Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Urpo-rata  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Krister Lundqvist
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 1


« : Lokakuu 26, 2021, 08:39:22 »

https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008357405.html
tallennettu
Arttu Kaipiainen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 26


« Vastaus #1 : Lokakuu 26, 2021, 11:23:12 »

Voisiko näitä keskusteluja alustaa edes vähän enemmän kuin yhdellä linkillä maksumuurin takana olevaan paikallislehden artikkeliin?
tallennettu
Mika Hakala
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 415


« Vastaus #2 : Lokakuu 26, 2021, 17:15:27 »

Voisiko näitä keskusteluja alustaa edes vähän enemmän kuin yhdellä linkillä maksumuurin takana olevaan paikallislehden artikkeliin?

Ennen maksumuurin alkamista näemmä mainitaan viranomainen Sanna Välimäen yllättävä päätös.

Sen jälkeen todetaan projektin olleen haudattu ja kerrotaan lukuja arvioiduista tonneista, matkustajista ja hinnoista, jotka perustuvat kaikki 1995 tehtyyn tarveselvitykseen (=+25 vuotta vanhaa tietoa)

Sitten Välimäki toteaa nykyisen tarpeen liittyvän Honkaluodon asemakaavan alkavaan laajentumiseen. Ely-keskus on halunnut kuulemman URPO-radan varauksen kaavoitukseen.
tallennettu
Tero Korkeakoski
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 275


« Vastaus #3 : Tammikuu 23, 2022, 11:28:01 »

Sori wanhaan ketjuun palaaminen.

Kyseessä on siis ihan vaan Honkaluodon asemakaavan laajennukseen liittyvä Avin vaatima aluevaraus tiesuunnitelmia varten (lähinnä Porin eteläistä ohitustietä varten) että tuo Urpo -rata pysyy kaavassa tulevaisuudessakin, samoin kuin Pori-Tampere radan kaksiraiteistaminen. Vaikka mitään suunnitelmia ei noista olekaan.
tallennettu

Mielipiteeni ja kommenttini ovat henkilökohtaisia mielipiteitä. Työasiat pidän omanani.
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Rautatiet ja harrastus  |  Radat ja laitteet  |  Aihe: Urpo-rata  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina