Mielenkiintoinen rakenne tuossa ohjaamossa mm. Komposiittiosat tulevat vain oven etupuolen osalle. jaapasejaa, kuinka käy äänen?? Korrukoitu konehuoneen seinä tulee ohjaamoon, niin äänen pysäyttäminen voi olla vaikeaa. Valmistuksellisesti on tuo parempi, kuin esim SLM:n ratkaisu, jossa ohjaamo on kokonaan komposiittia, tuon Siemensin pystyy valmistamaan partitioissa. Varmaan nopeampi tehdä n. 300 tuntia.
Maalamossa ei robotteja, yhtään. Käsin setvivät kaapeleita paikalleen (näitä laitetaan yleensä valmiina nippuina) MIG hitsaus puskinpään rakentamisessa päämenetelmänä (hitsasimme jauhekaarella osan)
Hyvät vehkeet näyttää olevan siirroissa ja asennusosastolla, mutta ei näytetty ollenkaan vaikeiden osien tekemistä, että millaisilla manipulattoreilla tekevät asentotyöt...
Olisi mielenkiintoista käydä tehdasvierailu tuonne.
Hyvä filmi.