Valkenburg
Valkenburg - Schin op Geul
9.8.2014
Schin op Geul - Maastricht
Maastricht - Schin op Geul
10.8.2014
Kerkrade Centrum - Heerlen
Heerlen - Sittard
Sittard - Duivendrecht (Amsterdamissa)
Duivendrecht - Amsterdam Schiphol
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ville Hautamäki
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #109 : Elokuu 15, 2014, 22:26:01 » |
|
Huomenna lätällä Kurikkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ville Hautamäki
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #110 : Elokuu 22, 2014, 06:46:33 » |
|
24.8.
Lapua-Riihimäki IC 48
Riihimäki-Lahti Lähijuna 315
Käynti höyryjunalla Heinolassa..
Lahti-Riihimäki Lähijuna 330
Riihimäki-Seinäjoki S 65
Seinäjoki-Lapua P 407
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #111 : Elokuu 28, 2014, 20:25:01 » |
|
12.9 H 340 Tpe-Hki, hesassa lähijunilla oman mielenmukaan, 13.9 S 91 Hki-Tpe. En ole ennen pendolla matkustanut mutta nyt tulee sekin virhe korjattua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #112 : Elokuu 28, 2014, 22:35:25 » |
|
12.9 H 340 Tpe-Hki, hesassa lähijunilla oman mielenmukaan, 13.9 S 91 Hki-Tpe. En ole ennen pendolla matkustanut mutta nyt tulee sekin virhe korjattua
Virhe??
|
|
|
tallennettu
|
... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
|
|
|
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #113 : Elokuu 29, 2014, 07:04:49 » |
|
Virhe?? Mikä muka? Kai sitä perjantaina iltapäivällä voi lähteä, kun pelkkä aamupäivä (8-11) menee koulussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #114 : Elokuu 30, 2014, 23:57:50 » |
|
Virhe?? Mikä muka? Kai sitä perjantaina iltapäivällä voi lähteä, kun pelkkä aamupäivä (8-11) menee koulussa. Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #115 : Syyskuu 25, 2014, 16:15:08 » |
|
4.10.2014 Luultavasti Turku-Hanko-Tammisaari-Turku tms
Kympin tarjouksilla: 25.10.2014 Turku-Pieksämäki-Mäntyharju IC 905 + IC 68 Mäntyharju-Kouvola-Lahti-Riihimäki-Toijala-Turku IC 706 + IC 114 + H 328 + IC 179 + P 930
1.11.2014 Turku-Pieksämäki-Varkaus IC 905 + H 721 Varkaus-Joensuu-Pasila-Turku H 723 + IC 12 + IC 973
8.11.2014 Turku-Pasila-Kouvola-Kotka-Myllykoski IC 950 + IC 73 + H 354 + H 355 Myllykoski-Kouvola-Lahti-Riihimäki-Toijala-Turku H 357 + IC 114 + H 328 + IC 179 + P 930
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Timo Varshukov
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #116 : Syyskuu 26, 2014, 19:59:23 » |
|
"Kympin" tarjouksella 1.11 Mikkeli-Helsinki via Joensuu IC 73 Mikkeli-Pieksämäki 13:58-14:36 H 723 Pieksämäki-Joensuu 14:47-16:56 IC 12 Joensuu-Helsinki 18:17-22:48 Matkan hinnaksi tuli 9,99€
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #117 : Syyskuu 26, 2014, 21:29:46 » |
|
Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi) Näinpä. En ymmärrä miksi se olisi virhe, tai miksi itseään pitää arvostella jos ei ole matkustanut Pendolla. Minulle Sm3 on todella hieno laite, ja pidän todella sillä matkustamisesta. En minäkään ole koskaan matkustanut esim. Iisalmi–Ylivieska -radalla, tai Kolarin radalla. En ole myöskään koskaan käynyt Toijalan veturimuseossa. Hyvinkään museossa kerran, v. 2009. En ole matkustanut höyryjunalla Porvoon rataa. Lättähatulla kerran. En ole käynyt Porissa kuin museojunalla. Matkustin tänä vuonna ensi kertaa Hangon rataa normaalilla taajamajunalla. En ole matkustanut Joensuun ja Nurmeksen väliä kuin Uimaharjuun saakka. Minulla ei ole järjestelmäkameraa. En ole Facebookissa. Näitä ns. virheitä voisi luetella vaikka kuinka paljon. Oikeasti, älkää tuomitko itseänne tällaisten asioiden takia. Hölmöä semmonen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #118 : Syyskuu 26, 2014, 21:31:42 » |
|
H 723 Pieksämäki-Joensuu 14:47-16:56 IC 12 Joensuu-Helsinki 18:17-22:48 Matkan hinnaksi tuli 9,99€ Katos vaan, ollaan näköjään samoissa junissa samana päivänä Voitaisiinko vaikka nähdä siinä 723:ssa? Mullakin 2 noista kuudesta tuli maksamaan 9,99€, muut tasan 10
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #119 : Syyskuu 26, 2014, 21:51:41 » |
|
Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi) Näinpä. En ymmärrä miksi se olisi virhe, tai miksi itseään pitää arvostella jos ei ole matkustanut Pendolla. Minulle Sm3 on todella hieno laite, ja pidän todella sillä matkustamisesta. En minäkään ole koskaan matkustanut esim. Iisalmi–Ylivieska -radalla, tai Kolarin radalla. En ole myöskään koskaan käynyt Toijalan veturimuseossa. Hyvinkään museossa kerran, v. 2009. En ole matkustanut höyryjunalla Porvoon rataa. Lättähatulla kerran. En ole käynyt Porissa kuin museojunalla. Matkustin tänä vuonna ensi kertaa Hangon rataa normaalilla taajamajunalla. En ole matkustanut Joensuun ja Nurmeksen väliä kuin Uimaharjuun saakka. Minulla ei ole järjestelmäkameraa. En ole Facebookissa. Näitä ns. virheitä voisi luetella vaikka kuinka paljon. Oikeasti, älkää tuomitko itseänne tällaisten asioiden takia. Hölmöä semmonen. Jatketaan. Miksi nyky-yhteiskunnassa on tosiaankin oltava niin mainstream? Minä olisin ollut iloinen siitä, että pääsen ekan kerran Pendon (tai minkä tahansa muun) kyytiin ensimmäistä kertaa. En mä sitä pidä virheenä, tai häpeä sitä. Niin tuntuu yleisesti olevan muissakin asioissa. Ainakin yhtä hyvä kuin muut on pakko olla. Itse kyllä myönnän, etten ole. Kuten tuossa kerroin noita "virheitäni"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #120 : Syyskuu 26, 2014, 22:06:16 » |
|
Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi) Näinpä. En ymmärrä miksi se olisi virhe, tai miksi itseään pitää arvostella jos ei ole matkustanut Pendolla. Minulle Sm3 on todella hieno laite, ja pidän todella sillä matkustamisesta. En minäkään ole koskaan matkustanut esim. Iisalmi–Ylivieska -radalla, tai Kolarin radalla. En ole myöskään koskaan käynyt Toijalan veturimuseossa. Hyvinkään museossa kerran, v. 2009. En ole matkustanut höyryjunalla Porvoon rataa. Lättähatulla kerran. En ole käynyt Porissa kuin museojunalla. Matkustin tänä vuonna ensi kertaa Hangon rataa normaalilla taajamajunalla. En ole matkustanut Joensuun ja Nurmeksen väliä kuin Uimaharjuun saakka. Minulla ei ole järjestelmäkameraa. En ole Facebookissa. Näitä ns. virheitä voisi luetella vaikka kuinka paljon. Oikeasti, älkää tuomitko itseänne tällaisten asioiden takia. Hölmöä semmonen. Jatketaan. Miksi nyky-yhteiskunnassa on tosiaankin oltava niin mainstream? Minä olisin ollut iloinen siitä, että pääsen ekan kerran Pendon (tai minkä tahansa muun) kyytiin ensimmäistä kertaa. En mä sitä pidä virheenä, tai häpeä sitä. Niin tuntuu yleisesti olevan muissakin asioissa. Ainakin yhtä hyvä kuin muut on pakko olla. Itse kyllä myönnän, etten ole. Kuten tuossa kerroin noita "virheitäni" Mitäköhän säki tääl yksin valitat Mun mielestä Roope tarkotti vaan sitä että olis varmaan aiemminki halunnu matkustaa mut koska ei ollut niin tarkotti että on kiva päästä matkustamaan. Kaikki varmaan ois ilosii jos matkustais ekaa kertaa elämässään pendolla. Piste. Ei täällä kukaan muu valita kuin sä, tai varsinkaan arvostele itteään. Ota herneet pois nenästä Ps. En haasta riitaa missään nimessä, ärsyttää vaan tommonen turhanpäivänen jäkätys
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #121 : Syyskuu 26, 2014, 22:16:51 » |
|
Jimi taitaa vihjata että miksi olisi ns. virhe ettet ole ikinä pendolla matkustanut. Vihjailee ymmärtääkseni "kuka nyt sillä haluisi matkustaa" tms. vastaavan kaltaista (pendojen huonon maineen vuoksi) Näinpä. En ymmärrä miksi se olisi virhe, tai miksi itseään pitää arvostella jos ei ole matkustanut Pendolla. Minulle Sm3 on todella hieno laite, ja pidän todella sillä matkustamisesta. En minäkään ole koskaan matkustanut esim. Iisalmi–Ylivieska -radalla, tai Kolarin radalla. En ole myöskään koskaan käynyt Toijalan veturimuseossa. Hyvinkään museossa kerran, v. 2009. En ole matkustanut höyryjunalla Porvoon rataa. Lättähatulla kerran. En ole käynyt Porissa kuin museojunalla. Matkustin tänä vuonna ensi kertaa Hangon rataa normaalilla taajamajunalla. En ole matkustanut Joensuun ja Nurmeksen väliä kuin Uimaharjuun saakka. Minulla ei ole järjestelmäkameraa. En ole Facebookissa. Näitä ns. virheitä voisi luetella vaikka kuinka paljon. Oikeasti, älkää tuomitko itseänne tällaisten asioiden takia. Hölmöä semmonen. Jatketaan. Miksi nyky-yhteiskunnassa on tosiaankin oltava niin mainstream? Minä olisin ollut iloinen siitä, että pääsen ekan kerran Pendon (tai minkä tahansa muun) kyytiin ensimmäistä kertaa. En mä sitä pidä virheenä, tai häpeä sitä. Niin tuntuu yleisesti olevan muissakin asioissa. Ainakin yhtä hyvä kuin muut on pakko olla. Itse kyllä myönnän, etten ole. Kuten tuossa kerroin noita "virheitäni" Mitäköhän säki tääl yksin valitat Mun mielestä Roope tarkotti vaan sitä että olis varmaan aiemminki halunnu matkustaa mut koska ei ollut niin tarkotti että on kiva päästä matkustamaan. Kaikki varmaan ois ilosii jos matkustais ekaa kertaa elämässään pendolla. Piste. Ei täällä kukaan muu valita kuin sä, tai varsinkaan arvostele itteään. Ota herneet pois nenästä Ps. En haasta riitaa missään nimessä, ärsyttää vaan tommonen turhanpäivänen jäkätys Miksi itse valitat mun kommenteista? Tuo listaus ei ollut mikään valitus, vaan nimenomaan yritin sanoa, etten valita noista asioista. Annoin vain esimerkkejä. Mulle noi asiat on ok! Jos en olisi matkustanut pendolla niin en sitä pitäisi virheenä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #122 : Syyskuu 26, 2014, 22:41:51 » |
|
Noniin, ettei vaan kukaan harmistu minun kamalan ikävistä kommenteistani, niin laitetaan tähän sellainen mukava kommentti, jolla voi kysyä samaa asiaa hyvin pitkässä muodossa. 12.9 H 340 Tpe-Hki, hesassa lähijunilla oman mielenmukaan, 13.9 S 91 Hki-Tpe. En ole ennen pendolla matkustanut mutta nyt tulee sekin virhe korjattua
Roope, oon kyllä vähän eri mieltä Mun mielestä ei oo kauhean tärkeää onko matkustanut Pendolla vaiko ei. Mulle ei oo tärkeää kuinka paljon, tai millä on matkustanut. Mut jos se on sulle tärkeää, niin se saa olla. En voi vaikuttaa asiaan Mulla nyt vaan on vähän katkera luonne
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #123 : Syyskuu 26, 2014, 22:58:03 » |
|
Noniin, ettei vaan kukaan harmistu minun kamalan ikävistä kommenteistani, niin laitetaan tähän sellainen mukava kommentti, jolla voi kysyä samaa asiaa hyvin pitkässä muodossa. Roope, oon kyllä vähän eri mieltä Mun mielestä ei oo kauhean tärkeää onko matkustanut Pendolla vaiko ei. Mulle ei oo tärkeää kuinka paljon, tai millä on matkustanut. Mut jos se on sulle tärkeää, niin se saa olla. En voi vaikuttaa asiaan Mulla nyt vaan on vähän katkera luonne No hieno kommentti ja ollaan sovussa:) Ehkä mäkin olin vähän ylireagoiva, siitä anteeksipyyntö. On vähän kaikenlaista elämässä täl hetkel. Tää vorkki on välillä niinku hirmumyrsky ja välillä taas niinku aurinkoinen kesäpäivä riippumatossa. Mä yritän olla ilonen ja muuta mut ehkä mä välillä pahennan sitä myrskyä... Ei pitäis vissiin vorgissa jutella henkilöille jotka tuntee henk. kohtasesti. No, hyvä että selvis ja elämä jatkuu Tulee mieleen "Sodan ja Rauhan Rata" Hyrynsalmelta. Yleinen ohje kaikille: älkää ottako nii vakavasti myös mulle itselle elämä on mukavaa, kaikki on kavereita ja missään muualla en oo nähny niin asiantuntevaa porukkaa kun täällä Anteeksi avautuminen ja öitä kaikille. Suloisia unia ja oman kullan kuvia (vai miten se meni)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Antti Tapani Häkkinen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #124 : Syyskuu 27, 2014, 08:13:53 » |
|
No voi sun.. Silloin kun löytää keskustelun missä kysytään seuraavaa junamatkaa niin just sillon ei oo mennossa minnekkään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|