Pekka&Pätkä Ky on tehnyt hyvää duunia, ko. yhdistys on nyt paikannettu, se on sanotaan sitä nyt vaikka ”sylttytehtaaksi” eli sinne jäljet johtavat ja tarkemmin vielä sylttytehtaan kahvihuoneeseen. Tämä sylttytehdas on tullut viimevuosien aikaan tunnetuksi pelkästään erittäin riitaisista olosuhteista, laajasta kiusaamiskulttuurista, alaikäisiin kohdistuneista teoista, epäselvistä talousasioista ja toimista itse yhdistyksen kohdalla jotka eivät ole linjassa Suomen yhdistyslain (26.5.1989/503) kanssa.
Valtaa ”tehtaalla” käyttää ”kovaydin” (käytetään heistä nimeä ”kiusaajat”) johon kuuluu henkilöitä vaihtelevasti 5 kummankin puolin. Suurin osa kiusaajien nimistä oli minulle aivan vieraita mutta yksi on tullut tunnetuksi Vorgissakin (takavuosina) kovanluokan saivartelijana ja toisesta en olisi ikinä uskonut, mutta hän on kuitenkin tehnyt asian suhteen täyskäännöksen ja on sen jälkeen pyytänyt kiusaamiltaan ihmisiltä anteeksi.
Sylttytehtaalla vallitsevan kulttuurin mukaisesti kahvihuoneella käydään usein ja lähes aina negatiivisessa sävyssä läpi Vorgin asioita. Kiusaajat johtavat puhetta ja muut ovat vain kuuntelijan asemassa. Itseäni helpottava tieto on se että minä olen selvinnyt aika vähällä haukkumisella, monia muita on siellä haukuttu ja pilkattu paljon suuremmin. Pekka&Pätkä Ky jatkaa vielä tutkimuksia.
Ps. Sanonta ”Jäljet johtavat sylttytehtaalle” tulee siitä, että 30-luvun alussa Tattarisuolla olevasta lähteestä alkoi löytyä ihmisen ruumiin osia sormia, käsiä, päitä ym. Lehdistö löysi pian yhden lihafirman Sörnäisistä ja kohta otsikot huusivat ”Jäljet johtavat sylttytehtaalle”. Firmalla ei ollut kuitenkaan mitään tekemistä koko asian kanssa, mutta sanonta jäi elämään.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Tattarisuon_tapaus