Rautatiet ja harrastus  |  Ulkomaat  |  Aihe: Radioliikennehäiriö keskeytti junaliikenteen Saksassa  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Teppo Niemi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1948


« : Tänään kello 07:06:16 »

MTV3 uutizoi asiastahttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/junaliikenne-keskeytyi-saksassa-radiojarjestelmahairion-vuoksi/9357428 .
Uutisen mukaan junaliibenne keskeytyi  tiistai-iltana koko maassa ja junaliikenne on jo jatkumassa uutisen julkaisuhetkellä klo 5.54. Uutisessa on myös linkki DB Fernverkehr AG tiedotteeseen liikenteen jatkumisesta https://www.bahn.de/service/fahrplaene/e0490cbc-1297-4e40-b01b-27bfb3e3ee8a

Asiasta löytyy hieman enemmän.tietoa saksalaisilta sivuilta, esimerkiksi https://www.focus.de/panorama/welt/bahnverkehr-in-deutschland-steht-wohl-weitestgehend-still_ab0abc9d-5926-4c53-8f48-74198aaa5b43.html

Saksalaisella Drehscheibe-sivuston keskustelufoorumilla käydään vilkasta keskustelua aiheesta:  https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?109,11479686
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Ulkomaat  |  Aihe: Radioliikennehäiriö keskeytti junaliikenteen Saksassa  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2026 Resiina