Jos sinne matkustaisin, ei kaljahanan kiinni olo juuri haittaisi, mutta miksi moinen?
On useita ihan naurettavia säännöksiä kuten tämäkin että viinaa saa pian tilata kotiin tuotuna mutta en voi ostaa kaupasta yhtä saunaolutta ennen yhdeksää!
VR Haaparanta - sivut (linkki tuoreessa VR:n omassa tiedotteessa):
Junan ravintolapalvelut ovat suljettuina Haaparannan ja Oulun välillä. Syynä tähän ovat eroavaisuudet maiden välisissä elintarvike- ja anniskelusäädöksissä.
Lisäksi tuolla on pari lausetta extraluokkien kahvi ym. tarjoiluista.