Olisiko tässä SRS:n laajan sivuston syövereistä löytyvissä kuvissa Reiskan ajattelemia raitiotien lumiauroja. Valmistajia tämäntapaisille R&O-Helsinki-auroille oli useita; Atlas AB Tukholmassa, Kone ja Silta Oy, Hietalahti Oy, Porvoon Konepaja Oy ja oma verstas R&O. Auroja on ollut yhtä aikaa käytössä yli 30 kappaletta ja niitä on ollut kolmi-, neli- ja viisipyöräisiä. Tampellan aurat ovat olleet numeroilla 7-10 ja ainakin kolme ensimmäistä olivat viisipyöräisiä. Kympin pyöristä ei ole varmuutta, mutta miksei sekin olisi 2½-akselinen?
Tällaisia museoauroja on viime vuosikymmeninä vielä ollut tallessa jälkipolville, elleivät nyt ole jo vanhentuneina museoesineinä kaikki tyystin romutettu:
http://www.raitio.org/ratikat/helsinki/hkimuseo/muskuvat/aura.jpghttp://www.raitio.org/ratikat/helsinki/hkimuseo/muskuvat/aura2.jpghttp://www.raitio.org/ratikat/helsinki/hkimuseo/muskuvat/musaura.jpghttp://www.raitio.org/ratikat/helsinki/hkimuseo/muskuvat/aura21.jpghttp://www.raitio.org/ratikat/helsinki/stara/sr_aura_df.jpg