Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Kaupunkiraideverkot  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 | Siirry alas Tulostusversio
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #125 : Marraskuu 30, 2023, 08:22:23 »



Raitiotien ajojohtimet on asennettu Niemenrannan ja Lentävänniemen alueille. Siihen liittyen raitiotien läheisyydessä työskentelemiseen tarvitaan jatkossa Tampereen Raitiotie Oy:n suostumus. Tampereen Raitiotie Oy:hyn on oltava yhteydessä myös silloin, kun ajolankojen alta kuljetetaan yli 5 metriä korkeita erikoiskuljetuksia. Ajojohtimien säätötyöt jatkuvat loppuvuoteen ja myös ensi vuonna Niemenrannan ja Lentävänniemen alueella tehdään raitiotietöitä.


https://www.tampereenratikka.fi/raitiotien-ajojohtimet-on-asennettu-niemenrannan-ja-lentavanniemen-alueille-raitiotien-laheisyydessa-tyoskentelemiseen-tulee-hakea-suostumus/
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #126 : Tammikuu 11, 2024, 09:38:12 »



"Tampereen ratikan laajentumisesta Pirkkalan ja Linnainmaan suuntaan päätetään vasta syksyllä 2024. Valmistelut ovat silti jo käynnissä muuallakin kuin piirustuspöydällä."

https://yle.fi/a/74-20066465?fbclid=IwAR3WbfpLkFCQ5BS_y7y8ue7VKDM-G3YrtC2_AfPnHhCVoaoRh2ixeR951zI
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #127 : Tammikuu 22, 2024, 07:53:25 »

Lokakuu 2023:  Turun raitiotien esittelykalvot (Toteutussuunnitelussa)

"Kaupunginhallitus päätti toteutussuunnitteluun siirtymisestä 2.10.2023– Mm. raitiotien reitti ja varikon sijainti
Kaupunkikehityksen viitesuunnitelma koko raitiotiereitin varrelle. Hankeyhtiö laatii toteutussuunnitelmat, kustannusarviot ja vaikutusarviot tarkentuvat

Kaupunginvaltuusto rakentamispäätös noin 2025

Samanaikaisesti asemakaavanmuutokset, katu- ja liikenteenohjaussuunnitelmat• Rakentamisen arvioidaan kestävän noin viisi vuotta"

https://www.turku.fi/sites/default/files/atoms/files/raitiotie_esittelykalvot_3.10.2023.pdf
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #128 : Tammikuu 22, 2024, 08:54:28 »


Raiteet Kalasatamasta Pasilaan ovat nyt yhtenäiset

"Kiskojen viimeinen osuus asennettiin keskiviikkona 10.1.2024 Nihtiin Finkensillan länsipäähän. Kalasatamasta Pasilaan -hankkeen rakentamistyöt aloitettiin heinäkuussa 2021 ja ensimmäiset kiskot asennettiin kesällä 2022.

Uutta raitiotietä on linjalla nyt noin 4,5 kilometriä. Kokonaisuudessaan hankkeessa on asennettu noin 18 metrin mittaisia kiskoja 1366 kappaletta. Pölkkyjä on asennettu 8972 kappaletta. Ratalaattoihin on valettu 7765 kuutiota betonia."


https://www.kalasatamastapasilaan.fi/ajankohtaista/raiteet-kalasatamasta-pasilaan-ovat-nyt-yhtenaiset/
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #129 : Tammikuu 28, 2024, 09:42:23 »

Tampereen raitiotien osan 3 Pirkkala-Linnainmaa asemakaava

"Asemakaavan tavoitteena on mahdollistaa raitiotien rakentaminen Nuolialantielle, huomioimalla sen aiheuttamat muutokset katutilan tarpeessa, poikkileikkauksessa ja liittymissä, mahdollistaen Nuolialantien eteläpuolen nykyisen yhdistetyn jalankulku- ja polkupyöräväylän kehittämisen erotelluksi"

https://www.tampere.fi/kaupunkisuunnittelu/kaupunkiymparisto-uudistuu/rantaperkio-harmala-nuolialantien-osa-muutos-katualueeksi-asemakaava

Pirkkala-Linnainmaa allianssin(uusi) uudet sivut : https://pirkkalalinnainmaa.fi/
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #130 : Tammikuu 28, 2024, 10:07:49 »

Tampereen ratikan Allianssi2:sen OAS:t

Hatanpää-Nuolialantie https://pirkkalalinnainmaa.fi/wp-content/uploads/2024/01/PirLi_OAS_kaikki_Hatanpaanvt_Nuolialantie_20240125.pdf

Pirkkala https://pirkkalalinnainmaa.fi/wp-content/uploads/2024/01/PirLi_OAS_Pirkkala_20240125.pdf

Linnainmaa https://pirkkalalinnainmaa.fi/wp-content/uploads/2024/01/PirLi_OAS_Linnainmaa_20240125.pdf

Uuden varikon suunnittelu https://pirkkalalinnainmaa.fi/varikko/
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2024, 14:40:22 kirjoittanut Jari Välimaa » tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #131 : Helmikuu 02, 2024, 12:23:32 »


Tampereen kaupunki tiedottaa: Yleisötilaisuus Nuolialantien raitiotien asemakaavamuutoksesta 7.2. kello 16.30 Kuuselakeskuksessa

"Suunnittelualue sijaitsee Rantaperkiön ja Härmälän kaupunginosissa noin kolme kilometriä kaupungin keskustasta etelään. Noin 3,5 hehtaarin kaava-alueeseen kuuluu noin 800 metriä Nuolialantietä Lentokentänkadun ja Metsolankadun välillä sekä eräitä kadun reunalla sijaitsevia puistoalueita. Alue on osa maakunnallisesti arvokasta rakennettua kulttuuriympäristöä.

Nuolialantie on vilkkaasti liikennöity kokoojakatu Hatanpään valtatien ja Partolan välillä sekä pyöräilyverkoston seudullinen pääreitti ja pyöräilyn laatukäytävä. Kadulla on omakotitalojen tonttiliittymiä."


https://pirkkalalinnainmaa.fi/tampereen-kaupunki-tiedottaa-yleisotilaisuus-nuolialantien-raitiotien-asemakaavamuutoksesta-7-2-kello-16-30-kuuselakeskuksessa/
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #132 : Helmikuu 02, 2024, 12:43:27 »


Turun raitiotiehankeen kilpailutus etenee toiselle kierrokselle. Turun Raitiotie Oy:n palveluntuottajaksi haki kolme ehdokasta, jotka kaikki valittiin neuvotteluiden ensimmäiseen vaiheeseen.

Toiselle kierrokselle jatkaa kaksi tarjoajaa: NRC Group Finland Oy:n, GRK Suomi Oy:n, Ramboll Finland Oy:n ja Sweco Finland Oy:n muodostama ”Auratikka” sekä Destia Oy:n, Destia Rail Oy:n ja Sitowise Oy:n muodostama ”FÖRA”.


https://www.turku.fi/uutinen/2024-01-23_kaksi-ryhmittymaa-jatkaa-turun-raitiotiehankkeen-toiseen-neuvotteluvaiheeseen
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #133 : Helmikuu 02, 2024, 12:46:16 »


Vantaan ratikkahanketta esitellään markkinavuoropuhelutilaisuuksissa mahdollisille allianssikumppaneille

"Ratikkahankkeessa valmistaudutaan rakentamisvaiheeseen ja sitä edeltävään allianssikilpailutukseen. Helmikuun aikana käydään markkinavuoropuhelua, jonka tarkoituksena on tiedottaa ja pyytää markkinatoimijoilta palautetta keväällä 2024 käynnistettävästä hankintamenettelystä, sen toteutusmuodosta, tarjoajalta vaadittavasta osaamisesta ja resursseista, hankkeen sisällöstä sekä hankintaan liittyvistä erityispiirteistä."

https://www.vantaa.fi/fi/ajankohtaista/uutinen/vantaan-ratikkahanketta-esitellaan-markkinavuoropuhelutilaisuuksissa-mahdollisille-allianssikumppaneille
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #134 : Helmikuu 05, 2024, 08:41:46 »


Pirkkala-Linnainmaa -raitotien kehitysvaiheen tilannekatsaus sekä vaihtoehtotarkastelut Hatanpään valtatiellä ja Nuolialantiellä (kehittämiskokousasia)

"Kehitysvaihe on alkanut 4.10.2023 ja kestää vuoden 2024 loppuun.
• Lähtötietojen tarkentaminen on käynnissä. Tavoitteena on saada pohjatutkimukset valmiiksi helmikuussa. Pirkkalan Naistenmatkantiellä on tunnistettu
Kirkkoveräjän muinaismuistokohde, joka vaatii vielä lisäinventointia.
• Katusuunnittelu on käynnissä, etenemisen välitavoitteet:
• Katusuunnitelmien osallistumis- ja arviointisuunnitelmat laadittu allianssin toimesta tammikuun 2024 loppuun mennessä
• Katusuunnitelmien luonnokset laadittu ja yleisötilaisuudet pidetty huhtikuun 2024 loppuun mennessä
• Katusuunnitelmien nähtävillä oloaineistot laadittu toukokuun 2024 loppuun mennessä
• Katusuunnitelmaluonnokset esitelty yhdyskuntalautakunnille (ajankohtaisissa asioissa) toukokuun 2024 loppuun mennessä
• Katusuunnitelmien hyväksymiskäsittelyaineistot laadittu yhdyskuntalautakuntien päätöksentekoa varten elokuun 2024 loppuun mennessä.

Pirkkala-Linnainmaa -allianssi on kehitysvaiheen suunnittelun aluksi tarkastellut Hatanpään valtatiellä vaihtoehtoja Tampereen valtatien liittymään, muihin Hatanpään valtatien katu- ja tonttiliittymiin ja Nuolialantien itäosaan. Vaihtoehtotarkasteluilla on pyritty vastaamaan valtuuston asettamiin ponsiin. Lisäksi allianssi on tarkastellut Hatanpään valtatielle toteuttamismahdollisuuksia raitiotien kääntöraiteelle, joka palvelisi eri ratahaarojen keskenään erilaisen kysynnän tasaamista ja mm. mahdollisesti Ratinan Stadionin ja Nokia Arenan tapahtumien päättymishetkiä."

https://tampere.cloudnc.fi/fi-FI/Toimielimet/Kaupunginhallitus/Kokous_522024/PirkkalaLinnainmaa_raitotien_kehitysvaih(370660)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 25, 2024, 08:49:05 kirjoittanut Jari Välimaa » tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #135 : Helmikuu 07, 2024, 08:48:47 »


Persut vaativat autoille oikeuksia ratikkaan verrattuna

"Tampereen liikennesuunnitteluun välittömästi uusi ja järkevämpi asenne – autot tasa-arvoisiksi ratikan kanssa"

https://www.aamulehti.fi/lukijalta/art-2000010205100.html
tallennettu
Erkki Nuutio
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 746


« Vastaus #136 : Helmikuu 07, 2024, 09:30:25 »

Valtuutettu Wallin (ps) vaatii.
tallennettu
Arttu Kaipiainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 26


« Vastaus #137 : Helmikuu 07, 2024, 11:57:37 »

Valtuutettu Wallin (ps) vaatii.

Valtuutetut Vallin (ps), Grönroos (ps), Kaleva (ps), Moisander (ps), Puisto (ps), Puolimatka (ps), Raevaara (ps), Aaltonen (kok), Höyssä (kok), Ivanoff (kok), Jussila (kok), Rajala (kok), Ovaska (kesk), Aleksovski (sdp) sekä Tanus (kd) yhdessä vaativat.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 07, 2024, 12:40:17 kirjoittanut Arttu Kaipiainen » tallennettu
Matti Melamies
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 48


« Vastaus #138 : Helmikuu 07, 2024, 14:17:11 »

Olisikohan hyvä, että ratikoiden ja muiden liikenteen osapuolien väliset liikennesäänöt olisivat samanlaiset koko Suomessa.
tallennettu
Simo Virtanen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1761


« Vastaus #139 : Helmikuu 07, 2024, 15:38:08 »

Olisikohan hyvä, että ratikoiden ja muiden liikenteen osapuolien väliset liikennesäänöt olisivat samanlaiset koko Suomessa.

Liikennesäännöt ovat toki samat, mutta liikenteenohjauslaitteiden ohjauksessa on eroa.

Tampereella ei eräissä risteyksissä päästetä samaan suuntaan kulkevia autojakaan ratikan kanssa samaan aikaan risteykseen. Kukaan ei ymmärrä miksi näin ei voitaisi toimia, mutta ei vaan toimita.

Pirkkalaan johtavan ratahaaran jatkaminen Sorilta eteenpäin on havahduttanut tosiasiaan, että Hatanpään valtatien ja Tampereen valtatien risteys ei tule toimimaan raitiotien kanssa jos menetellään samoin kuin Sampolan edustalla.

Suunnitteilla on raitiotien vieminen Tampereen valtatien yli tai ali.
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #140 : Helmikuu 08, 2024, 08:20:08 »

Tampereen raitiotien jatko-osien rakentumis aikatauluarvio esitettynä kaavatilaisuudessa Kuuselakeskusessa 7.2.2024


* IMG_8187a.JPG (1895.13 kilotavua, 1800x1200 - tarkasteltu 125 kertaa.)
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #141 : Helmikuu 09, 2024, 07:30:40 »


Tampereen raitiotien osan kolme kaava tilaisuudessa oli tupa täynnä Kuusela keskuksessa. Katusuunnitelma ehdotuksessa oli suurin muutos pysäkin Rantaperkiö sijaintia oli muutettu Härmälään päin..


* FB_IMG_1707460091955.jpg (47.23 kilotavua, 810x540 - tarkasteltu 86 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 09, 2024, 07:44:33 kirjoittanut Jari Välimaa » tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #142 : Helmikuu 18, 2024, 10:52:42 »

Tampereen kaupunginhallituksen konsernijaosto kokoustaa tiistaina

"Tampereen kaupungin omavelkainen 100 prosentin suuruinen takaus annetaan Tampereen Raitiotie Oy:n lainarahoitukselle enintään 10 milj. euron suuruisten ja enintään 31 vuoden pituisen lainan / pituisten lainojen pääoman, korkojen, viivästyskorkojen sekä mahdollisten lainanhoito- ja perimiskulujen suorittamisesta. Lainarahoitus tullaan käyttämään Pirkkala-Linnainmaan toteutussuunnitteluun.

Tampereen kaupunki omistaa Tampereen Raitiotie Oy:stä 99,85 prosenttia. Tampereen Raitiotie Oy:n ja sen osakkaiden Tampereen kaupungin, Kangasalan kaupungin, Pirkkalan kunnan ja Ylöjärven kaupungin välille on laadittu osakassopimus.

Tampereen Raitiotie Oy:n ylimääräinen yhtiökokous päätti 26.1.2024 mm. yhtiön rekisteröidyn yhtiömuodon muuttamisesta keskinäisestä kiinteistöyhtiöstä ns. tavalliseksi osakeyhtiöksi. Muutokset on rekisteröity kaupparekisteriin 30.1.2024. Asian tausta on esitetty kaupunginhallituksen konsernijaoston 12.12.2023 § 111 päätöksen perusteluissa."

* Takauksen myöntäminen Tampereen Raitiotie Oy_n rahoitukselle _ Tampere esityslistat ja pöytäkirjat.pdf (144.94 kilotavua - ladattu 23 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2024, 11:45:19 kirjoittanut Jari Välimaa » tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #143 : Helmikuu 21, 2024, 15:43:04 »


Helsingin suuret raitiohankkeet yhdellä sivulla

"Ainutlaatuista osaamistamme tarvitaan useissa suurissa pääkaupunkiseudun raideliikennehankkeissa.

Ensimmäistä kertaa Suomessa ratikkakiskot risteävät eri tasossa, kun rata jatkuu Hermannin rantatieltä kohti Vallilanlaaksoa Hämeentien sillan ali. Tavoitteena on, että raitioliikenne alkaa Kalasataman ja Pasilan välillä vuonna 2024."

https://kaupunkiliikenne.fi/kaupunkiraidehankkeet-ja-kunnossapito/suuret-raitiotiehankkeet/hankekuulumisia-syksy-2023/
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #144 : Helmikuu 26, 2024, 06:59:48 »


Tampereen raitiotielle uutta liityntäliikennettä

"Ratikkaliikenteen käynnistyessä Länsi-Tampereella ja Ylöjärvellä otetaan käyttöön useita liityntälinjoja. Hiedanrantaan tulee Ratikan liityntäpiste. Vaihdot täsmätään Ratikan lähtöihin samoin kuin Kaupin kampuksella on jo totuttu.
Liityntälinjat ovat:

21 Ryydynpohja – Lintulampi – Lielahti – Hiedanranta
22 Siivikkala – Pohtola – Lielahti – Hiedanranta
81 Asuntila Ylöjärvi – Hiedanranta

Joukkoliikennelautakunta hyväksyi aiemmin joulukuussa kesäkauden 2024 palvelutason, jonka myötä Ratikkalinjoille tulee reittimuutoksia. Ratikkalinja 1 liikennöidään kesäkauden alusta lähtien Kaupin kampukselta keskustan läpi Santalahteen. Linjan päätepysäkki siirtyy Lentävänniemeen, kun Ratikkaliikenne laajentuu 7.1.2025. Ratikkalinja 3 liikennöi kesäkauden alusta lähtien Hervantajärveltä Sorin aukiolle. Päätepysäkki vaihtuu Santalahdesta Sorin aukiolle."

https://www.tampereenratikka.fi/nysse-tiedottaa-syksyn-2024-ja-kevaan-2025-linjamuutoksista-paatos/
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #145 : Maaliskuu 01, 2024, 07:11:59 »


Tampereen kaupunginhaliitus käsittelee 4.3 kokouksessaan kolmea raitiotieasiaa (Väliaikaisia linkkejä)

1. https://tampere.cloudnc.fi/fi-FI/Toimielimet/Kaupunginhallitus/Kokous_432024/PirkkalaLinnainmaaraitotie_Hatanpaan_val(370007)

"Pirkkala-Linnainmaa-raitiotien Hatanpään valtatien ja Tampereen valtatien liittymä toteutetaan tasoratkaisuna. Liittymän ja sen liikennevalo-ohjauksen suunnittelussa otetaan huomioon liittymän ruuhka-aikainen jonoutumisherkkyys. Raitiotieliikenteelle ei anneta risteyksessä vastaavaa liikennevaloetuutta kuin muualla raitiotiereitillä."

2. https://tampere.cloudnc.fi/fi-FI/Toimielimet/Kaupunginhallitus/Kokous_432024/PirkkalaLinnainmaaraitotie_keskustan_kaa(370006)

"Pirkkala–Linnainmaa -​raitiotieallianssin kehitysvaiheen suunnittelun hankekokonaisuuteen lisätään kääntöraide Hatanpään valtatielle, Tampereen valtatien liittymän pohjoispuolelle,​ kiinteistöjen Hatanpään valtatie 9,​ 18 ja 20 kohdalle. Kääntöraiteen alustava kustannusarvio on 3,​1 milj. euroa."

3. https://tampere.cloudnc.fi/fi-FI/Toimielimet/Kaupunginhallitus/Kokous_432024/PirkkalaLinnainmaaraitotie_tilannekatsau(370005)

"Pirkkala–Linnainmaa-raitotien vaihtoterminaali toteutetaan Mäentakusenkadulle siten, että Mäentakusenkatu säilyy ajoneuvoliikenteen mahdollistavana sekaliikennekatuna. Raitiotien rakentamisen yhteydessä toteutetaan Citymarketin pohjoispuolelle uusi katuyhteys ajoneuvoliikenteelle Piettasenkadulta Aitolahdentielle."


* Kh 4.3.2024 Hatanpää valtatien kääntöraide.pdf (4144.59 kilotavua - ladattu 32 kertaa.)
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #146 : Maaliskuu 05, 2024, 07:33:31 »


Tampereen kaupungin tiedote Sorin kääntöraiteesta

"Hatanpään valtatiellä, Tampereen valtatien liittymän pohjoispuolella keskustan alueella sijaitseva kääntöraide mahdollistaa raitiotieliikenteen tihennetyn vuorovälin. Tarvittaessa tihennettyä liikennettä ei tarvitse ajaa keskustan yli vastakkaiselle, vähemmän matkustajakysynnän ratahaaralle."

https://www.tampere.fi/ajankohtaista/2024/03/04/hatanpaan-valtatielle-suunnitellaan-raitiotien-kaantoraide
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #147 : Maaliskuu 06, 2024, 08:11:24 »


Uusia katusuunnitelmia julkaistu Tampereen raitiotien osan 3 kehitysvaiheessa

"Katusuunnitelmien luonnokset ovat nähtävillä Tampereen osuudelta Pirkkalan ratahaaralta Hatanpään valtatieltä, Nuolialantieltä ja Linnainmaan ratahaaralta Lääkärinkadulta, Teiskontien varresta, Heikkilänkadulta sekä Mäentakusenkadulta ja sen ympäristöstä.

Pirkkalan osuuden katusuunnitelmien luonnokset tulevat nähtäville tälle sivulle 13.–27.3.2024.

Alasjärven länsipuolen asemakaavan (kaavanro 8931) alueen katusuunnitelmaluonnokset tulevat kommentoitaviksi yhdessä kaavaluonnoksen kanssa huhtikuun 2024 alussa."

https://pirkkalalinnainmaa.fi/katusuunnitelmat/
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #148 : Maaliskuu 11, 2024, 09:15:47 »


Helsingissä raitiovaunut keinuvat tuulessa Kruunusilloilla

"Kruunuvuorensillan pituus on 1191 m. Sillassa on kaksi maatukea ja 11 välitukea. Sillan vinoköysiosuuden pituus on 260 m ja tällä vinoköysiosuudella ei ole kiinteitä välitukia vaan silta ns. roikkuu vinoköysien varassa pyloniin eli sillan keskitukeen tukeutuen."

https://kruunusillat.fi/tiedotteet/tuulen-vaikutus-kruunuvuorensiltaan/
tallennettu
Jari Välimaa
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1384


« Vastaus #149 : Maaliskuu 12, 2024, 06:57:19 »

Tampereen raitiotien asukastilaisuus 11.3.2024

Koilliskeskuksen Kivi-salissa oli tupaten täynnä.

"Tilaisuudessa esitellään raitiotien suunnitelmia Kaupin kampuksen ja Linnainmaan Mäentakusenkadun väliltä. Luonnokset ovat nähtävillä ja kommentoitavina 6.–20.3.2024. Alasjärven länsipuolen asemakaavan (kaavanro 8931) osuuden katusuunnitelmaluonnokset tulevat nähtäville yhtä aikaa kaavan kanssa huhtikuun alussa."

Kuvissa osallistujien määrä sekä Teiskontien kehityskohteita.


* IMG_8244.JPG (3937.34 kilotavua, 4272x2848 - tarkasteltu 71 kertaa.)

* IMG_8246b.JPG (6218.04 kilotavua, 3409x2582 - tarkasteltu 106 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 12, 2024, 07:51:18 kirjoittanut Jari Välimaa » tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16 | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Kaupunkiraideverkot  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina