ETUSIVU
KALENTERI
HAKU
OHJEET
Resiina-lehti
Museojunat
Keskustelu
Vaunut.org
Info
•
Yhteystiedot
Muista minut!
Unohtuiko salasana?
Rekisteröidy!
Resiina
Rautatiet ja harrastus
|
Kalusto
| Aihe:
Rotosaneeratun samin sisäovista
|
<< edellinen
seuraava >>
Sivuja:
[
1
] |
Siirry alas
Tulostusversio
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 3078
Rotosaneeratun samin sisäovista
«
:
Syyskuu 20, 2010, 20:26:44 »
Huristellakolistelin tänään Puistolasta Pasilaan 6006:n kyydissä. Sen kaikki sähkötoimiset väliovet olivat auki-asennossa.
Tietääkö joku tähän mitään syytä? Kiinnitin asiaan huomiota vasta Käpylän jälkeen, kun rupesin ihmettelemään, miten koko matkan on kuulunut tavallista kovemmin meteliä. En enää nähnyt konduktööriä, enkä tällaisen asian takia viitsinyt alkaa kuljettajan oveen koputella.
tallennettu
Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää
olla maksamatta majoituksesta
. Jee!
Valtteri Keski-Säntti
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 147
Vs: Rotosaneeratun samin sisäovista
«
Vastaus #1 :
Syyskuu 20, 2010, 21:45:33 »
Ehkä ne on hajalla ja niitä ei jakseta/katsota tarpeelliseksi pitää kunnossa?
tallennettu
Sivuraide.net
|
tks.1g.fi
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 1441
Vs: Rotosaneeratun samin sisäovista
«
Vastaus #2 :
Syyskuu 21, 2010, 07:49:15 »
Sm1 6006 sisäovet ovat olleet poissa pelistä muistikuvieni mukaan enemmän kuin pelissä. Eräitä havaintoja omilta työvuoroilta lähiliikenteen ajalta oli, että ovia ei oikein osattu käyttää. Lisäksi isoimmilla asemilla ne aiheuttavat vaikeuksia, kun asiakkaat jonottavat ulos ja ovet sulkeutuvat edessä, koska niissä ei muistaakseni ole liiketunnistinta. Ovet on jätetty avoimiksi, mutta ne lähtisivät todennäköisesti toimimaan yhden kytkimen kääntämisellä.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
Vs: Rotosaneeratun samin sisäovista
«
Vastaus #3 :
Syyskuu 21, 2010, 11:21:36 »
Olisiko miten kallis rojekti vaihtaa VPT-ovet heilurimallin oviin? Vai onko niin, että
kaikki
mikä liittyy Sm1:sten entisöintiin, on liian kallista?
tallennettu
Lari Nylund
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 1441
Vs: Rotosaneeratun samin sisäovista
«
Vastaus #4 :
Syyskuu 21, 2010, 11:59:18 »
Eiköhän Sm1 6006:n(kin) aika vain ala olla vääjäämättä päättymässä, joten tuskin siihen enää oviremontteja tai sen ihmeempiä muitakaan operaatioita tehdään... Tosin tässä kyseisessä tapauksessa tosiaan luulisin, että kyseessä on vain yhden katkaisijan / ovi olevan toisessa asennossa kuin sen pitäisi. Ilma on kiertänyt kesällä paremmin ja nyt pitäisi vain kääntää katkaisijasta - tai sitten ne vain ovat epäkunnossa.
tallennettu
Jani Järviluoto
Käyttäjä
Poissa
Viestejä: 138
Vs: Rotosaneeratun samin sisäovista
«
Vastaus #5 :
Marraskuu 18, 2010, 08:07:52 »
Matkustin eilen sen eteisessä. Toinen ovi oli koko matkan auki, ja toinen oli kiinni, kunnes matkustaja avasi sen vihreästä napista. Vähän ajan päästä se sulkeutui, mutta junan kiihdyttäessä se aukesi, sulketui, aukesi jne.
tallennettu
Käy myös
täällä
!
Sivuja:
[
1
] |
Siirry ylös
Tulostusversio
Rautatiet ja harrastus
|
Kalusto
| Aihe:
Rotosaneeratun samin sisäovista
|
<< edellinen
seuraava >>
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------
Ajankohtaiset
-----------------------------
=> Havainnot
=> Uutiset
=> Tapahtumat
-----------------------------
Rautatiet ja harrastus
-----------------------------
=> Junakuvaus
=> Kalusto
-----------------------------
Resiina
-----------------------------
=> Resiinan nettisivusto
-----------------------------
Rautatiet ja harrastus
-----------------------------
=> Yleinen keskustelu
-----------------------------
Resiina
-----------------------------
=> Resiina-lehti
-----------------------------
Rautatiet ja harrastus
-----------------------------
=> Radat ja laitteet
=> Ulkomaat
=> Kääntöpöytä
-----------------------------
Muut aiheet
-----------------------------
=> Osto- ja myyntipalsta
=> Sivuraide
Powered by SMF
|
SMF © 2006-2008, Simple Machines
| ©
2024 Resiina
Ladataan...