Jos pieniä laajennuksia ei oteta huomioon, voin allekirjoittaa tuon. Tosiasiassa vihreän linjan Bagarmossenin haaralla toteutettiin lyhyt jatko 1990-luvulla: Bagarmossenin haaraa jatkettiin yhden asemavälin verran tuolloin Bagarmossenista Skarpnäckiin. Ehkä nykyään olisikin oikeampaa puhua Skarpnäckin haarasta. Samassa yhteydessä linjausta muutettiin sillä tavoin, että Bagarmossenin vanha asema maan pinnalla jäi pois käytöstä ja sen korvasi uusi saman niminen tunneliasema. Skarpnäckiin tuli kokonaan uusi asema, sekin maanalaisena ratkaisuna.
Tukholman metroverkostolle on tosiaan suunniteltu merkittäviä laajennuksia, joista osa on tosiaan jo toteuttamisvaiheessa. Laajennussuunnitelmista enemmän:
https://nyatunnelbanan.se/stockholms-nya-tunnelbana/