Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Tampereen kaupunkiseudun lähijunaliikenne  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] | Siirry alas Tulostusversio
Lauri Rantala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 211


« Vastaus #300 : Marraskuu 09, 2020, 07:14:26 »


Aamulehti ihmettelee miksi Tampereen lähijunaliikenteen kehittäminen kestää.

Syyt tietenkin ovat VR ja Väylä.

(maksullinen juttu tilaajille)
https://www.aamulehti.fi/a/f08fecff-dfd5-4272-a7c7-cefb2c511aea
tallennettu
Lauri Rantala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 211


« Vastaus #301 : Joulukuu 05, 2020, 10:15:01 »


Tesoman Seisakkeen (TSO) rakentaminen on käynnistynyt



* 129295861_225141589125658_220055955091389265_o.jpg (496.05 kilotavua, 2048x1365 - tarkasteltu 136 kertaa.)
tallennettu
Lauri Rantala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 211


« Vastaus #302 : Tammikuu 10, 2021, 11:39:31 »


Ministeri Harakka vastaa Aamulehdessä mielipidekirjoitukseen (aikasemmat kirjoitukset linkkeinä)

"MAL-sopimuksella vakiinnutetaan lähijunaliikenteen kokeilu.

Jotta oman auton voi vaihtaa joukkoliikenteeseen, kulkijan on saatava varmuus siitä, että hyvät lähijunayhteydet ovat tulleet jäädäkseen, kirjoittaa ministeri Timo Harakka"

https://www.aamulehti.fi/lukijalta/art-2000007724221.html
tallennettu
Lauri Rantala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 211


« Vastaus #303 : Eilen kello 08:25:36 »


Lisää seisakkeita lähijunille asemakaavaan sekä raitioteitä seudulle:

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/3242376
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Tampereen kaupunkiseudun lähijunaliikenne  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2021 Resiina