Sähköliikenteen historia-artikkelissa mainittu Verner Rysel oli Werner Ryselin, Lokomon perustaja ja toimitusjohtaja 1915-1923...
Tähän perään voisi myös mainita, että vuonna 1879 Berliinin teollisuusnäyttelyssä ei sähköveturiaan esitellyt Werner von Siemens, vaan pelkästään
Werner Siemens. Hänet aateloitiin myöhemmin, vuonna 1888, jolloin vasta nimeen lisättiin tuo "von".
Lisäksi Forssan sähköradan kohdalta puuttuu maininta rautatien sijaintipitäjästä. Kuten on huonosti tunnettua, tämä maamme eräs varhaisimmista sähköradoista sijaitsi
Tammelan pitäjässä, jossa radan omistajayhtiö eli
Forssa Aktie-Bolag myös sijaitsi. Forssa Aktie-Bolagin sähkörata oli myös harvinainen siinä suhteessa että se oli yksityinen kapearaiteinen rata, joka oli välittömässä liikenneyhteydessä toisen yksityisen kapearaideradan eli Jokioisten Rautatie Oy:n kanssa. (Myös kapearaiteisella Lahden-Loviisan rautatiellä oli Kuggomissa Röjsjö Ab:n turvesuoradan kanssa yhdysliikenneasema.)
Vuonna 1923 Forssa-osakeyhtiön alue ja sen välitön taajaväkinen yhdyskunta erosi Tammelasta ja perustettiin tältä osakeyhtiöltä nimensä saanut kauppala. Suomen ainoa kunta, joka on ottanut nimensä paikkakunnalla toimivalta firmalta. Päinvastaisia tapauksia on sitten kyllä lukuisia, eli firmat ovat ottaneet käyttöönsä paikkakuntansa nimen, esim. Nokia, Värtsilä jne.