Foorumi ei ehkä välttämättä ole täysin oikea, mutta koska uskallan ottaa riskejä, kysyn silti
Tykkään jättää palautetta, eriyisesti silloin kun työ on tehty hyvin. Pk-seudun joukkoliikenteessä palautteen jättäminen tuntuu olevan loputon suo ja palaute lähtee aina väärälle instanssille. Voi, kun homma olisikin niin helppoa, että kaikki joukkoliikenteeseen liittyvä palaute kolahtaisi yhteen osoitteeseen ja jaetaan sieltä sitten oikeille vastaanottajille. Mutta koska GDBR näi ei tietenkään voi tehdä vaan palautteen jättäjän on itse tiedettävä, mihin palautteen jättää.
Mennään juniin koska niistä tällä palstalla tiedetään parhaiten:
Konkreettinen vika tms JKOY:n kalustossa. Mihin palaute?
Konkreettinen vika tms VR:n kalustossa Sm2 ja Sm4. Mihin palaute?
Henkilökunnan työsuoritteet JKOY:n junissa. Mihin palaute?
Henkilökunnan työsuoritteet VR:n junissa. Mihin palaute?
Junakyttien perseilyt? Noh, ne menee avarnille, mut sinne on turha laittaa mitään koska junakytät ei koskaan tee mitään väärin... Ite oon kyrpiintyny koko firman touhuun ja lähetän feedbackin suoraan vr:n turvallisuuspäällikölle mikäli perseily on tapahtunut junassa.
Asemien kunto? Mistä hitosta yksittäinen matkustaja voi tietää, minkä instanssin hallinnassa mikäkin asema tai sen osa on. Rantaradalla Espoon asema on Espoon kaupungin hallussa. Muut taitaa olla väyläviraston. Kehäradalla taas on väyläviraston lisäksi myös Helsingin ja Vantaan kaupungin omistamia asemia. Pääradalla vissiin sama juttu?
Osaako siis joku neropatti tehdä jonkun sortin selkeän yhteenvedon tästä ongelmavyyhdistä?
Uskon, että en paini tämän asian kanssa ihan yksin.