Ajankohtaiset  |  Havainnot  |  Aihe: Suomalaisia museovetureita siirretty uusiin paikkoihin Englannissa  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Ilkka Hovi
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 352


« : Tammikuu 22, 2010, 09:40:52 »

Veturien siirtoja:
Vr1 794 on siirretty Epping &  Ongar Railway > Blumsum Wood Yard, Barking

Hr 1016 on siirretty Long & Somerville, Southbury > yksityinen alue Deep Meadow Lane, Ledger Lane, Fifield near Windsor, Berkshire

Tk3 1151 on siirretty Epping &  Ongar Railway > Enfield Timber, Hemel, Hempstead

Tiedot perustuvat ToDay’s Railways UK , February 2010  numeroon.
tallennettu
Pekka Soininen
Käyttäjä
Poissa

Viestejä: 114


« Vastaus #1 : Tammikuu 22, 2010, 14:44:49 »

Hr 1016 on siirretty Long & Somerville, Southbury > yksityinen alue Deep Meadow Lane, Ledger Lane, Fifield near Windsor, Berkshire

Tiedot perustuvat ToDay’s Railways UK , February 2010  numeroon.
Samoin GLIAS:n tiedotuksessa http://www.glias.org.uk/news/205news.html#L kerrotaan "Mystery Enfield locomtivesta". Se puhuu juuri tästä Hr1 1016:sta.  
Ei paljon. Mutta onko konetta tarkoitus tehdä ajokuntoon? Jossakin muistan sille kaavaillun 5':n levyistä radanpätkää, mikä edellyttää kai jo kohtalaista yksityisaluetta?  
Siinä myös sanotaan: "...it appears to be associated with Enfield Timber Company and Long & Somersville". Mikä kytkentä on kyseessä? Veturin hankkija, omistaja?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 22, 2010, 18:36:32 kirjoittanut Pekka Soininen » tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Havainnot  |  Aihe: Suomalaisia museovetureita siirretty uusiin paikkoihin Englannissa  |  << edellinen seuraava >>
Siirry:  
Powered by SMF | SMF © 2006-2008, Simple Machines | © 2024 Resiina