Näyttää ainakin vähän paremmalta kuin eilen...
No en tiedä. Kokeilin lipunostoa Tikkurila - Moskova.
Kun jo ensi sivulla valitsin palveluksi makuupaikan, ei valinnoilla löytynyt mitään.
Ilman ko. valintaa lipunostoa pääsi jatkamaan. Mutta lipussa siis istumapaikka, vaikka näyttö kertoo että junassa on makuuvaunuja.
OK, seuraavalla sivulla saakin näköjään sitten sen makuupaikan (mitä ei ensisivulta voinut mitenkään arvata).
Makuupaikan sijainnin voi systeemillä näköjään itse valita. Tai ei voi, koska mitään ei tapahdu.
Lopetin kokeilun siihen.
Olen tehnyt atk/ICT -töitä koko ikäni. Enkä voi käsittää, kuka suunnittelee tällaisen systeemin. Ei juurikaan käsitystä asiakkaan tarpeesta tai loogisesta prosessista. Olispa mukava nähdä käyttötapaus ja kuulla miksi se on hyväksytty.