Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Radat auki yksityisille  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #25 : Marraskuu 03, 2011, 23:29:49 »

jaahas, Suomi ainut poikkeus missä junamonopoli Eu:ssa henkilöliikenteessä ja Euromaa.

Eikö Irlantia ja Kreikkaa lasketa?

Unohdit muuten tällä kertaa tekstistäsi kaikki olla-verbit.
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Petri P. Pentikäinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 911


« Vastaus #26 : Marraskuu 04, 2011, 10:30:27 »

Kuten tästä nähdään, Suomi on hyvässä ja arvostetussa seurassa, oikein talouden mallimaiden joukossa. Torjumalla pahan yritteliäisyyden kiskoilta Suomi on myös varmistanut, että junat kulkevat ajallaan, verkkokauppa toimii, henkilöstö voi hyvin, johtajat pysyvät rautatieyhtiössä, eikä rautatiejärjestelmä ole kansan silmissä pelkkä vitsi. Siis hajaantukaa, meillä ei ole mitään kaaosta.
tallennettu

Salattu jäseniltä: Poliisin etsinnästä kaksi vuotta - alaikäisten turvaksi ei ole tehty mitään https://salattujasenilta.blogspot.com/2021/12/poliisin-etsinnasta-kaksi-vuotta.html
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #27 : Marraskuu 04, 2011, 13:28:03 »

Ne on ne kansalliset erityisolosuhteet!
tallennettu
Hannes Hietsalo
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2


« Vastaus #28 : Marraskuu 06, 2011, 20:24:05 »

Sekin täytyy huomioida että kun tulee muita operaattoreita rataverkolle alkaa sen kunto rapistua pikkuhiljaa. Pelkästään ratamaksuilla ja RHK:n varoilla sitä ei pystytä pitämään kunnossa ja kehittämään. Tähän asti rahoitusta on laitettu myös VR:n harteille joka loppuu kun tulee muitakin liikennöitsijöitä.   
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 3078


« Vastaus #29 : Marraskuu 06, 2011, 22:05:01 »

Sekin täytyy huomioida että kun tulee muita operaattoreita rataverkolle alkaa sen kunto rapistua pikkuhiljaa. Pelkästään ratamaksuilla ja RHK:n varoilla sitä ei pystytä pitämään kunnossa ja kehittämään. Tähän asti rahoitusta on laitettu myös VR:n harteille joka loppuu kun tulee muitakin liikennöitsijöitä.   

Onko näin todella tapahtunut muuallakin kuin osalla Pohjanmaan rataa?
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Petri P. Pentikäinen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 911


« Vastaus #30 : Marraskuu 07, 2011, 00:43:05 »

Sekin täytyy huomioida että kun tulee muita operaattoreita rataverkolle alkaa sen kunto rapistua pikkuhiljaa. Pelkästään ratamaksuilla ja RHK:n varoilla sitä ei pystytä pitämään kunnossa ja kehittämään. Tähän asti rahoitusta on laitettu myös VR:n harteille joka loppuu kun tulee muitakin liikennöitsijöitä.   
Aivan, tässäkin asiassa Suomi on mallimaa. Meillä ei rataverkko ole päässyt lainkaan rapistumaan, talvikunnossapito on ensiluokkaista ja radanpitoon on joka vuosi tarjolla rahoitusta enemmän kuin sitä edes tarvitaan. Kaikki tämä on varmistettu Suomen harjoittamalla ylivertaisella rautatiepolitiikalla.

On kertakaikkiaan lottovoitto syntyä Suomeen. Neljä ja lisänumero.
tallennettu

Salattu jäseniltä: Poliisin etsinnästä kaksi vuotta - alaikäisten turvaksi ei ole tehty mitään https://salattujasenilta.blogspot.com/2021/12/poliisin-etsinnasta-kaksi-vuotta.html
Toni Hartonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 682


« Vastaus #31 : Marraskuu 09, 2011, 20:19:07 »

Valtionyhtiö Vr tilitti muistaakseni 30 milj Eur ratatöihin , hyvä näin ei siinä mitään. Fakta on se että jos ei olis tilittänyt niin voittoosuus olisi kirjautunut valtiolle ja yleiseen budjettiin. Vr: kannattaisi olla aktiivinen koska mitä voittoa jää niin valtiohan sen tulouttaa budjettiin ja osa menee esim Kreikkaan
tallennettu
Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Radat auki yksityisille  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2025 Resiina