Tää eteläsuomen viimeinen sähköistämätön rata aiheuttaa jänniä kuvioita kun vetureita ei kai voi tankata kuin Riihimäellä. Vai minkä takia tuosta menee pelkkiä vetureita edes taas joka päivä? Jotain tyhmää tässäkin kuviossa on.
Toi Koverhar on aika villi kortti, sinne taitaa aika isotkin laivat päästä. Hanko taas on irtoperä-satama, ainakin nykyään. Koverhar ja Hanko ovat varmaan ne satamat jotka viimeisenä tarvitsevat jäänmurtajien apua, joten onhan niissä sikäli potentiaalia, kun ei ne jäänmurtajatkaan ilmatteeks kulje vaikka joku raumalainen niin kuvittelee. Joten sähköt vaan hankopaanalle, se on järkevä investointi.
Itse kyllä pidän enemmän noiden vanhojen dieseleiden murinasta kuin neuvostoliittolaisten hammasrattaiden surkeasta vonkunasta, vai mistä se valittava ääni johtuukaan. On sudessa toki ne komeat puhaltimet, niis on hieno ääni joka tuo muistoja mieleen. Rautatien tuoksun vei betonipölkyt ja dieselin äänet vaiennettiin jollain modifikaatiolla, mutta suden puhaltimia ei viedä kun romuttamolle