Olipa HIENO video! Olisi kiva nähdä vastaava Turkin tekeleestä... Hiukan jäi vähälle huomiolle dieselien paikka ja tapa toimia muun systeemin kanssa? Saksalaiset ovat näköjään rakastuneet vihivaunuihin ja robotteihin, mutta huippu oli tuo kytkentärobotti! Mahtoiko olla jotain koaksiaaliliittimiä? Joku moninapaliitin ei välttämättä kestä robotin "murjontaa"...? Hiukan ihmetytti nippusiteiden runsas käyttö, myös sellaisissa paikoissa joissa ei juurikaan käydä edes joka vuosi. Oman kokemuksen perusteella jopa merkkisiteet, kuten Panduit ei kestä montaakaan vuotta olosuhteissa jotka muuttuu kokoajan. Kuumaa kylmää jne. Tai jousikuormitteisten riviliittimien käyttö on jälkihoidon kannalta hankalaa. Huollon mittaukset, uusien johtojen kytkeminen järjestelmään ja väljistyminen... No, kai saksalainen tietää mitä tekee, ainakin monimutkaisuus välillä lyö ällikällä. (Joku intercity meni juuri Poriinpäin takana ajovalot kirkaasti palaen ja valaisten mukavasti mukana seuraavan lumipilven... Mahtoiko olla Vectron vedossa, sitä en valitettavasti pimeydessä nähnyt). Tuollaisia videoita on kuitenkin mukava katsoa ja ymmärtää mitä selostetaan! Korkkarisaksa ei olisi riittänyt siihen. Kiitos Jukka!