Liikkalasta on kovin vähän näkynyt kuvia. Oikeastaan vain se "Ainoa" n. 1920-luvulta, joka on mm. Radan varrella kirjassa s.276. Eipä tullut itsellekään mieleen aseman seutua kuvata, kun sellainen oli vielä mahdollista - häpeä myöntää. Asemarakennus oli samanlainen kuin Metsäkylässä, mutta radan toisella puolella. Kun Metsäkylään tultiin etelästä, niin Liikkalaan tultaessa pohjoisesta asematalo näytti tältä
http://vaunut.org/kuva/21298?m=1&paik=Vehkalahti Knut Nylanderin Savonradan asemien piirustuksilla, hirsirunkoinen, samanvarisiäkin ne olivat Metsäkylän kanssa. - Liikkala oli pitkään tärkeämpi liikennepaikkana kuin Metsäkylä. Oli asemapäällikkö ja vakinaista miehitystä. Metsäkylä korotettiin laiturivaihteesta asemaksi vasta 1944, kun Liikkala oli ollut asema alusta alkaen (v.1899) vuoteen 1953, jolloin se muutettiin laiturivaihteeksi. Miehittämättömäksi seisakevaihteeksi Lik alennettiin 1.10.1958, jolloin lipunmyynti luonnollisesti loppui, ja ratavartija muutti asemarakennukseen asumaan. Vaihteena se toimi vuoteen 1970, mutta asemarakennus purettiin 1968, kun Haminan henkilöliikenne lakkasi. Sivuraiteita oli muistaakseni kaksi. Asemalla taisi olla Osl. Jykevän varasto. Kerran 1950-luvulla Jykevän k-auto jäi aseman tasolla veturin alle ja auton apumies kuoli. Aseman ympäristössä oli pieniä henkilökunnan peltoja. - Tämä takennus aseman eteläpuolella on edelleen olemassa
http://vaunut.org/kuva/27129?m=1&liikp1=936