Mikäs muuten on syynä, että tuollaisia liikennöintikelvottomia vaunuja sitten käytetään ratatöissä - onhan sitä muutakin kalustoa ollut?
Ois, mutta Destia päätti tehdä päättömän tempun ja tilata noita mitä tilasi.
Voihan sitä junan perässä periaatteessa vetää vaikka mitä. Kottikärrytkin kai menisivät. Molemmat kahvat vaan naruilla kiinni muun junan perään ja sitten toivomaan, että ne eivät hajoa tai suistu radalta kesken matkan. Kyytiin voi pistää vaikka dynamiittia. Ja jos joku firma on ollut riittävän tyhmä aikoakseen tosissaan noin tehdä, niin tokihan tuollainen kottikärryviritys pitää rataverkolle sallia! Eihän siinä nyt mieltä ole, että joku firma on hankkinut radanrakennuskalustoa, jota sitten pitäisi kuljettaa paikasta toiseen muuten kuin rautateitse!