Mielestäni oleellista on, että käyttäjän nimi löytyy joko suoraan tai mutkan kautta. Suomeksi: minulle käy yhtä lailla vanhan vorgin käytäntö kuin tämä nykyinenkin. Sen sijaan sitä en kannata, että nimi ei olisi lainkaan löydettävissä, mutta eipä sitä taida edellä kannattaa juuri kukaan muukaan.
Itse olen esiintynyt täällä koko ajan nimelläni mutten näkyvyyttä tavoitellakseni vaan selkeyden vuoksi, ja niin aion myös jatkaa. Minullahan on sen verran runsaasti kaimoja maailmassa, että sekaannuksia syntyisi ja on syntynyt ilman vorgiakin.
Minusta on päivänselvää että tälläisellä täyttä tosiasiaa sisältävällä foorumilla
esiinnytään omalla nimellä, voidaanhan sallia että alle 18 vuotiaat saavat käyttää
nimimerkkiä, mutta sen täytettyään alkaisivat oikean nimen omaaviksi täydet oikeudet ja velvollisuudet omaaviksi kansalaisiksi. Lisäksi jos jollain on jotain niin "kuumaa" tarinaa kerrottavaksi, että sitä ei voi omalla nimellä kertoa, niin lainataan printtimediasta käytäntö "poikkeustapauksessa julkaisemme tämän kirjeen nimimerkillä". Mutta olkaamme muuten sanojemme takana seisovia aikuisia.