Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: G8 (Sk6) kuormitusrajakäyrästö  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2543


« : Tänään kello 00:08:02 »

Näiden vanhojen sarjojen vetovoima- ja kuormitusrajakäppyrät alkavat olla niin haileita, että pitää olla tosi innokas, jos niitä haluaa lukea kunnolla. Tässä G8 (Sk6) parista kulmasta kopioituna. Jätän kuvien säädön niille, joita asia kiinnostaa. Kuvat on sen verran isoja, että kestävät hyvin suurentamista.


* IMG_1835 G8 vetovoimakäppyrä.JPG (2677.5 kilotavua, 3000x4000 - tarkasteltu 50 kertaa.)

* IMG_1836 G8 vetovoimakäppyrä.JPG (2251.54 kilotavua, 3000x4000 - tarkasteltu 25 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: Tänään kello 09:35:58 kirjoittanut Eljas Pölhö » tallennettu
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2543


« Vastaus #1 : Tänään kello 09:39:48 »

Olen näköjään aikoinaan nimennyt käyrästöjä vähän huolimattomasti. Oheiset ovat siis kuormitusrajakäyrästöjä. Varsinaista vetovoimakäyrää tai hevosvoimakäyrää ei sitten G8 osalta ilmeisesti ollutkaan tai sitten se oli niin huono, etten edes yrittänyt kuvata.
tallennettu
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 2543


« Vastaus #2 : Tänään kello 12:07:32 »

Ohessa pari sivua G8 käytöstä Jyväskylän ja Suolahden välillä.


* IMG_0875 G8 käyttö Jy-Suolahti.JPG (2640.77 kilotavua, 3000x4000 - tarkasteltu 25 kertaa.)

* IMG_0877 G8 käyttö Jy-Suolahti.JPG (2152.06 kilotavua, 4000x3000 - tarkasteltu 17 kertaa.)
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Kalusto  |  Aihe: G8 (Sk6) kuormitusrajakäyrästö  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina