[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« : Huhtikuu 01, 2013, 02:48:05 » |
|
Monet teistä tietää kuvasivustoni http://railpictures.1g.fi/ . EDIT: Ylimääräiset+vanhat jutut (tarpeettomat) poistettu.
|
|
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2014, 06:53:03 kirjoittanut Ziggy Hulden »
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #1 : Heinäkuu 17, 2014, 06:36:43 » |
|
Olen päättänyt lopettaa kuvasivustoni ylläpidon mm. huomattavasti vähentyneen kuvauksen ja päivityksen sekä vähäisten kävijämäärien vuoksi. Saatan harkita kuvien lisäämistä jonnekkin muualle mistä ei lisämaksuja tule (esim. Google+/Google Drive (käyttävät samaa muistia) jossa 1 TB tilaa). Pidän kuvasivuston aktiivisena kuun vaihteeseen asti.
Youtube-tilin kohtalosta en vielä tiedä.
Mainitsen nyt samalla tässä että olen pyytänyt ylläpidolta tunnukseni poistoa Vaunut.orgista, joten tässä lähipäivien/-viikkojen/-kuukausien (riippuen kauan prosessi kestää) tulevat kuvanikin täältä katoamaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2014, 08:42:48 » |
|
Olen päättänyt lopettaa kuvasivustoni ylläpidon mm. huomattavasti vähentyneen kuvauksen ja päivityksen sekä vähäisten kävijämäärien vuoksi. Saatan harkita kuvien lisäämistä jonnekkin muualle mistä ei lisämaksuja tule (esim. Google+/Google Drive (käyttävät samaa muistia) jossa 1 TB tilaa). Pidän kuvasivuston aktiivisena kuun vaihteeseen asti.
Mainitsen nyt samalla tässä että olen pyytänyt ylläpidolta tunnukseni poistoa Vaunut.orgista, joten tässä lähipäivien/-viikkojen/-kuukausien (riippuen kauan prosessi kestää) tulevat kuvanikin täältä katoamaan.
Eikö nyt ainakin YT -videot kannata säästää, mitä ne siellä ketään pahentavat. Tällainen materiaalin poisto taistelee todella ikävästi "tämä päivä on asjaa 40 vuoden päästä" -periaatetta vastaan, mutta; minä en ole se joka siitä päättää.
|
|
|
tallennettu
|
... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
|
|
|
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #3 : Heinäkuu 17, 2014, 08:52:31 » |
|
Mikäli ei halua "rankaista" sivustoa poistattamalla kuvansa täältä, voi vain yksinkertaisesti lopettaa käymisen tai ainakin sisäänkirjautumisen.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi porukka haluaa käytön lopetuksen yhteydessä poistattaa kuvansa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mikko Nyman
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #4 : Heinäkuu 17, 2014, 09:31:40 » |
|
Mikäli ei halua "rankaista" sivustoa poistattamalla kuvansa täältä, voi vain yksinkertaisesti lopettaa käymisen tai ainakin sisäänkirjautumisen.
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi porukka haluaa käytön lopetuksen yhteydessä poistattaa kuvansa.
En tiedä olenko syönyt liikaa lääkkeitä, vaikken sellaisia ole koskaan käyttänytkään, saanut auringonpistoksen vai mitä on tapahtunut, mutta olen viime aikoina ollut hämmästyttävän usein Lajusen Tobiaksen kanssa asioista tismalleen samaa mieltä. Jokainen voi toki pyytää poistattamaan tunnuksensa vorgista ja tehdä mitä huvittaa, mutta Ziggy Hulden nyt vaan sattuu olemaan yksi vaunut.orgin parhaimmista kuvaajista, joten sikäli harmittaa, jos Ziggyn kuvat kaikkoavat täältä bittitaivaaseen. Ziggylle isällinen vinkki: mieti ja harkitse nyt vielä kerran - kuvistasi on iloa melkoiselle porukkamäärälle, eikä kuviesi olemassaolo ole sinulta mitenkään pois, päinvastoin - saatat parhaimmassa tapauksessa saada keikkoja esimerkiksi friikkukuvaajana tulevaisuudessa jossain yhteydessä. Ei mulla muuta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #5 : Heinäkuu 17, 2014, 10:04:13 » |
|
En tiedä olenko syönyt liikaa lääkkeitä, vaikken sellaisia ole koskaan käyttänytkään, saanut auringonpistoksen vai mitä on tapahtunut, mutta olen viime aikoina ollut hämmästyttävän usein Lajusen Tobiaksen kanssa asioista tismalleen samaa mieltä. Jokainen voi toki pyytää poistattamaan tunnuksensa vorgista ja tehdä mitä huvittaa, mutta Ziggy Hulden nyt vaan sattuu olemaan yksi vaunut.orgin parhaimmista kuvaajista, joten sikäli harmittaa, jos Ziggyn kuvat kaikkoavat täältä bittitaivaaseen. Ziggylle isällinen vinkki: mieti ja harkitse nyt vielä kerran - kuvistasi on iloa melkoiselle porukkamäärälle, eikä kuviesi olemassaolo ole sinulta mitenkään pois, päinvastoin - saatat parhaimmassa tapauksessa saada keikkoja esimerkiksi friikkukuvaajana tulevaisuudessa jossain yhteydessä. Ei mulla muuta. Samaa mieltä "Tobiaksen" ja Mikon kanssa.
|
|
|
tallennettu
|
... hvilket alle dem, som vederbör, till kännedom och iakttagande härigenom meddelas.
|
|
|
Tuukka Varjoranta
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #6 : Heinäkuu 17, 2014, 12:39:57 » |
|
Olen myös aivan samaa mieltä tästä asiasta Topin ja Mikon kanssa. Se, että Ziggy jättäisi tunnuksen käyttämättömänä on sekin paljon parempi vaihtoehto kuin, että ne poistettaisiin kokonaan ja että kuvat häviäisivät ikiajoiksi. Ziggy, harkitse vielä hetki.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Petri P. Pentikäinen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #7 : Heinäkuu 17, 2014, 12:48:10 » |
|
Liityn syntyneen Zigen kuvat säilytettävä -kansanliikkeen jatkoksi ja lisäksi vetoan Z:ä jatkamaan täällä seurassamme muutoinkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #8 : Heinäkuu 17, 2014, 13:54:11 » |
|
Samaa mieltä. Kun Ziggy kuitenkin on todella hyvä kuvaaja ja hänellä on täällä monenlaisia kuvia, niin miksi poistaa ne lopullisesti? Kun tunnuksen pito on ihan ilmaista, eikä ne kuvat täällä ketään haittaa, päinvastoin, niin jättäisit ne tänne näytille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Roope Prusila
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #9 : Heinäkuu 17, 2014, 15:42:41 » |
|
Olen samaa mieltä siinä asiassa, että Ziggy ei poistaisi tunnuksiaan, mutta ei vaan käyttäisi niitä. Ei siitä kai mitään haittaa ole että on tunnukset tällä vaikkei niitä enää käytä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Toni Lassila
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #10 : Heinäkuu 17, 2014, 16:13:07 » |
|
http://vaunut.org/sarja/2222 Varsinkin tämä kuvasarja on todella harvinainen ja toivottavasti säilyy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tommi Koskinen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #11 : Heinäkuu 17, 2014, 17:31:28 » |
|
Vorgista häviäisi suuri määrä pakettikatkokuvia, jos Ziggy poistattaisi tunnuksensa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #12 : Heinäkuu 17, 2014, 18:08:03 » |
|
Tämän keskusteluketjun myötä Vaunut.org on vaarassa menettää vähänkin arvokkuutensa.
Ehdotan "tykkää" napin lisäämistä kaikkiin osioihin, gallupien lisäämistä ja sen myötä koko palvelun siirtämistä Facebookin pulinapalstaksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #13 : Heinäkuu 17, 2014, 18:12:11 » |
|
Onhan tällainen kieltämättä kätevä tapa mitata oma suosio sivustolla. Pitäisiköhän kokeilla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #14 : Heinäkuu 17, 2014, 18:25:48 » |
|
Voinhan mä ne kuvat jättää tänne teiän iloksi. Etenkin Lajusen ja Nymanin viestit (ja tietty muiden) saivat miettimään että miksi poistaa koko tunnusta. Olette oikeassa, voihan ne kuvat tänne jättää vaikka ei täällä enään niin aktiivinen olisikaan. Lähetin Teemu Peltoselle pyynnön perua poiston, toivottavasti tavoittaa vaan hänet tai jonkun muun ylläpidosta ennen kuin joku ehtii poistaa. Onhan tällainen kieltämättä kätevä tapa mitata oma suosio sivustolla. Pitäisiköhän kokeilla...
Mua oikeestaan yllätti nämä kommentit. Itse kun kirjoitin ylläolevan kirjoituksen ihan vaan tiedoksi muille jos ihmettelee mihin tunnus on hävinnyt...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jimi Lappalainen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #15 : Heinäkuu 17, 2014, 20:27:50 » |
|
Kaikki suosio ei ole näkyvää. Vorkissa on paljon vuosia vanhoja, todella upeita kuvia, joihin ei ole kukaan kommentoinut mitään.
Täällä on myös paljon käyttäjiä, jotka eivät ole lisänneet kuvia tai kommentoineet vuosikausiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ville Hautamäki
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #16 : Lokakuu 19, 2014, 15:45:11 » |
|
Ziggy olikin nyt näköjään häipynyt täältä kuvineen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Harri Junttila
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #17 : Lokakuu 19, 2014, 16:11:22 » |
|
Paljon upeita kuvia häipyi myös kun ainakin kaksi täältäpäin olevaa on poistanut tunnuksensa ja kuvansa tässä vasta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[Tunnus poistettu]
Vieras
|
« Vastaus #18 : Lokakuu 19, 2014, 16:12:21 » |
|
Kaikkien persus ei kestä merivettä. On vaikea myöntää että ei välttämättä olekaan kaikkein paras.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Harri Junttila
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #19 : Lokakuu 19, 2014, 16:17:18 » |
|
Jos minä oikein ymmärsin niin kyllästyivät joidenkin henkilöiden jatkuvaan kinasteluun ja siihen miten täällä käyttäydytään toisia kohtaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jaakko Hakala
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #20 : Lokakuu 20, 2014, 14:28:43 » |
|
Jos minä oikein ymmärsin niin kyllästyivät joidenkin henkilöiden jatkuvaan kinasteluun ja siihen miten täällä käyttäydytään toisia kohtaan...
Tässä keskustelussa kyseenä oleva henkilö kertoi tehneensä tunnuksenpoistopyynnön juurikin näistä syistä, joita Harri tuossa listasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Antti Tapani Häkkinen
Käyttäjä
Poissa
|
« Vastaus #21 : Kesäkuu 07, 2015, 12:20:12 » |
|
Olen samaa mieltä muiden kanssa siitä että kuvasi olivat T O D E L L A hienoja, mutta kiitos kun avasit uuden kuvasivuston Flickr:iin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|