Hyvä kysymys, lokomotiivi on kyllä niin pitkä ja väljäkin sisältä, että olisiko siinä valokuvaajasta oikealla toinen nippu? Lisäpainojen kiinnitys näyttää olevan "riittävä" vaikka vuorenrinnettä alas vyöryttäessä / valuttaessa, joka on yksi tavallisista onnettomuusskenaarioista vyöryherkällä alueella Norjan puolella.
Tässä näkymä IOREjen kotitantereelta. Kuvasta ei heti huomaa että vuonon pintaan radalta on noin 500 metrin korkeusero. Paikka jossa suistumista moni MTAB:n palkkalistoilla oleva kuljettaja varmaan jännittää. Tuosta kuitenkin madellaan tänäänkin 9120 tonnisella junalla! Tekniikasta todella otetaan mittaa täällä, ja on tehty, sitten vuoden 1903.
Tässä Hannun kuvassa junakohtaus Rombakissa, joka on harvoja paikkoja sivuuttamiseen Norjan puolella. Kuten yleensäkin, tässä kevyempi juna antaa tilaa (tyhjälle / lähes tyhjälle) malmikuljetukselle.