Muut aiheet  |  Osto- ja myyntipalsta  |  Aihe: Annetaan saksalainen junakuvakalenteri  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Uwe Geuder
Käyttäjä
Poissa

« : Tänään kello 14:54:34 »

On jo toukokuu, mutta tässä olisi vielä tämän vuoden kalenteri. Toukokuun kuvassa 218, jolla lienee Suomessakin ystäviä Hymyilee

Kyseessä Baden-Württembergin julkisen liikenteen tilaajaorganisaation kalententeri. Kuvat ovat valokuvakilpailusta. Kommunikaatiovirheen takia minulla onkin nyt 2 kappaletta.

Postitus postmaksua vastaan tai sitten voidaan tavata arkipäivisin vaikkapas Tampereen rautatieasemalla, minulla on työpaikka aika lähellä.

* IMG_20260501_151834a.jpg (562.2 kilotavua, 1758x1200 - tarkasteltu 55 kertaa.)
tallennettu
Miika Rosendahl
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #1 : Tänään kello 20:25:39 »

Hei, Uwe!

Hieno kalenteri ja kelpaa kyllä minulle. Upeita kuvia. Hymyilee
En pääse hakemaan kalenteria Tampereelta, joten ainoa mahdollisuus on laittaa se postiin. Kuinka suuret postimaksut tästä tulee? Miten maksan (MobilePay, PayPal, tilisiirto)?

Miika Rosendahl
Kirkkorinne 8
24800 Halikko

Terveisin,
Miika Rosendahl

tallennettu
Uwe Geuder
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #2 : Tänään kello 21:20:20 »

Hyvä juttu, että ottaja on löytynyt! Jos olen katsonut oikein eikä keittiövaaka valehdele, Posti ottaa kirjeestä 11,00 EUR. Hoidetaan yksityiskohdat yksityisviestillä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Osto- ja myyntipalsta  |  Aihe: Annetaan saksalainen junakuvakalenteri  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: