Rautatiet ja harrastus  |  Kääntöpöytä  |  Aihe: Muuntajakuljetus Ruotsissa  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2537


« : Marraskuu 13, 2012, 10:15:31 »

Linkin takana kuljetus, jossa vaunu on sieltä isommasta päästä. Ensimmäinen kuvista on sikälikin harvinainen, että siinä esiintyy T45-sarjan veturi. Kuvan alkuperäinen lisääjä ihmettelee mitä Amazon teki ensimmäisessä vaunussa.

http://www.jvmv2.se/forum/index.php?id=117774

Vaunu saattaa olla 1973 valmistunut 32-akselinen Uaa 20-74-095 0000-7, joka sittemmin sai uuden tunnuksen Uaai 84-74-997 2000-5 ja josta on kuvasarja  http://www.jernbane.net/bo/subpage.php?s=4&u=35145
tallennettu
Juha Kutvonen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 552


« Vastaus #1 : Marraskuu 13, 2012, 10:47:17 »

Jokelan muuntajankuormausraide on juuri kaivettu kasvillisuuden alta esiin ja kunnostettu, joten olisikohan sinne odotettavissa kuljetusta lähiaikoina? Näitä ei VR sentään vaadi (vielä) kuljetettavaksi vähintään kymmenen vaunukuorman junina  Virnistää
tallennettu

Offlinessa vuodesta 1967
Marko Anttila
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 176


« Vastaus #2 : Marraskuu 13, 2012, 11:14:05 »

Viime viikon Tekniikka ja Talous lehden mukaan Mäntyluoto - Jokela muuntajakuljetus on jo tehty, en muista oliko jutussa tarkempaa ajankohtaa, kun ei lehteä ole juuri nyt saatavilla.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #3 : Marraskuu 13, 2012, 14:03:01 »

Viime viikon Tekniikka ja Talous lehden mukaan Mäntyluoto - Jokela muuntajakuljetus on jo tehty, en muista oliko jutussa tarkempaa ajankohtaa, kun ei lehteä ole juuri nyt saatavilla.

Sunnuntaina 28.10. aikasin aamulla kiersi kaikki junat Jokelaa läntistä raidetta pitkin, ja Jokelassa junat käyttivät raiteita 2 ja 3 (eteelään 3, pohjoiseen 2). Juurikin se jättivekotin oli Jokelassa silloin.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2012, 14:43:30 kirjoittanut Ziggy Hulden » tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2925


« Vastaus #4 : Marraskuu 13, 2012, 14:36:25 »

Nythän mä tajusin, miksi seuraavana päivänä Jokelassa tuolla kohtaa oli 80:n rajoitus. Oli vissiin lopullinen toppaaminen vielä tekemättä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Kääntöpöytä  |  Aihe: Muuntajakuljetus Ruotsissa  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina