Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Vr:n uusi salainen ase?  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jouni Halinen
Käyttäjä
Poissa

« : Marraskuu 22, 2014, 02:25:29 »

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288777711329.html  ”Joskus vanha konsti, tämä salainen aseemme eli perinteinen petkel on parempi kuin uudet konstit, Lehtipuu kertoo”.

Ei tulis ainakaan mulle mieleen alkaa putsaamaan kulkuvälineiden kylkiä petkeleellä, tulee rumaa ja vaikeasti korjattavaa jälkeä varsinkin alumiinirakenteisiin, ehkä joku on tämän heittänyt johtaja Kuusipuulle vitsinä, joka on sen sitten ”mediakiimassaan” julkisuuteen saattanut.
tallennettu

Skiffari 40
Lauri Uusitalo
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #1 : Marraskuu 22, 2014, 10:09:46 »

”mediakiimassaan”

Muuhun en puutu, mutta tämä sanamuoto viittaa siihen, että Lehtipuulla olisi joku tarve tulla mediaan. Kyllä asia on VR:n kohdalla ennemminkin niin, että medialla on se kiima saada jotain juttua VR:stä.
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #2 : Marraskuu 22, 2014, 13:33:39 »

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288777711329.html  ”Joskus vanha konsti, tämä salainen aseemme eli perinteinen petkel on parempi kuin uudet konstit, Lehtipuu kertoo”.

Ei tulis ainakaan mulle mieleen alkaa putsaamaan kulkuvälineiden kylkiä petkeleellä, tulee rumaa ja vaikeasti korjattavaa jälkeä varsinkin alumiinirakenteisiin, ehkä joku on tämän heittänyt johtaja Kuusipuulle vitsinä, joka on sen sitten ”mediakiimassaan” julkisuuteen saattanut.

No, jokaisesta rungosta nyt kuitenkin petkel löytyy. Ja niitä kans käytetään. Pahimpina myräkkäpäivinä on käyty jokaikisen aseman kohdalla joku ovi petkelöimässä vapaaksi, koska parilla asemanvälillä kertyy jo niin paljon lunta, ettei ovi enää pääse kiinni.

Ei siitä petkeleestä tule pahaa jälkeä, jos ei sillä töki mihinkään, mihin pahaa jälkeä voisi tulla, vaan siihen, missä jää kertyy ovien sulkeutumista haittaamaan.
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Tuomas Korhonen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #3 : Marraskuu 22, 2014, 14:16:12 »

Ei tulis ainakaan mulle mieleen alkaa putsaamaan kulkuvälineiden kylkiä petkeleellä, tulee rumaa ja vaikeasti korjattavaa jälkeä varsinkin alumiinirakenteisiin
Mistä ihmeestä keksit että sillä petkeleellä putsattaisi junien kylkiä, kun itse uutisessakin kerrotaan että niillä putsataan oviaukkoja sinne kertyvästä jäästä?
tallennettu
Kurt Ristniemi
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #4 : Marraskuu 22, 2014, 15:04:07 »

Ei tulis ainakaan mulle mieleen alkaa putsaamaan kulkuvälineiden kylkiä petkeleellä, tulee rumaa ja vaikeasti korjattavaa jälkeä varsinkin alumiinirakenteisiin
Mistä ihmeestä keksit että sillä petkeleellä putsattaisi junien kylkiä, kun itse uutisessakin kerrotaan että niillä putsataan oviaukkoja sinne kertyvästä jäästä?
Ei tulis mieleen, mutta tuli kumminkin.
Eikä kelleen muulle sitten tullutkaan.
tallennettu

"Tavaravaunujen normaaliväri on mustanvihreä", VR 1941
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Vr:n uusi salainen ase?  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: