Rautatiet ja harrastus  |  Ulkomaat  |  Aihe: Green Cargo laajentaa Norjassa  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Riku Outinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 884


« : Helmikuu 18, 2016, 22:32:47 »

Green Cargo laajentaa Norjan liikennettään Cargo Linkin lopettaessa. Ilmeisesti alkavat ajaa Norjan sisäisiä intermodaleja ja autojunia joita CL on hoitanut, vai miten?
http://www.greencargo.com/sv/pressrum/pressmeddelanden/pressmeddelande-norge/

Cargo Linkin toiminnassa on ollut vakavia turvallisuuspuutteita, jopa "valeveturinkuljettajia" ollut hommissa, jos Google kääntäjällä oikein ymmärsin?
https://lokforaren.wordpress.com/2016/02/03/cargolink-mister-trafiktillstand/
tallennettu
Juha Riihimäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 688


« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2016, 09:26:24 »

Samaan syssyyn osuu monta tapahtumaa:
1) Cargolinkin "muutokset". Hassua että varustamo-omistaja päästää operaattorinsa noin huonoon jamaan. Ja jos positiivista etsii, niin kohta varmaan De2700:t ovat jossain Ruotsissa ajossa.
2) TXL Cargon (Trenitalia) liikenneluvan menetys, samoissa oloissa, liikennettä oli Norjaan ja Ruotsiin.
3) Green Cargon bisnekset menevät huonosti. Kapasiteettia on _paljon_ vapaana. Taustalla on ehkä enemmän teollisuuden rakennemuutos, ei pelkästään ketterät ja fiksut yksityiset ruotsalaiset operaattorit.
4) HectorRail, Rush Rail ja Green Cargo napsivat Rutosissa ja Norjassa noilta alkupään operaattoreilta ylijääneitä pääosin metsäteollisuuden lasteja. (Autojunat lienevät aika pienivolyymisia). 
5) Nordic Re-Finance osti Green Cargolta 8 Rc4:sta (ehkä 50 myynnissä olleesta) ja noita norjalaislehden mukaan ilmestyy nyt ajoon siellä.
6) Jännittävää nähdä, jäävätkö kaikki intermodaalit edelleen CargoNetille. Sehän saa niihin tukea, mutta operaattori taitaa olla "myynnissä". 

Korjailkaa missä tiedot tai logiikka ei toimi! 

Green Cargo laajentaa Norjan liikennettään Cargo Linkin lopettaessa. Ilmeisesti alkavat ajaa Norjan sisäisiä intermodaleja ja autojunia joita CL on hoitanut, vai miten?
http://www.greencargo.com/sv/pressrum/pressmeddelanden/pressmeddelande-norge/

Cargo Linkin toiminnassa on ollut vakavia turvallisuuspuutteita, jopa "valeveturinkuljettajia" ollut hommissa, jos Google kääntäjällä oikein ymmärsin?
https://lokforaren.wordpress.com/2016/02/03/cargolink-mister-trafiktillstand/

Cargolinkin De2700 puskee intermodaalia Bodøstä etelään:


Tämä oli aiemmin Cargolinkillä ajossa, intermodaali Bodøssä:


Cargolink (Beacon Railin JT42CWRM/Class 66) vielä Mo i Ranan kaivosjunan päässä. CargoNetin/TGOJ:n > Cargolinkin > veturit taitavat osittain olla ajossa nyt Rush Raililla. Näissä on Pohjoismaalainen varustus.


Vaihtoveturistoon kuului myös Z70:ia, tässä parkissa Narvikin Fagernesin satamassa:

 
Clousataan samalla Bodøn intermodaalilla, mistä aloitettiin. Tässä mennään vähän Mo i Ranasta pohjoiseen hyisellä tunturiylängöllä, ~600 metriä merenpinnasta. Edessä väkivahva CargoNetin Beacon Raililta liisaama Stadler Rail Euro 4000: 




tallennettu
Riku Outinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 884


« Vastaus #2 : Maaliskuu 12, 2016, 16:47:57 »

Viikon päästä alkaa CG ajamaan päivittäisioä junia useilla reiteillä, varmaankin intermodaaleja ja ehkä autoja, eli käytännössä Cargolinkiltä peritty liikenne.
http://www.greencargo.com/sv/pressrum/pressmeddelanden/pressmeddelande-7-mars/
tallennettu
Juha Kutvonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 552


« Vastaus #3 : Maaliskuu 14, 2016, 09:00:37 »


Green Cargo laajentaa Norjan liikennettään Cargo Linkin lopettaessa. Ilmeisesti alkavat ajaa Norjan sisäisiä intermodaleja ja autojunia joita CL on hoitanut, vai miten?
http://www.greencargo.com/sv/pressrum/pressmeddelanden/pressmeddelande-norge/

Cargo Linkin toiminnassa on ollut vakavia turvallisuuspuutteita, jopa "valeveturinkuljettajia" ollut hommissa, jos Google kääntäjällä oikein ymmärsin?
https://lokforaren.wordpress.com/2016/02/03/cargolink-mister-trafiktillstand/

Cargolinkin De2700 puskee intermodaalia Bodøstä etelään:



Mielenkiintoista, De2700 (ent. Di.6) on palannut Norjaan. Ilmeisesti alkuperäiset ongelmat on korjattu ja veturit toimivat nyt luotettavasti pohjoisessakin.
tallennettu

Offlinessa vuodesta 1967
Riku Outinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 884


« Vastaus #4 : Maaliskuu 26, 2016, 16:13:49 »

Vähän on tietoa tihkunut Norjasta, mutta ainakin Re-sarjaa (eli Traxx), ja tupla-T44:ää nähty hommissa GC:n puolelta.
tallennettu
Riku Outinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 884


« Vastaus #5 : Maaliskuu 28, 2016, 19:53:46 »

Vaikkein videoketju olekaan, sopinee linkittää: https://www.youtube.com/watch?v=6ont6hZ7jFw

Ensimmäinen Green Cargon ajama intermodaali Alnabru-Bergen.
tallennettu
Juha Riihimäki
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 688


« Vastaus #6 : Maaliskuu 29, 2016, 20:54:59 »

Peräti järeän pitkä juna norjalaiseksi intermodaaliksi! Ja keulilla kaksi Re:tä, ihan kuin ennen vanhaan pohjoisessa. (Veturit poistettiin sieltä liiallisen sutimisen takia > lue kalliden pyöräkustannusten johdosta)

Vaikkein videoketju olekaan, sopinee linkittää: https://www.youtube.com/watch?v=6ont6hZ7jFw

Ensimmäinen Green Cargon ajama intermodaali Alnabru-Bergen.

tallennettu
Riku Outinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 884


« Vastaus #7 : Huhtikuu 02, 2016, 21:16:51 »

Varsin tyylikäs uusi tuttavuus Norjassa, tupla-T44 vetoinen intermodaali!  Cool

https://www.youtube.com/watch?v=XVhzNH6G4Jc

Edit. Oliko GC:lla jossain seisonnassa tarpeettomia T44:sia, joita nyt Norjan liikenteen alettua olisi joutunut hommiin? Jostain muistelin lukeneeni sellaista?
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Ulkomaat  |  Aihe: Green Cargo laajentaa Norjassa  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina