Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Todellista asiakaspalvelua!  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 | Siirry alas Tulostusversio
Arto Lopia
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #125 : Marraskuu 08, 2010, 20:15:39 »

Mitenköhän menee, kun kerran elctronilla taksia maksaessani kortti ei meinannut toimia, no kysyin kuskilta, että kuka maksaa matkan pankkiautomaatille, no minä kuulema. Olen kyllä hieman erimieltä, mutten viitsinyt asiasta sen enempää jäädä kinaamaan, kun kuitenkin kortti sitten loppujen lopuksi toimikin. Junallahan ei voida ajaa lähimmälle pankkiautomaatille, ei vaikka asiakas sen automaattireissun joutuisikin maksamaan!

Olisinko ollut velvollinen maksamaan reissun pankkiautomaatille? Mikäli en, niin kannattaako noin epäluotettavaa maksuvälinettä yleensäkään liiketoiminnan harjoittajan hyväksyä?
Vai onko tässä nyt laskettu hyötyjen ylittävän mahdollisten vikatilanteiden aiheuttamat haitat?
tallennettu

Katujuna, ei saattana koskaan enää
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #126 : Marraskuu 08, 2010, 23:35:23 »

Eikö Electron ole ainoa kortti, jonka alaikäinen saa? Vai vieläkö on pankkikortti tai joku muu vastaava maksukortti?
En tiedä onko noita online-tarkistettavia debit-kortteja jäljellä muita. Ilmeisesti Suomessa ei ainakaan ole.
Lainaus
Jos lippua ei saa kännykkäänkään, niin nuorella on oltava joko käteistä tai oltava hyvissä ajoin liikkeellä (jälkimmäinen taitaa tapahtua vain utopialandissa).
Lipun saa asemalta tai lipunmyynnistä. Voitko kuvitella: joskus vuosia sitten lippua ei voinut ostaa muualta kuin palveluhenkilöltä ja vain käteidellä rahalla, joka piti nostaa pankista!
Lainaus
Totta kai myyjä saa päättää mikä on hyväksyttävä maksutapa, olkoon se kuinka rajoitettu tahansa. Vanhanaikainen persoona ei vain aina jaksa muistaa, että VR ei enää ole julkinen palvelulaitos, vaan bisnesfirma.
En edelleenkään jaksa ymmärtää miksi tämä on niin vaikea asia. Electron vaatii online-varmennuksen aina. Junassa ei ole mahdollista tehdä online-varmennusta aina. Vika ei ole VR:n.
Lainaus
Eihän suomalaiset lentoyhtiötkään hyväksy Electronia, mitä joskus ihmettelen, koska osto tapahtuu kiinteillä yhteyksillä (vai käsitelläänkö ostot Intiassa?).
Mitä??? Ettäkö lentokoneissa n kiinteät yhteydet?
Lainaus
Kyllä Ruotsissakin on heikkoja kuuluvuusalueita, esim. Malmö-Tukholma-Gävle-välillä (ylivoimaisesti tutuin reitti) on noin 5-10 minuutin pätkä Smålannin ylängön metsätaipaleella, jossa tökkii aina. Ei se muuten ole hirveän poikkeuksellista, että konduktööri ei saa jonkun korttia heti toimimaan täälläkään. Ilmeisesti heidät on kaukojunissa ohjeistettu sanomaan, että yritetään uudestaan, kun hän kulkee seuraavan kerran ohi, koska 100% minun näkemistäni tapauksista on toimittu näin.
Nykyiset älykortit ovat vähän liian "älykkäitä". Eli tyhmiä. Nimittäin kun se siru päättää, että tämä pitää nyt varmentaa, niin sitä ei sitten ohiteta. Paitsi käyttämällä mankkuraitaa - mikä sekin ilo pikkuhiljaa poistuu. Electronia ei voi käyttää juovalla.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #127 : Marraskuu 08, 2010, 23:36:15 »

On jo huoltoasemia joilta ei voi ostaa polttoainétta ja seuraavaksi tulevat puhelimet joilla ei voi soittaa.
Tulevat? iPhonehan on tullut jo!
tallennettu
Eljas Pölhö
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #128 : Marraskuu 09, 2010, 00:43:13 »

Voi kuinka iloinen olisin, jos vielä olisi asemia ja lipunmyyntipisteitä, vaikka vain käteisostoja varten. Ei onnistunut Helsingin päärautatieasemalla 15min varoajalla 11.10.2010, kun ei ollut kuin yksi täysi sali, jonne ei mahtunut mukaan ja pari riviä risoja lippuautomaatteja. Ei onnistunut pari vuotta sitten Mäntyharjulla. Bussilta kun raahasi matkalaukut asemalle, niin siellä oli vain lappu, että liput ostetaan R-kitskalta, kylältä. Joensuun rautatieasemalla onnistui bussilipun osto 10.9.2010 seuraavan päivän Joensuu-Lieksa rataosan 100-vuotisjuhlabussiin, joten jossain niitä lippuluukkuja vielä on, myönnetään.

Wau, oletko keksinyt miten lentoneeseen pääsee ostamatta lippua maan päällä?  Järkyttynyt

Kyllä mä vielä joskus keksin miten noita lainauksia ja vastauksia saa tolleen lomittain. Mutta en vielä tällä kertaa.  Epävarma
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #129 : Marraskuu 09, 2010, 01:46:21 »

Wau, oletko keksinyt miten lentoneeseen pääsee ostamatta lippua maan päällä?  Järkyttynyt
Toki. Melkein aina kun joudun lentämään teen sen ostamatta lippua maan päällä  Näyttää kieltä

En tiennyt, ettei Finnairin lippukioskeilla kelpuuteta Electronia. Onko tosiaan niin? Kuvittelin sinun tarkoittavan myyntiä koneessa. Kun tuo kelpaamattomuus kiinteän yhteyden päätteissä tuntuu hölmöltä - paljon hölmömmältä kuin kelpaamattomuus junissa, joista muuten aika monissa on nykyisin kiinteä verkkoyhteys...

Lainaus
Kyllä mä vielä joskus keksin miten noita lainauksia ja vastauksia saa tolleen lomittain. Mutta en vielä tällä kertaa.  Epävarma
Eikö ole hienoa, että elämässä piisaa haasteita!
tallennettu
Topi Lajunen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #130 : Marraskuu 09, 2010, 02:22:50 »

Mä en ole keksinyt muuta tapaa, kuin kirjoittaa käsin nuo hakasulkeissa olevat quote- ja /quote-koodit.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #131 : Marraskuu 09, 2010, 07:50:55 »

Nykyiset älykortit ovat vähän liian "älykkäitä". Eli tyhmiä. Nimittäin kun se siru päättää, että tämä pitää nyt varmentaa, niin sitä ei sitten ohiteta. Paitsi käyttämällä mankkuraitaa - mikä sekin ilo pikkuhiljaa poistuu. Electronia ei voi käyttää juovalla.
Tuohan nyt on paskapuhetta... Kyllä mun visa electron -kortilla ainakin on pystynyt tekemään ostoja ilman sirukortinlukijaa ainakin vielä eilen. Eli sitä varten siinä kortissa se magneettijuova on!!  Pyörittää silmiään  Pyörittää silmiään

Ja toisekseen oma pankkini ainakin suosittelee Electronin käyttöä ja Visa Debit -kortin käyttö maksaa hiukan enemmän...
tallennettu
Tuukka Ryyppö
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #132 : Marraskuu 09, 2010, 17:44:29 »

Electron vaatii online-varmennuksen aina. Junassa ei ole mahdollista tehdä online-varmennusta aina.

Miksi junassa tulisi olla mahdollista tehdä online-varmennus aina? Ihanko vain siksi, että lippuja voisi myydä aina? Miksi niitä on voitava myydä aina?
tallennettu

Matkustaminen on kallista. Paitsi jos päättää olla maksamatta majoituksesta. Jee!
Toni Hartonen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #133 : Marraskuu 10, 2010, 09:24:19 »

100%:een ei pääse koskaan edes "kiinteissä" yhteyksissä. Aina=100%. minimissään GSM-data riittää varmennuksen yhteyden luontiin ja tämä ehto toteutuu kyllä lähes 100% rataverkolla missä henkilöliikennettä.(tunnelien osalta en tiedä). jos puhelu katkeaa niin sitten menee data myös poikki.  Eli infra on hyvä.
Niinkuin aiemmin laitoi, Pendoliinoissa wlan junan sisällä jotenka luonteva pilottihanke maksamisen suhteen on aloittaa sieltä. Pitää aina muistaa ilmaisia eivät ole maksupäätteet, puhutaan helposti 500-1000Eur kappale jos ei ole pelkkä pöytämalli. Joka tapauksessa miljoona euron hanke jos ulotetaan koskemaan kaikkia junia.
Oliskohan tässä syynä Vr:n nihkeys asiaan?? Tekniikkaa on epäilemättä tarjolla rahalla..
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #134 : Marraskuu 10, 2010, 09:50:01 »

Tuohan nyt on paskapuhetta... Kyllä mun visa electron -kortilla ainakin on pystynyt tekemään ostoja ilman sirukortinlukijaa ainakin vielä eilen. Eli sitä varten siinä kortissa se magneettijuova on!!  Pyörittää silmiään  Pyörittää silmiään
"...mikä sekin ilo pikkuhiljaa poistuu". Myönnän kyllä ilmaisseeni itseäni erittäin epäselvästi. Electron varmennetaan aina, myös silloin kun käytetään mankkuraitaa.
Lainaus
Ja toisekseen oma pankkini ainakin suosittelee Electronin käyttöä ja Visa Debit -kortin käyttö maksaa hiukan enemmän...
Juu. Ja Pekka Puska suosittelee kevytmargariinien käyttöä.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #135 : Marraskuu 10, 2010, 09:54:47 »

Miksi junassa tulisi olla mahdollista tehdä online-varmennus aina? Ihanko vain siksi, että lippuja voisi myydä aina?
Aivan.

Lainaus
Miksi niitä on voitava myydä aina?
No mitä tehdään kun ei voida myydä? Todetaan, että jaha nyt ei onnistu, muttei se mitään, matkusta sinä vaan ilmaiseksi?

Maailma on pullollaan asioita, joita nyt vaan ei voi tehdä jossain paikassa X tai ajan hetkellä D. Miksi tästä yhdestä on pitänyt tehdä elämää suurempi kysymys?

"Visa Electron ei kelpaa junissa". Piste. Misen minä saa matkustaa veturissa, kyllähän minä ja kymmenkunta muuta sinne mahtuisi? Miksn minä saa panna autoa junaan Lahdessa ja purkaa sitä ulos junasta Sukevalla? Miksi minun pitää maksaa vuokrani etukäteen?
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #136 : Marraskuu 10, 2010, 09:57:15 »

100%:een ei pääse koskaan edes "kiinteissä" yhteyksissä. Aina=100%. minimissään GSM-data riittää varmennuksen yhteyden luontiin ja tämä ehto toteutuu kyllä lähes 100% rataverkolla missä henkilöliikennettä.
1) Ei toteudu
2) GSM-data? Et voi olla tosissasi! Tai sitten et vain ymmärrä tiedonsiirrosta mitään.

Lainaus
Oliskohan tässä syynä Vr:n nihkeys asiaan?? Tekniikkaa on epäilemättä tarjolla rahalla..
Ei ole. Voipi olla, että rahalla onnistuisi, mutta sinä et halua maksaa lippujen hinnankorotuksia, joilla se mahdollinen onnistuminen voitaisiin rahoittaa. Ne kun eivät ihan pieniä olisi.
tallennettu
Kjell Knapas
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #137 : Marraskuu 10, 2010, 12:37:55 »

Kyllä mä vielä joskus keksin miten...

Mä en ole keksinyt muuta tapaa, kuin...
Herrat jatkoivat:
... noita lainauksia ja vastauksia saa tolleen lomittain. Mutta en vielä tällä kertaa.  Epävarma

... kirjoittaa käsin nuo hakasulkeissa olevat quote- ja /quote-koodit.
On se copy pastekin varsin tehokas keino. Virnistää
tallennettu
Kjell Knapas
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #138 : Marraskuu 10, 2010, 12:50:53 »

GSM-data? Et voi olla tosissasi! Tai sitten et vain ymmärrä tiedonsiirrosta mitään.
Minä voin suoraan myöntää, etten ymmärrä tiedonsiirrosta mitään. Siksi kysyn: Eikö online-varmennusta voi tehdä GSM-verkon kautta? Miten siinä tapauksessa asia on toteutettu niissä takseissa? Jos varmennus voidaan tehdä GSM-verkon kautta, niin miksei siihen voida hyödyntää GSM-R-järjestelmää, joka korvaa linjaradion rautateillämme? Ja Visa Debitilläkö ei tehdä vastaavaa varmennusta kuin Visa Electronilla? Minusta nääs näyttää siltä, että Visa Debitillä tehty osto kirjaantuu samalla tavalla ja yhtä nopeasti tilille kuin Visa Electronilla tehty osto, minulla kun on molemmat (molemmilla välitön katevaraus tai suora perintä ostopaikasta riippuen)? Ja eikö Visa Debitin pitäisi olla uudempaa, kehittyneempää tekniikkaa kuin Visa Electronin? Kesällä Japanissa käteisen nosto ei Visa Debitillä kuitenkaan onnistunut, mutta Visa Electronilla kyllä.
tallennettu
Toni Hartonen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #139 : Marraskuu 10, 2010, 13:21:35 »

Piti laittaa GSM/GRPS-data..."voidaan vastaanottaa EMV-sirukortteja, magneettiraitakortteja sekä taksin erityiskortteja kuten esim. Likuma (Kaupunkikortti). Maksupääte käyttää GSM/GPRS tietoliikennettä maksuviestien käsittelyssä."
Ja nykyään GRPS on vakio ominaisuus GSM-verkossa ja sen eri evoluutioversioissa esim edge ja 3G.  Ja mitä tulee piirikytkentäiseen GSM-dataan ,hyvin sillä aikanaan toimi verkkopankit etc. Hinnoittelu perustui vaan minuuttihintaan. Highspeed-data maksoi muistaakseni n. 25c/min ja nopeus jotain 4-6 kt/s (lankamodeemitasoinen) ja onpa vieläkin vakiopalveluna operaattoreilla.  Tiedä sitten mitä on jäänyt ymmärtämättä tiedonsiirrosta.
Soneran kuuluvuuskartasta katsottuna en löytänyt katvealuita missä henkilöliikennettä. Ja kyllähän luuri toimii nykyään junassa, itsellä ei ole ongelmia ollut.  Vai onko tietoa tarkemissa missä kohtaa rataverkkoa puhelin ei toimi pois lukien tunnelit?

tallennettu
Robert Sand
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #140 : Marraskuu 10, 2010, 13:31:32 »

Elisan puhelimet eivät toimi/toimivat huonosti ainakin välillä:

Iisalmi-Kiuruvesi
Riippa-Kannus
Pohjois-Louko-Ylöjärvi
Kangas-Liminka

Onko minun puhelimessa vika? En tiedä.
tallennettu
Toni Hartonen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #141 : Marraskuu 10, 2010, 13:53:38 »

GSM-data? Et voi olla tosissasi! Tai sitten et vain ymmärrä tiedonsiirrosta mitään.
Minä voin suoraan myöntää, etten ymmärrä tiedonsiirrosta mitään. Siksi kysyn: Eikö online-varmennusta voi tehdä GSM-verkon kautta? Miten siinä tapauksessa asia on toteutettu niissä takseissa? Jos varmennus voidaan tehdä GSM-verkon kautta, niin miksei siihen voida hyödyntää GSM-R-järjestelmää, joka korvaa linjaradion rautateillämme? Ja Visa Debitilläkö ei tehdä vastaavaa varmennusta kuin Visa Electronilla? Minusta nääs näyttää siltä, että Visa Debitillä tehty osto kirjaantuu samalla tavalla ja yhtä nopeasti
Jountaa juurensa erilaisiin kassajärjestelmiin, EMV-päätteessä (uudet korttilukijat ) kate tsekataan myös Debit-kortin kohdalla. Kassajärjestelmät missä ei anneta Pin-koodia, tarkastetaan saldo Electronissa ja summan mennessä tietyn rajan yli myös muut kortit mm credit.
Junassa voi maksaa siis katteettomalla debit-kortilla, kunhan ei ole sulkulistalla.
tallennettu
Nikolas Peippo
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #142 : Marraskuu 10, 2010, 15:58:26 »

...EMV-päätteessä (uudet korttilukijat ) kate tsekataan myös Debit-kortin kohdalla.

Ei kaikissa, nimim. juuri viime viikolla tili kävi jokusen kympin miinuksella debitillä maksettuani kaupan kassalla, juurikin tuollainen asiakkaan käytettävä sirukortinlukija käytössä.
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #143 : Marraskuu 10, 2010, 20:56:25 »

Mitenköhän menee, kun kerran elctronilla taksia maksaessani kortti ei meinannut toimia, no kysyin kuskilta, että kuka maksaa matkan pankkiautomaatille, no minä kuulema. Olen kyllä hieman erimieltä, mutten viitsinyt asiasta sen enempää jäädä kinaamaan, kun kuitenkin kortti sitten loppujen lopuksi toimikin. Junallahan ei voida ajaa lähimmälle pankkiautomaatille, ei vaikka asiakas sen automaattireissun joutuisikin maksamaan!

Tästä aiheesta taksikuskien kesken riittääkin kannunvalantaa! Itse olen ottanut käytännöksi vähillä ajovuoroillani tarjota asiakkaalle matkan pankkiautomaatille, vaikka tarkkaanottaen lain mukaan mun ei sitä tarvitsisi tehdä.

Lain mukaan Suomessa on vain yksi virallinen maksuväline jota kauppiaan on pakko ottaa vastaan - käteinen. Kaikki muut ovat kauppiaan ja korttiyhtiöiden välisten sopimusten varassa. Niinpä suosittelen kaikille korttiin tottuneille yleisesti varakäteisen käyttöönottoa. Mobiili maksaminen ei ole Suomessa vielä tätä päivää, vaikka pankit niin valehtelevat ihmisille. Korttia voi tarjota, mutta pitäkää hyvät ihmiset edes sen verran kuulaa päällä, että selviätte tilanteesta jos muoviläpyskä onkin juuri sillä hetkellä viraton!
tallennettu
Aki Leppänen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #144 : Marraskuu 10, 2010, 22:13:40 »

Tästä aiheesta taksikuskien kesken riittääkin kannunvalantaa! Itse olen ottanut käytännöksi vähillä ajovuoroillani tarjota asiakkaalle matkan pankkiautomaatille, vaikka tarkkaanottaen lain mukaan mun ei sitä tarvitsisi tehdä.

Lain mukaan Suomessa on vain yksi virallinen maksuväline jota kauppiaan on pakko ottaa vastaan - käteinen. Kaikki muut ovat kauppiaan ja korttiyhtiöiden välisten sopimusten varassa. Niinpä suosittelen kaikille korttiin tottuneille yleisesti varakäteisen käyttöönottoa. Mobiili maksaminen ei ole Suomessa vielä tätä päivää, vaikka pankit niin valehtelevat ihmisille. Korttia voi tarjota, mutta pitäkää hyvät ihmiset edes sen verran kuulaa päällä, että selviätte tilanteesta jos muoviläpyskä onkin juuri sillä hetkellä viraton!

Entäs jos taksiin hypätessä luvataan että Electroni kelpaa maksuvälineenä (lukaa ikkunassa, kuski sanoo että voi maksaa sillä tms.), ja perillä päästessä kortilla maksu ei onnistukkaan? Käteinen on aina käteistä, ja varma maksutapa. Mutta jos menee lupaamaan jotain sellaista jonka toimivuudesta ei voikkaan olla varma. Ei kai kuski sano että "sori, ei tää toimikkaan, pidetään mittari päällä ja lähetään ettiin automaattia"
tallennettu
Sari Porvari
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #145 : Marraskuu 10, 2010, 22:54:59 »

Samaa käytäntöä tulee käytettyä kuin Antti. Että automaatille mittari kassalla. Ei kustannuksia asiakkaalle. En kylläkään koskaan lupaa, että electroni toimii varmasti! Sanon, että pitäisi toimia... ja usein sitten käydään automaatilla pidemälle lähdettäessä. Mitään hyvää tosta kortista en kyllä löydä  Virnistää Ihmettelen suuresti, että miksi se on niin innolla otettu takseihin, kun yhteydet liikkuvassa on mitä on. Siitä hatunnosto VR:lle, että eivät ole juniin sitä ottaneet  Hymyilee leveästi
tallennettu
Toni Hartonen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #146 : Marraskuu 10, 2010, 23:06:55 »

Lain mukaan Suomessa on vain yksi virallinen maksuväline jota kauppiaan on pakko ottaa vastaan - käteinen.

Saisko jonkun linkin tosta käteisen ottamisen pakosta..'.

Nimittäin HSY ei hyväksy käteistä:

"Maksukortti
Sortti-asemilla ei voi maksaa käteisellä, vaan pankki-, luotto- tai maksukortilla. Diners Clubin ja American Expressin luottokortit eivät käy maksuvälineinä.
"
Jos todellakin laki velvottaa ottamaan käteistä vastaan niin tässä on oikeusjutun paikka.  Muuttopalvelu Niemikään ei ota käteistä, lasku tai kortti ett silleen.. Ja joskus en päässy sisään U-bussiin kun ei ollu lippua/matkakorttia, käteinen ei kelvannu..
Jokeri-Bussin kuljettaja ei huolinut automaatista nostettu 20EUR:a eli missä tässä sitten oikein mennään..
tallennettu
[Tunnus poistettu]
Vieras
« Vastaus #147 : Marraskuu 10, 2010, 23:10:22 »

Entäs jos taksiin hypätessä luvataan että Electroni kelpaa maksuvälineenä (lukaa ikkunassa, kuski sanoo että voi maksaa sillä tms.), ja perillä päästessä kortilla maksu ei onnistukkaan? Käteinen on aina käteistä, ja varma maksutapa. Mutta jos menee lupaamaan jotain sellaista jonka toimivuudesta ei voikkaan olla varma. Ei kai kuski sano että "sori, ei tää toimikkaan, pidetään mittari päällä ja lähetään ettiin automaattia"

Tietenkin kuljettaja on velvollinen käyttämään asiakasta automaatilla ilmaiseksi, jos on luvannut että kortti käy mutta se ei toimikaan - jos riitaa tulee, matkan voi selvittää myöhemmin kuitin perusteella paikkakunnan taksitarkastajan kanssa. Yleensä taksit saavat ennakkovaroituksia Electronin mahdollisesta toimimattomuudesta, jolloin kuskit kehottavat Electron-asiakkaita hakemaan käteistä heti matkan alkaessa.

Lain tulkintaa tässä kosketellaan ja ennenkaikkea korttien toimimattomuudesta kärsivät ne, jotka ovat täysin syyttömiä asiaan. Olen joutunut itse vaikeimmissa tilanteissa päästämään asiakkaat autoon vasta kun olen saanut nähdä käteiset. Jos asiakasta ei voi rahastaa mitenkään, ei häntä voi myöskään viedä minnekään. Tässä mielessä VR:n suhtautuminen Electron-asiakkaisiin on laillinen ja ymmärrettävä, mutta oikeusmurha asiakasta kohtaan.

Alleviivaan edelleen, ettei mobiili maksaminen ole tätä päivää vielä vuosiin. Vain käteiseen voi luottaa.
tallennettu
Markus Mälkönen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #148 : Marraskuu 11, 2010, 02:25:48 »

Eikö Electron ole ainoa kortti, jonka alaikäinen saa? Vai vieläkö on pankkikortti tai joku muu vastaava maksukortti?
En tiedä onko noita online-tarkistettavia debit-kortteja jäljellä muita. Ilmeisesti Suomessa ei ainakaan ole.
Kyllä on, nimittäin Visa Debitin online-versio.
tallennettu
Juha Kutvonen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #149 : Marraskuu 11, 2010, 07:50:28 »

Soneran kuuluvuuskartasta katsottuna en löytänyt katvealuita missä henkilöliikennettä. Ja kyllähän luuri toimii nykyään junassa, itsellä ei ole ongelmia ollut.  Vai onko tietoa tarkemissa missä kohtaa rataverkkoa puhelin ei toimi pois lukien tunnelit?

Pelkästään Pasilan ja Jokelan välillä puhelu katkeaa lähijunassa (teleoperaattorista riippumatta) suurella todennäköisyydellä seuraavissa paikoissa: Käpylä, Hiekkaharju, Korso, Kytömaa.
tallennettu

Offlinessa vuodesta 1967
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 | Siirry ylös Tulostusversio 
Ajankohtaiset  |  Uutiset  |  Aihe: Todellista asiakaspalvelua!  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: