Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Kaupunkiraideverkot  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] | Siirry alas Tulostusversio
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #700 : Tänään kello 06:47:03 »

Hatanpään ja Tampereen valtateiden liikenneympyrä poistuu jo ensi vuonna – lopulliset kaistajärjestelyt käyttöön vuonna 2027

"Raitiotien rakentaminen Hatanpään valtatiellä jatkuu vilkkaana vielä parin vuoden ajan. Kadulla otettiin syyskuussa käyttöön läpiajokielto arkipäivisin ja työvaiheita on järjestelty uudelleen liikenteen helpottamiseksi. Yksi merkittävä muutos on, että Hatanpään ja Tampereen valtateiden liikenneympyrä voidaan muuttaa takaisin valo-ohjatuksi liittymäksi odotettua aiemmin jo kesällä 2026. Alueen lopulliset kaistajärjestelyt valmistuvat vuonna 2027 ja koko raitiotie vuonna 2028."

https://pirkkalalinnainmaa.fi/hatanpaan-ja-tampereen-valtateiden-liikenneympyra-poistuu-jo-ensi-vuonna-lopulliset-kaistajarjestelyt-kayttoon-vuonna-2027/
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #701 : Tänään kello 07:27:30 »

Tero Mäkinen vetää sataman ja varikon raitiotiekatujen suunnittelutiimiä

"Olen Tero Mäkinen ja toimin allianssissa osaprojektipäällikkönä satamaan vievällä reittiosuudella. Lisäksi vetovastuullani oli varikkoalueen infrasuunnittelu ja sen yhteensovittaminen varikkorakennuksen kanssa. Kotiorganisaationi on GRK ja koulutukseltani olen insinööri (AMK) ja diplomi-insinööri. Asun Kangasalla ja täältä Tampereen seudulta on aina mukava tulla käymään Turussa.

Tehtäväni oli varmistaa, että suunnittelutiimi pysyi annetuissa tavoitteissa ja aikataulussa. Pidin myös huolen, että valmiit suunnitelmat ovat toteuttamiskelpoisia. Lisäksi sain itse suunnitella joitain osa-alueita. "

https://turunraitiotie.fi/tero-makinen-vetaa-sataman-ja-varikon-raitiotiekatujen-suunnittelutiimia/
tallennettu
Sivuja: 1 ... 27 28 [29] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Kaupunkiraideverkot  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: