Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Yöradiossa Jussi Iltanen  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jape Ruotsalainen
Ylläpito
Käyttäjä
Poissa

« : Lokakuu 11, 2009, 12:25:46 »

Kuulin toissayönä sattumalta Radio Suomen Yöradiosta Jussi Iltasen haastattelun koskien Radan varrella -kirjaa. Jäi kuitenkin alku kuulematta. Löytääkö joku tuota haastattelua Yle Areenasta (itse en löytänyt) tai kuunteliko joku, mitä kaikkea siinä puhuttiin? Tärkeimmän kuulin: keskustelun kansikuvasta ja Lna:sta! Iskee silmää
tallennettu
Jukka Voudinmäki
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #1 : Lokakuu 11, 2009, 15:58:25 »

Kuulin toissayönä sattumalta Radio Suomen Yöradiosta Jussi Iltasen haastattelun koskien Radan varrella -kirjaa. Jäi kuitenkin alku kuulematta. Löytääkö joku tuota haastattelua Yle Areenasta (itse en löytänyt) tai kuunteliko joku, mitä kaikkea siinä puhuttiin? Tärkeimmän kuulin: keskustelun kansikuvasta ja Lna:sta! Iskee silmää

Vajaan tunnin lähetys. Alussa yleistä asiaa mm. Suomen rautateistä, rautatieliikennepaikoista ja junamatkustamisesta.  

Sen jälkeen asiaa Radan varrella -kirjan syntymisestä (mistä idea kirjaan) ja tekemisestä sekä itse kirjan sisällöstä (esim. mistä ja miten tietoa, karttoja sekä valokuvia oli saatu kirjaan).

Haastattelun lomassa kuultiin lisäksi muutama juna-aiheinen musiikkikappale.

En löytänyt ohjelmaa Areenasta. Kronologisesti se olisi ollut Alivaltiosihteerin 9.10.2009 ja Pariisin varpusen 10.10.2009 jälkeen.

tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Yleinen keskustelu  |  Aihe: Yöradiossa Jussi Iltanen  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: