Se ei ole valtion rataverkkoa ja sen vuoksi se ei näy siinä avoimessa datassa mitä Julian kartta käyttää. Google Mapsissa olevat tiedot rataverkosta taas ovat aika puutteelliset ylipäätään. Maanmittauslaitoksen Karttapaikassa, Openstreetmapissa ja Openrailwaymapissa kyseinen raiteisto näkyy (näistä parhaiten se näkyy viimeksi mainitussa).
Tuon tyyppisillä teollisuusraiteilla liikkuvilla junilla ei ole aikatauluja eikä niissä myöskään yleensä ole Kupla-tabletin GPS-paikannusta päällä koska se liittyy aikataulun mukaiseen liikenteeseen. Tämän vuoksi teollisuusraiteen liikenne ei näy Juliassa olevissa aikatauluissa eikä ainakaan yleensä myöskään Julian junakartassa.
Lähes ainoa asia mitä avoimesta datasta on pääteltävissä tuon raiteiston liikennöinnin osalta on se, että koska junat ovat menneet tai juuri menossa sinne raiteistolle ja koska ne ovat tulleet tai juuri tulossa sieltä takaisin. Tämä onnistuu menemällä Juliassa Kouvola tavara -liikennepaikan kulkutietoviestit-sivulle (
https://juliadata.fi/live/station?s=KVT§ions=1) ja klikkaamalla sieltä historian esiin joko raideosuudelta 829, 829t tai 830. Nuo raideosuudet varautuvat ja vapautuvat aina, kun juna kulkee Kanervistontien tasoristeyksen kohdalta. Esimerkiksi tällä hetkellä sieltä näkyy, että nuo raideosuudet ovat varautuneet ja vapautuneet viimeksi vähän kello 7:n jälkeen. Sillä hetkellä kun juna on juuri kulkemassa noiden raideosuuksien kautta näkyy niiden varautuminen myös Julian raideosuuskartassa. Sen, että kumpaan suuntaan juna on kulkenut Kanervistontien tasoristeyksen yli näkee siitä, että onko raideosuus 829 vai 830 vapautunut ensin. Jos 829 on vapautunut ensin, niin juna on mennyt Teholan suuntaan ja jos taas 830 on vapautunut ensin niin juna on tullut Teholan suunnasta.