Muut aiheet  |  Osto- ja myyntipalsta  |  Aihe: MYYDÄÄN: HO: IC2 MAKUUVAUNUja  |  << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Jari Uotila
Käyttäjä
Poissa

« : Heinäkuu 29, 2012, 21:23:09 »

Mallikauppa tulee myymään pienoismalleja (HO) suomalaisista IC2 MAKUUVAUNUista (EDM) PUN./VALK.  ja VALK./VIHR. värityksillä. Pakkaus sisältää kukin 5 vaunua. Itse en haluaisin hankkia yhteensä 10 makuvaunua vaan esim 2 kumpaisellakin värityksellä. Onko kukaan kiinnostunt ostamaan kimpassa näitä vaunuja? Vaunut eivät ole vielä toimituksessa ja tarkaa tietoa minulla ei ole milloin tulevat myyntiin.

Jari Uotila
tallennettu
Esko Ampio
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #1 : Heinäkuu 30, 2012, 08:36:25 »

Kiinnostava asia. Tästä on keskusteltu kerhon jäsenten kesken. Huomioidaan, postikuluja myöten.
tallennettu
Juhana Nordlund
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #2 : Heinäkuu 30, 2012, 09:20:38 »

Hyvin mielenkiintoinen näkökohta. En minäkään kymmentä Edm-vaunua tarvitse, enkä edes viittä. Pari punaista ja pari vihreää voisi olla hyvinkin sopiva määrä.

Saa lähestyä yksityisviestein. Varsinkin jos sattuu olemaan pk-seudulta kotoisin ja tavoitteena on todellakin hankkia Edm:iä yhteishankintana.
tallennettu
Joonas Jokinen
Käyttäjä
Poissa

« Vastaus #3 : Elokuu 25, 2012, 11:19:06 »

Olisin myös kiinnostunut ostamaan näitä. Minulle riittäisi kyllä yksi kappale jommasta kummasta värityksestä, joten jos on tarvetta saada yksi kaupaksi niin minuun voi olla yhteydessä.

Tarvittaessa voin kyllä harkita kahtakin kappaletta.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 
Muut aiheet  |  Osto- ja myyntipalsta  |  Aihe: MYYDÄÄN: HO: IC2 MAKUUVAUNUja  |  << edellinen seuraava >>
Siirry: