Ajankohtaiset  |  Havainnot  |  Aihe: Sinisiä IC:ssä  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Laura Jänis
Käyttäjä
Poissa

« : Tammikuu 27, 2011, 20:38:46 »

Olen muutaman kerran törmännyt hyvin värikkäsiin IC-juniin Lappeenrannassa. Mukana on ollut sinisiä, punaisia ja vihreitä. Eilen viimeeksi näin Joensuuhun suuntaavaan IC:n lähtevän Lappeenrannasta mukanaan pari sinistä heti veturin takana. Mistähän moinen sinisten mukana kulkeminen johtuu? Käytössä näyttivät olevan joka kerta.
tallennettu
Marko Vornanen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #1 : Tammikuu 27, 2011, 21:00:09 »

IC:den mukana siirretään Joensuu-Pieksämäen taajamajunien runkoja viikottaiseen huoltoon Ilmalaan. IC 12 tiistaisin alas ja IC 11 uudet vaunut tilalle. Vai onko kierto muuttunut?
tallennettu

Kiskoviikko aina sunnuntaisin facebookin ryhmässä Yksinäinen junan pilli
Markku Blomgren
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #2 : Tammikuu 28, 2011, 01:37:50 »

IC:den mukana siirretään Joensuu-Pieksämäen taajamajunien runkoja viikottaiseen huoltoon Ilmalaan. IC 12 tiistaisin alas ja IC 11 uudet vaunut tilalle. Vai onko kierto muuttunut?

Kierto lienee muuttunut, koska itse näin nuo siniset Maanantaina IC 5:ssä Sr1:sen perässä, joka sekin aika erikoista, siis Sr1-vetoinen IC, tosin niitäkin on näkynyt viime aikoina, varsinkin täällä karjalan radalla. Viimeisin itse havaitsemani oli torstain IC 6 jossa oli tupla-susi keulalla, oletan tosin, että jälkimmäinen kone oli jotenkin rikki koska juna oli 30min myöhässä ja JuKu:ssa oli maininta veturivika.

P103/118 on viime aikoina ollutkin susivetoinen, mutta se nyt kerkiääkin paremmin, en tiedä tosin varmasti onko itäsuunnan IC:iden aikataulunopeuksia kasvatettu yhtään, kaiketi ei?
tallennettu
Harri Junttila
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #3 : Tammikuu 28, 2011, 13:04:14 »

Eilen oli myös sininen vaunu Ic54 kun se tuli Rovaniemeltä Ouluun.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Havainnot  |  Aihe: Sinisiä IC:ssä  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: