Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Sr2-vetureiden saneeraus ja IGBT-käyttö  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2613


« : Tammikuu 25, 2022, 02:02:29 »

Sr2:n ongelmia käsittelevän ketjun alkupuolella puhutaan saneerauksesta.

Vikojen määrä tuntuu kasvavan. Ovatko nämä iän merkkejä? Tietääkö joku teistä tarkemmin?

Ehkä Sr2t kaipaavat samaa keski-iän modernisointia kuin Sveitsin Re460-serkkuja? Videossa ABB lupaa vielä 25 vuotta luotettavuutta:
https://youtu.be/hj7tp5CgEbU

Mikä on tilanne onko VR vielä suunnitellut modernisointiprojektia?

Tuo olisi todella hieno juttu Hymyilee

Onhan siitä kuulunut että Sr2 alkaisi olemaan saneerauksen tarpeessa sillä joitain osia on kuulemma vaikea jo saada.

Tullaankohan tällaista vielä näkemään? Tuo olisi nimittäin todella kova juttu.

Aiheeseen liittyy myös videoita:
https://www.youtube.com/watch?v=XBcH8CH11YE + https://www.youtube.com/watch?v=o9RwhU9Y1KU

Lisäksi Sr2 näyttäisi paremmalta kokovihreänä Iskee silmää


* Sr2.png (242.92 kilotavua, 814x496 - tarkasteltu 296 kertaa.)
tallennettu

... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: Sr2-vetureiden saneeraus ja IGBT-käyttö  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina